Jakarta

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Hou me verder aanbevolen voor nieuwe pareltjes, maar op dit forum zijn er wel wat te vinden. Als je geen tijdsdruk wil en compleet gemolken wil worden, zou je Ceria in Limburg eens moeten proberen. Is wat ouder, maar beheerst de kunsten goed. Kun je ook je Bahasa Indo oefenen als je daar naartoe ga

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
22 tot 27 januari ben ik er. Maar inmiddels vaste vriendin daar die me met open armen op Soekarno Hatta ontvangt dus ik ga niet op zoek (voorlopig). Helaas.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik zit er over te denken om eens naar Jakarta te gaan, ter afwisseling van Thailand en om te kijken of het daar beter is, maar als ik de verhalen zo lees hier komt het in Jakarta pas na 10 uur 's avonds een beetje op gang. Klopt dat?
Ik ben absoluut geen nachtmens en heb het liefst 's middags of eventueel begin van de avond mijn sessies met de dames. Is dat mogelijk daar, of is het overdag een dooie boel?

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Hoi @Moggie, Thailand vergelijken met Jakarta (Indonesie) is appels met peren vergelijken. In Jakarta moet je redelijk de weg weten om te kunnen scoren terwijl in Thailand alles gewoon op straat loopt.
In Jakarta moet je of in de clubs van de 5 stereen hotels zijn, waar de dames dus oo 5 sterren prijzen hanteren, of je moet de barretje kennen waar ze te vinden zijn.
Verhalen over amateur vrouwtjes oppikken in de shopping Malls zijn veelal verzonnen. Ja het is mogelijk maar je moet dan echt geluk hebben.
Ik zou lekker in Thailand blijven, gemoedelijker en eenvoudiger.
Daar komt bij dat sinds vorig jaar sex buiten het huwelijk in Indonesie bij wet verboden is. Je zal maar eens in een hinderlaag terecht komen.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik denk dat het al weer zo'n 13 jaar geleden was dat ik op een dating site een dame had leren kennen die interesse had mij te ontmoeten.
Ze wilde wel van te voren weten wat de lengte van mijn dick was en dat bleek dan in orde te zijn. Wel moest ik een net hotel boeken want
in een goedkoop guesthouse in Jakarta had ze slechte ervaring dat daar politie invallen waren. Dus het was toen al niet zo streng als nu maar blijkbaar moesten de hobby dames uitkijken. Dus Ibis was in orde en had haar lekker gratis geneukt.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Verhalen over amateur vrouwtjes oppikken in de shopping Malls zijn veelal verzonnen. Ja het is mogelijk maar je moet dan echt geluk hebben.
Ervaringen verschillen nu eenmaal. Toen ik er 25 jaar geleden was, was het (als je er een beetje uitziet en je gedraagt) enorm makkelijk om daar te scoren. Een beetje Bahasa spreken maakt het wel makkelijker maar zonder de taal kwam je horizontaal ook een heel eind hoor!

letterlijk gehad dat de dames zichzelf (gratis!) aanboden voor een date door aandacht te vragen en dan bij een gesprekje wat erop volgt aangeven best in te zijn voor een date. En dan geen lelijke dames, maar jonge frisse fruitige dames.

Geen idee of het allemaal de laatste jaren veel slechter is geworden met de strengere politiek die er nu de scepter zwaait. Maar zowel gratis als ook voor kleinere prijsjes de mooiste dames scoren was geen enkel punt!

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Vandaag gearriveerd in Jakarta. Eerste keer dat ik hier ben. Ik kwam op de avond aan in het hotel en had niet meer de puf om er op uit te gaan dus ben maar ff gaan swipen op Tinder.
Binnen 30 minuten had ik de ene na de andere dame op de chat die graag ff langs wouden komen. Uiteindelijk een amateur dame genomen die zich op dat moment in de shopping mall bevond. (Dit klopt dus wel) Dame was 27 en eigenlijk op zoek naar een relatie met een Europese man, maar na wat teleurstellingen op dit gebied vroeg ze de eerste x toch maar om geld. Ze wou 1 miljoen roepie (60 euro)voor de avond en 1.5 MIL(90 euro) voor de hele nacht. En hier was alles (uitgezonderd anaal) mogelijk.

We hebben eerst ff gezellig wat gekletst en zijn daarna los gegaan. Dame was ontzettend nat en geil en ze vroeg om doggie geneukt te worden want dan kwam ze klaar. Zo geschiedde ☺️ daarna in missio haar strakke kutje volgespoten. Hierna dame uit gelaten en afgesproken om later nog eens af te spreken.

Ik ben daarna de straat nog ff op gegaan maar ook hier werd ik vanachter de marktkraampjes achterna geroepen door de dames die ook wel interesse hadden. Het lijkt er na 1 avond dus op dat je hier flink kan los gaan.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Lwd wat een mooie kennismaking met JKT heb jij gehad! En dit is nog maar het begin! Op dit forum zitten nog een paar trouwe Jakarta gangers met veel wandelervaring in dit land en deze stad. Kijk eens bij Travel hotel of Classic hotel. Na 1700 is de meeste drukte daar qua dames je gaat je ogen uitkijken.
300.000 ruppiahs voor een wip van een uur. Bij de meeste dames is de hobby mogelijk voor een extra tip

Kijk ook even in t oude Nederlandse deel ( Kota Tua) daar heb je enorm veel barretjes/ clubs met veel mooie dames.

Dames op Tinder vragen vaak 1-1,5 miljoen voor een avond nacht maar dat kan ook al voor de helft of minder. Een gemiddeld maandinkomen is daar 3-5 miljoen.

@bare-addict hotels vanaf 20 euro maar een prima hotel dicht bij het nachteleven vanaf 50,- eten is goed en erg goedkoop. ( tussen 2 euro en 7 euro normaal maar kan ook top niveau)
Dames vanaf 300.000 ruppiahs (26 euro) maar gratis kan ook je betaald dan haar diner en als je een heer bent haar Gojek of grabb naar huis ( taxi)

Het mooie van Indonesie is dat je voor heel weinig en ook heel veel alles kan vinden. Heel duur is zeker niet altijd beter of lekkerder.

Enjoy!

Laatst bewerkt:

Lwd

Toogplakker
12 jul 2021
48
71
Gisteravond naar Travel hotel geweest. Je komt hier makkelijk met de trein en stapt uit bij station Mangga Besar. Daarna is het nog een minuut of 5 lopen. Ik was er rond 18:00 uur en bij binnenkomst krijg je een polsbandje met je nummer voor je bestellingen. Entree is 14000 roepia

Bij binnenkomst wist ik niet wat ik zag en mij overkwam. Daar liepen zeker 100 alleen maar jonge en knappe dames. Het was overweldigend overal waar ik zag waren zaten lekkere dames en bovendien waren er op dat moment hooguit 20 mannen aanwezig. Ben daarom eerst ff aan een tafel gaan zitten om het allemaal te aanschouwen. Er kwam wel gelijk een dame bij mij die zeer dwingend was om een dame uit te zoeken maar die heb ik weg gestuurd. Na enige tijd toch weer de dame aangesproken dat ik graag een vriendinnetje wou. Prijzen waren: 375000 roepia (23 euro)voor 1 uur en voor 2 dames was 1 uur 500000 roepia (30 euro) geen geld dus. Extra handelingen moet je afspreken met de dame op de kamer.

Ik nam Lana mee. Een 20 jarige slanke dame. Zonder condoom afgetikt op 200000 roepia extra. Eerst hebben we samen gedoucht waarbij ze mij grondig schoonmaakte. Eenmaal op bed werd ik verdienstelijk gepijpt en heb ik haar bovenop gezet. Wat een heerlijk strak kutje had deze dame en wat was ze nat. Het duurde dan ook niet lang voordat ik haar in missio heerlijk volgespoten. Later op de avond nog een keer geweest alleen zat het toen vol met mannen. Nogmaals een dame meegenomen die wel iets minder enthousiast was en amper Engels sprak. Ook haar kutje voorzien van een lading zaad. Dit keer moest ik 350000 roepia extra betalen.

Al met al zeer geslaagd en bedankt voor de tip @MartinG Hier was ik zelf in 3 dagen Jakarta nooit achter gekomen

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
@Lwd Het lijkt alsof jij je wel vermaakt daar. Tip Voor t reizen zou ik de app van Gojek of Grabb downloaden. Openbaar vervoer zou ik zelf niet doen. Ik vindt dat erg lastig daar.
In welk deel van de stad of welk hotel verblijf jij? Wellicht weet 1 van ons Jakarta gangers daar ook nog iets in de buurt. ( t is eigenlijk overal te vinden ook in je hotel of er naast) je moet even weten hoe de hazen lopen in Indonesie.

Je kan nog een biertje gaan halen in Kemang bij Eastern Promise bar. Altijd veel expats binnen en daar zijn vaak ook meisjes die zoeken naar een witte meneer en wat extra zakgeld.

Jalan Felatahan is ook leuk veel meisjes op straat. Ga daar met een taxi ( Buebird, gojek of grabbb) naar toe die op je wacht. Daar is voldoende aanbod. Wie een meester is in het oppikken van t mooiste en geilste snoepgoed is onze eigen @De Grote XXX hij heeft vast ook nog tips voor je.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Thank MartinG, Lwd kan en mag altijd een pm sturen. Ons voordeel is dat we de taal spreken. Misschien is dat voor Lwd wat moeilijker en dan krijg je andere prijzen of dat de meiden niet kunnen communiceren. Veel meiden spreken geen Engels, dan wordt het iets moeilijker in deze lekkere snoepwinkel. Lwd heel veel plezier, ik ben jaloers dat je daar lekker rondhuppelt. Als je naar Bandung, Yogya gaat, er zijn daar ook nog tips voor. Schrijf ook lekker je verhalen op. Indonesia is een mooie sterke tegenhanger voor Thailand, Philippine of Cambodja bijvoorbeeld.

Voormalig lid 44031

Toogplakker
29 apr 2024
26
55
1 week in jakarta geweest rond kerst en oud/ nieuw. Iedere dag feest, met de hoogte punt 3x op 1 dag. In totaal zo'n 11 dames gehad.
Waaronder 6x bare en 1x anaal (mc).
Prijzen varieren tussen 300k tot de duurste was 1.7m (zo'n luxe club).

Paar tips:
- Als je 'spa' ziet als naam van de massage plek, kans is groot dat het eigenlijk meer voor seks is en niet echt voor massage
- Als je 'healthy massage' of 'family massage' ziet, dan is de kans tot neuken velen malen kleiner. Maar niet onmogelijk.
- Zorg dat je schoon, geschoren, en netjes eruit ziet. Vooral op de goedkopere plekjes, komen daar meestal onverzorgde locals. Kom je schoon en netjes binnen, kans tot bare is vele malen groter
- Dames zijn gek op beffen/ 69. Lijkt alsof locals dat weinig doen. Als je weet wat je doet… dan worden ze ontzettend geil en zo had ik heel veel bare kunnen neuken met maar 100k aan tip (wat meestal al de standaard richtlijn is voor normale pakket)

Mijn formula:
1. laat ze eerst je grondig pijpen, zc, ze moeten ook werken he
2. stel beffen/ 69 voor, of afh de sfeer, gewoon doen en niet vragen
3. doe je best met beffen
4. na de zoveelste kreun en trekjes van haar rug, ga bovenop haar
5. zeg niet gelijk dat je nzc wil, maar doe gewoon wat pussy gliding
6. nou na al het beffen en pussy gliding, ze gaat vanzelf je lul naar binnen duwen ☺
Als het niet zo is, ook een leuk trucje "ik ga niet binnen spuiten" werkt ontzettend goed om haar te verleiden.

Ik ben tegen 'ongevraagd deponatie'. Dus richting het einde vraag ik nog een keer of ik binnen mag deponeren, en van 6x bare, was bij 5 gewoon binnen volgespoten (met consent). Na een heftige lekkere sex… ze kunnen het verleiding niet tegenhouden.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Leuk verhaal. Jakarta is een super snoepwinkel voor de nzcforum leden.
Dat van drie keer per dag herken ik, dit vele malen gehad. Na een aantal dagen moeten minderen omdat er geen saus meer uit kwam, dan maar een massage van 10€ tussendoor en alleen 's morgens en 's avonds sex.
En als je dan ook nog de taal spreekt, kun je helemaal pareltjes scoren.
Begin gewoon weer te watertanden.
Ja Wandelwandel, ik weet zeker dat je zo weer ga. Let op, in ramadan tijd valt er bijna niks te doen 👍.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Wat leuk weer een Jakarta ervaring. Klopt wat je zegt. Indo mannen denken meestal aan snel neuken en klaarkomen en houden niet zo van een voorspel. De druk moet er af en klaar. Gelukkig zijn wij Europeanen wel van t voorspel. Hoe geiler ze worden hoe lekkerder de wip...
Oom @De Grote XXX wanneer gaan we naar t paradijs?

Terug
Naar boven