Instrumentele kijk van vrouwen op mannen.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Zo zijn er ook theorieën dat het zaad van een vreemdganger actiever en sterker is dan van brave huisvaders, zodat de vreemdganger meer kans heeft om het vrouwtje te bevruchten dan haar brave echtgenoot.

Die arme echtgenoot zit dan naar Studio Sport te kijken, terwijl zijn vrouw zich door een andere kerel laat bevruchten. :ROFLMAO:

Zou kunnen, want de natuur werkt efficiënt. Iets wat niet wordt gebruikt, wordt minder of verdwijnt op den duur. Het zaad van de brave huisvader wordt minder actief, want hij heeft al een gezin en is nu vooral bezig met te voorzien dat ze niks tekort komen en alles zien te behouden.

Het kan ook te maken hebben met verschillende kwaliteiten. De vreemdganger kan niet een brave huisvader zijn en moet het juist hiervan hebben. De brave huisvader heeft misschien genetisch al minder actieve zaadjes omdat hij met zijn kwaliteiten toch wel een vrouw vindt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wat zaad betreft is dat echt onzin.
Een gezonde man met goed zaad geeft per keer miljoenen zaadcellen waarvan er maar één de gelukkige is
om een eicel te bevruchten. Soms twee dan heb je een tweeling.
Meerlingen komt vooral voor bij vrouwen die een vruchtbaarheidsbehandeling hebben ondergaan.

Volgens de theorie dat de natuur verspilling voorkomt zouden mannen minder zaadcellen gaan produceren.
Ik heb ze gisteren nog even geteld, er mist er niet één

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Zaadcellen moeten niet alleen bij de eicel geraken om deze te bevruchten, ze moeten ook door de beschermende laag die rond de eicel zit. Die beschermende laag moet dus eerst worden afgebroken door… andere zaadcellen.

Daarom kan een vrouw toch zwanger worden van de tweede of derde sekspartner, en als je als man een weinig zaadcellen produceert, dan kan het zaad van een maat misschien toch geen kwaad.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Die van mij gaan door roeien en ruiten.
Zodra ze een eicel bespeuren gaan ze er op af.
Een druppel is genoeg om een zwangerschap te veroorzaken.
Dat heeft al heel wat ellende opgeleverd.

totallekker

Toogplakker
22 mrt 2023
33
35
Best grappig om te lezen dit onderwerp; herinnert mij aan wip met een sv en keertje zat er dikke witte laag, soort lijm , op me eikel; altijd afgevraagd wat het was maar nu wordt het duidelijk! 😉
Zij is echt een lekkere slet die zich na de kroeg even heerlijk laat volspuiten in een steeg omdat het kan. Top meid.

Terug
Naar boven