Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RG52RR zei:Hi,
En dan nu weer over het onderwerp, Er is er eentje die ik echt mis en dat is Nikoli (vh Gloriana (Amsterdam-Utrecht-Zevenbergen).
Ze is al een paar maanden niet meer te vinden op het net dus ik vrees dat ze nadat de tweede lockdown voorbij was er voor heeft gekozen definitief terug te keren naar haar vaderland. Erg jammer maar misschien wel begrijpelijk. Had een fantastische klik met haar vanaf het eerste moment.
Groet,
R
Ter info: De Peliserkerstrasse heeft die rol overgenomen. Antonius is niet meer wat het ooit was. Zeer wisselend.Sidcole zei:Vroeger .. echt wat jaartjes terug .. had je in Aken in de Antoniusstrasse vrij veel leuke Aziatische meiden. Er was er 1 met de naam Kung. Leuk klein vrouwtje herkenbaar door haar vlekjes op de rug. Er was nog een ander klein Aziatisch vrouwtje die sprong zo op mijn stijve lul. Die zou ik allebei nog wel een keer willen doen. Volgens mij zijn al die Thaise daar weg nu .. helaas.