Ajax3Stars
Legende
- 28 mrt 2015
- 1.000
- 20
Naar aanleiding van de volgende topic (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=173&t=811), de volgende vraag: Is intern klaarkomen vanzelfsprekend alleen omdat een dame NZC aanbieden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
samurai zei:Iemand ooit gedacht dat ze het risico wil verkleinen om zwanger te worden!? Voor vele dames Is het niet zomaar naar de huisarts te lopen om een abortus voor mekaar te krijgen.
PeeweeHerman zei:Ze vragen meestal, in vergelijk tot het basisbedrag, een flinke bijbetaling van 30-50 of soms nog meer. Is dat dan enkel voor het weglaten van het condoom? Want dat slaat nergens op.
Glijmiddel zei:PeeweeHerman zei:Ze vragen meestal, in vergelijk tot het basisbedrag, een flinke bijbetaling van 30-50 of soms nog meer. Is dat dan enkel voor het weglaten van het condoom? Want dat slaat nergens op.
Hoezo is dat belachelijk als ze dat vragen? Het is hun lichaam en wij beslissen niet wat de dame vraagt voor nzc wel of we het willen betalen of niet.
Heel simpel gezegd en ik vergelijk de dames nooit zo: ik rijd graag Audi en altijd als ik naar de dealer ga en we hebben een deal gemaakt ben ik veel meer geld kwijt als ik mezelf voorgenomen had. En ja die automaat rijdt ook fijner dan die 6 bak en ja dit model heb ik eigenlijk niet nodig maar ach heb wat onder mijn kont.
Wat ik hier mee wil zeggen is je doet het of doet het niet dat bedrag betalen.
Er is werkelijk waar in alle prijsklasses zowel auto's, dames, huizen, etc etc keuze genoeg.
En denk nu niet aub hij vergelijkt dames met onroerend goed ik wil er gewoon mee zeggen je bent zelf verantwoordelijk voor wat je betaald.
Ja en als je je zinnen gezet hebt op een dame die niet van haar standpunt afwijkt en voor nzc en creampie boven op die 150 euro een meier bijvraagt voor haar specifieke diensten en je wil dat niet betalen dan heb je gewoon pech.
De dame bepaald zelf wat ze vraagt voor haar diensten.
In mijn handel krijgen de klanten pas een staffelkorting als ze boven een bepaald aantal komen.
Een dame geeft bij meerdere uren ook korting.
Glijmiddel
Glijmiddel zei:PeeweeHerman zei:Ze vragen meestal, in vergelijk tot het basisbedrag, een flinke bijbetaling van 30-50 of soms nog meer. Is dat dan enkel voor het weglaten van het condoom? Want dat slaat nergens op.
Hoezo is dat belachelijk als ze dat vragen? Het is hun lichaam en wij beslissen niet war de dame vraagt voor nzc wel of we het willen betalen of niet.
Heel simpel gezegd en ik vergelijk de dames nooit zo: ik rijd graag Audi en altijd als ik naar de dealer ga en we hebben een deal gemaakt ben ik veel meer geld kwijt als ik mezelf voorgenomen had. En ja die automaat rijdt ook fijner dan die 6 bak en ja dit model heb ik eigenlijk niet nodig maar ach heb wat onder mijn kont.
Wat ik hier mee wil zeggen is je doet het of doet het niet dat bedrag betalen.
Er is werkelijk waar in alle prijsklasses zowel auto's, dames, huizen, etc etc keuze genoeg.
En denk nu niet aub hij vergelijkt dames met onroerend goed ik wil er gewoon mee zeggen je bent zelf verantwoordelijk voor wat je betaald.
Ja en als je je zinnen gezet hebt op een dame die niet van haar standpunt afwijkt en voor nzc en creampie boven op die 150 euro een meier bijvraagt voor haar specifieke diensten en je wil dat niet betalen dan heb je gewoon pech.
De dame bepaald zelf wat ze vraagt voor haar diensten.
In mijn handel krijgen de klanten pas een staffelkorting als ze boven een bepaald aantal komen.
Een dame geeft bij meerdere uren ook korting.
Glijmiddel
PeeweeHerman zei:Om maar een auto metafoor te gebruiken, want die vallen altijd lekker makkelijk.
Je koopt een auto maar je mag niet van alle functionaliteit gebruikmaken of vol gas geven. Je betaalt er wel voor, maja, niet zo zeuren hoor...