intiem geschoren of liever niet

Wopa

Toogplakker
3 mei 2017
112
42
Iemand al een dame tegengekomen met een ongeschoren
of eventueel getrimde poes die tevens nzc aanbied ?

Olderlover

Toogplakker
26 aug 2020
85
19
Deze topic is al een hele tijd uit de belangstelling. Blijkbaar houdt het nog weinig wandelaars bezig. Of is misschien de slinger 🤣 wat meer in het midden? Zelf hou ik wel van een behaarde poes zodat de haartjes rond mijn jongeheer lekker kriebelen. Opwindend! Maar gezichtsbeharing en op de benen, nee, dat liever niet.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Ik vind het een mooi gezicht als de dame in kwestie een volle bos haar op haar kutje heeft ,
geeft ook een lekker gevoel bij het beffen en neuken .
Zelf ben ik ook behaard en als dames vinden dat de heren net als de dames geschoren moeten zijn , dan is het helaas voor hun .

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
waarom heeft een hoertje weinig haar op haar poes.? op een autostrade groeit ook geen gras hé.. :lol:

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Ik vroeg mij af wat jullie vinden van een ongeschoren kutje en of jullie jezelf scheren of niet
toen ik jonger was had ik de preferentie om bij zowel mij als bij een dame het kaal en glad te hebben . maar terwijl ik ouder werd , deed het er minder toe . en vond ik een vachtje langzaam aan ook wel wat hebben . uiteraard bij de een staat het beter dan de ander . en er zijn ook veel soorten manieren van bijhouden / onderhoud / puur natuurlijke wildgroei . denk dat het mischien iets is waar ieders op een bepaald moment een keertje over zou kunne nadenken , mischien onder inspectie nemen voor een staande spiegel .

Terug
Naar boven