Ik Miss Je

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Zoals onder de naam Niloli als Gloriana niet meer te vinden, vermoed dat ze er gewoon mee is gestopt.

Groet,
R

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
RG52RR zei:
Hi,

En dan nu weer over het onderwerp, Er is er eentje die ik echt mis en dat is Nikoli (vh Gloriana (Amsterdam-Utrecht-Zevenbergen).
Ze is al een paar maanden niet meer te vinden op het net dus ik vrees dat ze nadat de tweede lockdown voorbij was er voor heeft gekozen definitief terug te keren naar haar vaderland. Erg jammer maar misschien wel begrijpelijk. Had een fantastische klik met haar vanaf het eerste moment.

Groet,
R

Je schatje is er weer RG52RR ;) ;)

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/587740-nikoli

Bijlagen

• Screenshot_8.png
    Screenshot_8.png
    280,6 KB · Weergaven: 747

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Sidcole zei:
Vroeger .. echt wat jaartjes terug .. had je in Aken in de Antoniusstrasse vrij veel leuke Aziatische meiden. Er was er 1 met de naam Kung. Leuk klein vrouwtje herkenbaar door haar vlekjes op de rug. Er was nog een ander klein Aziatisch vrouwtje die sprong zo op mijn stijve lul. Die zou ik allebei nog wel een keer willen doen. Volgens mij zijn al die Thaise daar weg nu .. helaas.
Ter info: De Peliserkerstrasse heeft die rol overgenomen. Antonius is niet meer wat het ooit was. Zeer wisselend.

wips7

Toogplakker
7 okt 2015
45
14
Een paar jaar geleden: in club Angelique kwam ik ongeveer 1x in de maand (of vaker als dat uitkwam) bij Ruby.
Wat een lekker grietje was dat. Altijd minstens 2x, in bad, veel rimmen, alles bare, echt top. Als Ruby in de ontmoetingsruimte haar truitje liet zakken, superlekkere tietjes, wat een lekkertje.

Jammer dat ze er mee stopte.
Ze was begonnen in la Luna en met een groepje meiden verhuis naar club Angelique.
Katy is daar ook begonnen.

Terug
Naar boven