Is intern klaarkomen vanzelfsprekend alleen omdat een dame NZC aanbieden?

Is intern klaarkomen vanzelfsprekend alleen omdat een dame NZC aanbieden?

• JA

Stemmen: 180 70,6%
  • NEE

Stemmen: 75 29,4%

• Totaal stemmers
    255

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Wat mij betreft : JA.

Als een dame niet wil dat je in haar klaarkomt moet ze geen NZC toelaten.

A

Anonymous

Guest
Nee natuurlijk niet nzc geeft je nooit automatisch het recht tot creampie.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Nee!
Ik begrijp de logica niet hoe dit vanzelfsprekend kan zijn. En bovendien niet respecteren als een dame zegt dat het niet mag puur omdat bepaalde mensen vind van wel.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
eigenljik nee en ja. Als in advertentie niks erbij staat denkt (hoopt) men van wel dat het kan maar er zijn dames die dat op het laatste ogenblik pas bekend maken, net voordat men erin gaat, dat men niet intern mag klaarkomen en ja dat is pech maar dat moet men respecteren. Dus eigenlijk een nee (theoretisch gezien) maar zolang de dame er niks van zegt tot op het laatste moment dan weer ja (praktisch gezien).

A

Anonymous

Guest
Ze vragen meestal, in vergelijk tot het basisbedrag, een flinke bijbetaling van 30-50 of soms nog meer. Is dat dan enkel voor het weglaten van het condoom? Want dat slaat nergens op.

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Tegen haar wil intern klaarkomen - want wat lult ze zou - vind ik niet niet kunnen en niet respectvol, ongeacht wat haar beweegredenen ook mogen zijn. Zelfs als die redenen zo krom als een hoepel zijn. Ja dame, ook van voorvocht kun je zwanger worden. In veel gevallen zal het zijn omdat ze geen zin hebben in de zooi, het lekken, de vlekken en of een vaginale douche.

Je kunt het natuurlijk tijdens de sex nog een keer vragen. Mogelijk dat ze van gedachten is veranderd. Verder zijn er 'slimme' dames die de klant uitpezen en voor intern doneren weer iets extra's vragen.

Ze moet het wel van te voren - aan de telefoon - aangeven en niet halverwege melden of 5 seconden voor je orgasme. Het In de advertentie vermelden zou ook handig zijn (alsof dat gaat gebeuren)

A

Anonymous

Guest
als de dvp bij de onderhandelingen vermeld niet klaarkomen intern dan kun je gaan discussiëren maar er is meestal geen logica waarom geen interne donatie .. als dvp een goede service verleent respecteer ik haar door tegen mijn zin mijn donatie elders te doen ..
bij 1dvp heb ik de donatie in haar mond moeten doen waarna ze het slikte ( anders maak het zo'n rommel zei ze )

het liefst geef ik haar een creampie maar als de dvp niet van roomtaart hou dan wil ik me daar wel in schikken

maar als de service van de dvp knudde is door tijdens het penetreren weg te draaien en andere truckjes die ze gebruiken ,dan kan ik mijn hoffelijkheid wel eens vergeten ..

cedric78

Ervaringsdeskundige
19 mei 2015
332
7
Ik verkies intern klaarkomen natuurlijk... Lekker alle zaadjes in het kutje spuiten :) Maar als dame dit echt niet wilt, dan dient men dit te respecteren natuurlijk. Dames die expliciet adverteren met niet intern klaarkomen pas ik dan ook wel...

A

Anonymous

Guest
En dat laatste is het hem nou juist! Dat zeggen ze er pas bij als je er bent! Ze rekenen er dan op dat je toch wel blijft, maar ik ga dan gewoon weg. Bijbetalen en niks ervoor terugkrijgen...ben je net zo simpel als vooruitbetalen of aan iemand op straat.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Nzc en creampy zijn m.i. 2 totaal verschillende dingen. Het specifiek in de advertentie vermelden van wel of geen creampy is op papier een leuke optie, ware het niet dat menig advertentie de in de beslotenheid van de speelkamer soms alsnog geboden optie "nzc" vaak niet openlijk adverteert. Als een advertentie uitsluitend intiem mc vermeld en het lukt je eenmaal ter plekke om dat rubbertje toch achterwege te laten, waar haal je dan het recht vandaan om vervolgens te gaan klagen dat ze niet ook nog creampy toe staat, waarmee ik overigens niet wil zeggen dat wie wel openlijk met nzc adverteert vogelvrij is want zoals gezegd zijn nzc en creampy voor mij 2 verschillende dingen. We hebben al het voordeel dat als het níet ter sprake wordt gebracht dat feitelijk gelijk staat aan instemming, moeten we dan ook nog allerlei excuses gaan verzinnen om toch "ons recht te halen" op het moment dat ze aan geeft dat níet te willen (zoals "dan had ze dat maar direct moeten zeggen" of 'dan had ze maar beter haar best moeten doen" ?

Het argument dat een dame die dat niet wil überhaupt geen nzc condoom zou moeten toestaan is op zich niet onredelijk maar tegelijkertijd een beetje meten met 2 maten, immers veel dames bieden pijpen zc aan zonder dat dat automatisch recht geeft op klaarkomen in de mond. Sterker nog, als ze daar óók voor open staan wordt dat meestal als extra attractie geadverteerd. Moeten alle dames die liever geen sperma in de mond krijgen dan voortaan maar geen pijpen zc meer aanbieden omdat sommigen van ons zich niet kunnen beheersen ? En moeten alle dames die vrezen voor een gescheurd condoom dan voortaan maar geen frans en intiem meer aanbieden maar alleen nog maar handmassage ?

Of een dame er verstandig aan doet om nzc toe te staan als ze niet ook open staat voor creampy is punt 2, maar zouden de heren liever hebben dat al die dames die dát niet willen dan ook direct daadwerkelijk met het toestaan van nzc zouden stoppen ? Als je vooraf absolute duidelijkheid wil wees dan een vent en breng het zelf tijdig ter sprake, dan kun je als ze er niet voor in is altijd nog op zoek gaan naar een ander. Of zijn we soms bang dat onderhandelen vooraf de prijs op drijft ? Dan ook niet gaan zeuren als je de gok neemt en het uiteindelijk niet helemaal 100% zo uit pakt als je had gehoopt. Creampy opdringen tegen haar zin in is hoe dan ook niet te verdedigen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als een dame extra vraagt voor nzc (en soms aardig wat: 30 - 50 euro of meer) dan mag je wel wat verwachten.
Als ze dan vooraf nog aangeeft: niet intern komen maar op de buik of in mond, dan haak ik ook af en vertrek.
Waarom? omdat ik het ten eerste maar half bevredigend vind en omdat ik ook niet altijd kan garanderen dat het me lukt om buiten
klaar te komen want ik voel dat soms niet of niet op tijd aankomen (door een operatie uit het verleden, alles doet het prima maar het moment suprime aangeven is soms onverwachts)
Dus ik vind het niet zo lekker om niet intern klaar te komen en ik weet nooit of het ook wel lukt.
Daarom voor mij vooraf duidelijkheid: wil een dame niet intern, dan jammer maar geen afspraak.
Los daarvan mag je voor je extra geld ook wel iets verwachten, men praat soms erg makkelijk over het geld (kennelijk genoeg te besteden en dat is mooi) maar dat is niet voor iedereen vanzelfsprekend.

A

Anonymous

Guest
Ik kom voor nzc, dus ik bepaal ook of ik intern zal klaarkomen of niet.
Dit is in feite hoe sommige het ziet.
Ik kan mij goed herinneren dat op het oude forum had een lid een topic gestart en deze lid schreef dat de dame niet wou hij intern zou klaarkomen, maar dat hij pakte haar beet en deed het toch. Vele leden, ik ook, reageerde heel sterk hier op want dit doe je gewoon niet.
DVP is een vak. Dus de dame bepalen zelf wat Is toegestaan en niet. Ik neem aan dat als ik naar iemands werk komt en op eens de dienst zou uitmaken, dat ik best snel horen krijg dat ik mijn bek moet dicht knijpen.

Iemand ooit gedacht dat ze het risico wil verkleinen om zwanger te worden!? Voor vele dames Is het niet zomaar naar de huisarts te lopen om een abortus voor mekaar te krijgen.

Wat ook opvalt is dat sommige willen zo min mogelijk betalen en toch bepalen hoe en wat.
Als je niet bereid bent om extra te betalen, blijf dan thuis of zoek een hobby die je wel kan betalen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
beet pakken en dan toch doen is zeker niet goed te praten.
daarom vooraf duidelijkheid: niet intern klaarkomen, dan vertrek ik en zoek andere dame.
tenzij dame vooraf wel toestemming heeft gegeven en dan ineens niet meer maar dat heb ik nog niet meegemaakt.

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
samurai zei:
Iemand ooit gedacht dat ze het risico wil verkleinen om zwanger te worden!? Voor vele dames Is het niet zomaar naar de huisarts te lopen om een abortus voor mekaar te krijgen.

We zijn 2015. Er zijn genoeg anticonceptiemiddelen op de markt en neen, dat kost geen handenvol geld.

Intern klaarkomen? De meeste klanten van dvp's hebben hun orgasme niet onder controle en spuiten nogal snel (wie met dvp's praat weet dat) dus ik vermoed dat intern klaarkomen er sowieso, ook onopzettelijk, bijhoort.
Wie nzc aanbiedt moet er vanuit gaan dat ze paar keer per dag volgespoten wordt.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Ze vragen meestal, in vergelijk tot het basisbedrag, een flinke bijbetaling van 30-50 of soms nog meer. Is dat dan enkel voor het weglaten van het condoom? Want dat slaat nergens op.

Hoezo is dat belachelijk als ze dat vragen? Het is hun lichaam en wij beslissen niet war de dame vraagt voor nzc wel of we het willen betalen of niet.

Heel simpel gezegd en ik vergelijk de dames nooit zo: ik rijd graag Audi en altijd als ik naar de dealer ga en we hebben een deal gemaakt ben ik veel meer geld kwijt als ik mezelf voorgenomen had. En ja die automaat rijdt ook fijner dan die 6 bak en ja dit model heb ik eigenlijk niet nodig maar ach heb wat onder mijn kont.

Wat ik hier mee wil zeggen is je doet het of doet het niet dat bedrag betalen.

Er is werkelijk waar in alle prijsklasses zowel auto's, dames, huizen, etc etc keuze genoeg.

En denk nu niet aub hij vergelijkt dames met onroerend goed ik wil er gewoon mee zeggen je bent zelf verantwoordelijk voor wat je betaald.

Ja en als je je zinnen gezet hebt op een dame die niet van haar standpunt afwijkt en voor nzc en creampie boven op die 150 euro een meier bijvraagt voor haar specifieke diensten en je wil dat niet betalen dan heb je gewoon pech.

De dame bepaald zelf wat ze vraagt voor haar diensten.

In mijn handel krijgen de klanten pas een staffelkorting als ze boven een bepaald aantal komen.

Een dame geeft bij meerdere uren ook korting.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:

Hoezo is dat belachelijk als ze dat vragen? Het is hun lichaam en wij beslissen niet wat de dame vraagt voor nzc wel of we het willen betalen of niet.

Heel simpel gezegd en ik vergelijk de dames nooit zo: ik rijd graag Audi en altijd als ik naar de dealer ga en we hebben een deal gemaakt ben ik veel meer geld kwijt als ik mezelf voorgenomen had. En ja die automaat rijdt ook fijner dan die 6 bak en ja dit model heb ik eigenlijk niet nodig maar ach heb wat onder mijn kont.

Er is werkelijk waar in alle prijsklasses zowel auto's, dames, huizen, etc etc keuze genoeg.

En denk nu niet aub hij vergelijkt dames met onroerend goed ik wil er gewoon mee zeggen je bent zelf verantwoordelijk voor wat je betaald.

Ja en als je je zinnen gezet hebt op een dame die niet van haar standpunt afwijkt en voor nzc en creampie boven op die 150 euro een meier bijvraagt voor haar specifieke diensten en je wil dat niet betalen dan heb je gewoon pech.

In mijn handel krijgen de klanten pas een staffelkorting als ze boven een bepaald aantal komen.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:

Hoezo is dat belachelijk als ze dat vragen? Het is hun lichaam en wij beslissen niet war de dame vraagt voor nzc wel of we het willen betalen of niet.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Om maar een auto metafoor te gebruiken, want die vallen altijd lekker makkelijk.
Je koopt een auto maar je mag niet van alle functionaliteit gebruikmaken of vol gas geven. Je betaalt er wel voor, maja, niet zo zeuren hoor...

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Om maar een auto metafoor te gebruiken, want die vallen altijd lekker makkelijk.
Je koopt een auto maar je mag niet van alle functionaliteit gebruikmaken of vol gas geven. Je betaalt er wel voor, maja, niet zo zeuren hoor...

Het is toch niet duidelijk of je betaald voor creampie als het all inn prijs is dan wel.

Maar als je het niet zeker weet of er is niet voor betaald dan gewoon njet. Auto is all inn prijs dus mag ik mee doen wat ik wil zo simpel is het.

Glijmiddel

Terug
Naar boven