Huisvrouw die bare gaat

chocolatecock

Snuffelaar
28 okt 2015
7
1
Voor de mannen uit Friesland die een echte cumdump huisvrouw zoeken en vooral niet kieskeurig zijn maar gewoon hun zaad kwijt willen . Stuur me een privé bericht dan help ik je graag aan een adresje

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
chocolatecock zei:
vooral niet kieskeurig zijn

Is ze dan zo lelijk?

Afgaande op waar er hier allemaal wordt opgekropen zal uwe mailbox rap vol zitten, hoe lelijker en hoe dikker, hoe liever ze het hier hebben.
Niet iedereen natuurlijk, maar velen zouden op alles kruipen waar een gat in zit. (Als men hier alles gelooft toch)

Wedden dat er plots veel Friesen op het forum zitten?

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
deedydude zei:
chocolatecock zei:

Afgaande op waar er hier allemaal wordt opgekropen zal uwe mailbox rap vol zitten, hoe lelijker en hoe dikker, hoe liever ze het hier hebben.
Niet iedereen natuurlijk, maar velen zouden op alles kruipen waar een gat in zit. (Als men hier alles gelooft toch)
Het is een feit, dat wie mordicus enkel maar bare wil neuken, veel moois aan zich laat voorbijgaan. Bare mag dan fijn aanvoelen, ik verkies zelf toch een leuke mooie en vriendelijke jonge dame met een nog heel mooi lichaam, die het dan misschien enkel met condoom doet, boven veelal afgeleefde 'oude dozen' waar bare seks nog de enige reden lijkt waarom er iemand op wil. Bovendien: als je een leuke dame met respect behandelt, mag je soms ook bare, zonder dat het ergens geschreven staat. Zeker na enkele dates met dezelfde stijgt je kans.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Haha helemaal met bovenstaande eens. Alleen men gaat hier voor oud en dun, planklichaam, zonder curves. Van een milf verwacht ik rondingen en dat ziet er vaak ook veel beter uit, als ze nog een beetje een vorm heeft tenminste, dan zo een graat magere gerimpelde 40-50+.

Maar inderdaad het beste blijft een mid tot jonge twintiger mc, zolang ze maar zc pijpt vind ik het prima. En als je idd tijd investeert en aantoont betrouwbaar te zijn en ziekte vrij mag je na een tijdje vaak zonder, vooral als je haar goed neukt.

A

Anonymous

Guest
iemand een leuke cumdump huisvrouwtje in regio Parkstad, Zuid Limburg.

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
chocolatecock zei:
Voor de mannen uit Friesland die een echte cumdump huisvrouw zoeken en vooral niet kieskeurig zijn maar gewoon hun zaad kwijt willen . Stuur me een privé bericht dan help ik je graag aan een adresje

Pb gestuurd

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
albert indepoes zei:
deedydude zei:
chocolatecock zei:

Het is een feit, dat wie mordicus enkel maar bare wil neuken, veel moois aan zich laat voorbijgaan. Bare mag dan fijn aanvoelen, ik verkies zelf toch een leuke mooie en vriendelijke jonge dame met een nog heel mooi lichaam, die het dan misschien enkel met condoom doet, boven veelal afgeleefde 'oude dozen' waar bare seks nog de enige reden lijkt waarom er iemand op wil. Bovendien: als je een leuke dame met respect behandelt, mag je soms ook bare, zonder dat het ergens geschreven staat. Zeker na enkele dates met dezelfde stijgt je kans.
Ik ben het er ook wel mee eens, maar als het condoom de kans dat je je geld weggooit, omdat je niet klaarkomt of hard blijft, dan zul je in de meeste gevallen toch op het bare aanbod aangewezen blijven.
Ik neuk nu al zo lang zonder dat ik bij het zien van een condoom verpakking al een slappe zou krijgen...

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
chocolatecock zei:

Zojuist een PB naar je gestuurd.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
SS_Trunks zei:
Ik neuk nu al zo lang zonder dat ik bij het zien van een condoom verpakking al een slappe zou krijgen...
Dat los ik dan vlot op door niet naar het condoom maar naar die jonge mokkel te kijken. :mrgreen:

Braham247

Toogplakker
22 nov 2021
32
20
chocolatecock zei:

Hallo,

bedankt voor de suggestie. Ik ben op zoek naar een echte huisvrouw om mee te neuken bar.
Ik ben niet erg kieskeurig. Ronde en oudere vrouwen, ook al vind je haar lelijk, ik hou van ze. Als ik mijn sperma op haar kan spuiten en haar kan kussen als dat mogelijk is. Heb je een idee?

Terug
Naar boven