Instrumentele kijk van vrouwen op mannen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Wat veel mannen nog steeds niet beseffen is dat vrouwen heel instrumenteel naar mannen kijken. Mannen hebben in de ogen van vrouwen dan ook twee belangrijke functies:

1. Mannen zijn dekhengsten. Oftewel mannen zijn nodig voor het zaad om een baby te kunnen baren. Deze drang om een kind te baren komt voort uit de vrouwelijke hormonen. Dat de mannelijke hormoon zorgt voor paringsdrift komt goed van pas op weg naar haar missie.

2. Mannen zijn werkpaarden. En dat is uiterst belangrijk voor een vrouw om haar te voorzien van de benodigde hulpbronnen onderweg naar haar missie. Ze zoekt vaak mannen die haar betere hulpbronnen kan verschaffen (hypergamie) dan zijzelf.

Dat is ook de reden waarom vrouwen willen dat een goede, betrouwbare man met haar trouwt. Het huwelijk heeft de intentie om een langdurige verbintenis aan te gaan zodat zij en het kind kunnen rekenen op de nodige hulpbronnen gedurende een langere tijd.

De missie van een vrouw is heel basaal gesproken het krijgen van nageslacht waarin de man een instrumentele rol speelt om dat te ondersteunen en volbrengen.

Mars74

Toogplakker
27 aug 2015
90
107
Mag ik daar nog een verwrongen kijk aan toevoegen, vrouwen doen aan traplopen. Wat je eerder beschreef klopt helemaal. Maar als er een werkpaard voorbij komt die meer hulpbronnen kan bieden zijn ze vaak geneigd om het huwelijk op te breken. Zeker als het werkpaard meer aanzien heeft. Hoeveel vrouwen zouden immers hun man verlaten voor een voetballer als Ronaldo ....

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dat klopt inderdaad. Het probleem is alleen dat in jouw voorbeeld Ronaldo heel selectief kan zijn en dat de meeste vrouwen al bij voorbaat afvallen of alleen gebruikt worden voor een one night stand. Dus een huwelijk zit er sowieso voor de allergrootste groep vrouwen niet in.

Waar jij de plank volledig misslaat is dat het een verwrongen kijk is. Het getuigt vooral van een romantische zienswijze over vrouwen.

Laatst bewerkt:

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dat zou je in eerste instantie denken. Maar dit is niet een idee, het is de realiteit als je door de façade heen kijkt.

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Laat mij maar lekker tegen die facade aankijken en niet er doorheen.
Ik geniet nog steeds van mooie vrouwen. Soms heb ik geluk dan is die mooie vrouw ook nog erg vriendelijk.
Morgen weer een afspraak met een bloedmooie lieve dame.
Heb nu al voorpret bij de gedachte aan haar.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Genen kunnen best snel veranderen. Ook door slechte voeding. De westerse levensstijl staat al decennia ver van onze oorspronkelijke natuur af.

Is misschien al eerder genoemd. Tijdens de maandelijkse vruchtbare periode vallen vrouwen voornamelijk op stoere sterke mannen met een hoekig gezicht, bijv. de glazenwasser. Daarbuiten op zachtere mannen met een rond gezicht. Wat dikkere mannen is in traditionele culturen juist een teken van welvaart. Een aanzienlijk deel van de kinderen wordt dan ook niet door de biologische vader opgevoed of heeft helemaal geen vader. In de ene cultuur meer dan bij de ander.

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Wat een mazzel. Ik lijk in de categorie te vallen waar vrouwen erg op gesteld zijn.
Dat betekent veel neuken zonder gezeur. Zal er rekening mee houden, alleen lekkere dames komen in aanmerking.
De tijden dat ik alles aan kon zijn helaas voorbij.

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Iets pikanters wat ik ooit heb gehoord. De grootte of lengte van de penis maakt niet uit, maar wat je ermee doet, hoor je wel eens. Dat hangt ervan af.

De vorm van de penis heeft een ontstoppende werking. Dat kan voordelig uitpakken voor iemand die een lange heeft, maar met een lagere status/rangorde of bovenstaande glazenwasser. De bevruchting vind immers niet gelijk plaats. Dat duurt tot 2 dagen ofzo. Met een lange penis kun je het zaad van de vorige eruit trekken en daarna je eigen zaad dieper erin spuiten.

Laatst bewerkt:

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat soort theorieën is al lang naar het rijk der fabelen verwezen.
Zaad heeft voldoende snelheid om binnen een paar uur een eicel te vinden en te bevruchten.
Daar heeft een lange penis geen invloed op. De meeste mannen schieten hun zaad met kracht
in de vrouw tijdens het klaarkomen.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
153
178
Iets pikanters wat ik ooit heb gehoord. De grootte of lengte van de penis maakt niet uit, maar wat je ermee doet, hoor je wel eens. Dat hangt ervan af.

De vorm van de penis heeft een ontstoppende werking. Dat kan voordelig uitpakken voor iemand die een lange heeft, maar met een lagere status/rangorde of bovenstaande glazenwasser. De bevruchting vind immers niet gelijk plaats. Dat duurt tot 2 dagen ofzo. Met een lange penis kun je het zaad van de vorige eruit trekken en daarna je eigen zaad dieper erin spuiten.
Gadverdamme.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Is net begonnen, moet nog even wennen.

Ik zie hem ook nog niet aanschuiven bij de dames die zich 20+ keer bare laten dekken.

flapdrol

Toogplakker
13 feb 2023
153
178
Is net begonnen, moet nog even wennen.

Ik zie hem ook nog niet aanschuiven bij de dames die zich 20+ keer bare laten dekken.
Ik ben niet net begonnen maar daar zie je me inderdaad niet bij aansluiten. Geef zelf toch de voorkeur aan fris gewassen poezen, als ik dan toch mag kiezen. Is dat raar?

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15

Voor de mannen met een kleine penis:

De flessen schraper
Voor het onts(t)oppen van het poesje...

flessentrekker-ouderwetse-flestrek-7f602-1.jpg

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689

Dus de penis kan zelf ook trekken begrijp ik? Nu begin ik toch echt een beetje kortsluiting in mijn hoofd te krijgen met de gedachte dat mijn pik als een soort stofzuiger kan dienen.... Ik ben beelddenker en zie nu mezelf al met mijn leuter onder het bed stofzuigen:ROFLMAO::ROFLMAO: Nu snap ik wel weer waar die spleetzuigmond voor dient die ik bij mijn stofzuiger geleverd kreeg

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55

Ik heb dit ook gelezen. Dat moet te maken hebben met de vorm van onze eikel. Het schijnt dat als je ligt te pompen in het kwakje van je voorganger, dat je eikel dan dat zaad van je voorganger er eigenlijk uitsleept. Iedere keer dat je hem diep naar in dat kutje stoot, vloeit dat zaad van je voorganger over je eikel, weg van de baarmoedermond. Dat is de scooptheorie.

Als die theorie zou kloppen, zou dat betekenen als je het lang genoeg volhoudt dat je het kutje dan eigenlijk leegpompt en schoonpompt, zodat dat kutje leeg is van concurrentiesperma, als je er zelf in klaarkomt.

Zo zijn er ook theorieën dat het zaad van een vreemdganger actiever en sterker is dan van brave huisvaders, zodat de vreemdganger meer kans heeft om het vrouwtje te bevruchten dan haar brave echtgenoot.

Die arme echtgenoot zit dan naar Studio Sport te kijken, terwijl zijn vrouw zich door een andere kerel laat bevruchten. :ROFLMAO:

Tja, wat zal ik zeggen… Voor wat het waard is, zou ik zeggen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven