intiem geschoren of liever niet

stevenvdp

Toogplakker
20 sep 2016
41
3
Ik vroeg mij af wat jullie vinden van een ongeschoren kutje en of jullie jezelf scheren of niet

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Mij maakt het niet zo veel uit, beide kunnen leuk zijn, ligt ook een beetje aan de dame in kwestie.
Bij sommige staat geschoren beter en bij andere een harige poes.

Ik moet zeggen dat ik de krulletjes bij de donkere dames toch wel waardeer...

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Helaas zijn de onschoren dames in de wereld van de prostitutie uitgestoven ... een keer een dame gehad die niet bare ging en zwaar behaard was, niet erg heb me uitstekend oraal vermaakt.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Op de vraag of ik mezelf scheer? Nee, dat geeft wondjes en ik wil geen extra risico lopen.
Ik haal de tondeuse soms over de boel heen om het niet te lang te laten worden maar echt scheren daar begin ik niet aan.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
glad is mijn voorkeur ben zelf ook intiem geschoren.
Ik heb de indruk dat intiemgeschoren mij meer bare succesjes heeft opgeleverd maar dat is persoonlijk.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zelf kaal geschoren of kort stekeltjes en bij de meiden ga ik toch voor een kaal kutje. Vind een kutje met haar echt niet prettig meer.

A

Anonymous

Guest
Zelf glad geschoren. Wordt door dames wel gewaardeerd volgens mij. Poes liefst kaal, of klein streepje. Soms valt harige poes ook wel in de smaak. Belangrijk is dat het fris is en dat de dame die er bij hoort aardig is

31 aug 2016
1.194
112
Zelf kaalgeschoren zijn de dames eerder geneigd om je zak in de mond te nemen ..

Daarbij als je niet al te groot geschapen ben lijkt hij nog kleiner met al dat haar .. :lol: :lol:

Mijn voorkeur gaat naar keurig harige kutjes tot wilde hardos ..

Maar als ik hier snel lees zijn d meeste voor harige kutjes ..

Terwijl er bij de dames juist gedacht wordt dat wij allemaal gruwelen van een harige poesje

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Zelf kaal geschoren vind ik zelf ook fijner. ;)
Voorkeur bij de dames graag glad geschoren, soms is een klein streepje ook wel fijn. :cool:
Zeker geen bos haar :roll:

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
De dames licht tot kaal geschoren, vind het mooist als ik alles kan zien en overal aan kan. Ook bij mijn exen, zij scheerden zich terwijl we samen douchten haha.

Zelf ben ik altijd volledig kaal tot bijna kaal geschoren, vooral mijn kontje dan zodat ze me kunnen rimmen en/of het plekje onder mijn balzak likken en/of vingeren: allemaal ideale manieren om mij te doen ontploffen.

Ook lijkt je lul dan groter, ook vind ik dat de mijne zo sneller groeit en beter reageert haha.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
"Je lul lijkt groter" dat lees ik nu al een aantal keer...Mannen, lijkt groter is het beste woord hierin..
Ik scheer niet, ze moeten me maar nemen ( Letterlijk en figuurlijk) zoals ik ben.

Of heb ik het gewoon niet nodig? Ik ben het type Ron Jeremy...zegt dat wat?

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Kutjes mogen best een licht doosje hebben maar niet al te veel meer. Heb trouwens de indruk dat er terug minder helemaal kaalheid geschoren wordt.

Zelf scheer ik niet meer. Geschoren zweetvoeten teveel en met de wrijving van een onderbroek tijdens de dag lijdt dat soms tot wondjes.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Ik scheer niet meer volledig kaalheid.

Heb een goedkope baardtrimmer gekocht :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Werkt echt perfect voor mij. Ik kies een redelijk kniphoogte en zo voorkom je ook een hoop jeuk.

Maar tegelijkertijd staat het best netjes!

;)

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Ik ben zelf geschoren maar waardeer een behaarde dame des te meer...
Helaas zijn ze in de prostitutie naulijks te vinden. Een keer zelfs naar Duitsland gereden voor een dame met een zwaar behaarde doos die niet eens bare ging. Als iemand nog een tip heeft voor me?

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Melchior zei:
Ik ben zelf geschoren maar waardeer een behaarde dame des te meer...
Helaas zijn ze in de prostitutie naulijks te vinden. Een keer zelfs naar Duitsland gereden voor een dame met een zwaar behaarde doos die niet eens bare ging. Als iemand nog een tip heeft voor me?

de chinese dames op Sonnborner Str. 164b (Wuppertal-Sonnborn) hebben goed haar op hun doos....
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=187&t=495&start=30

Terug
Naar boven