Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
chocolatecock zei:vooral niet kieskeurig zijn
Davidov zei:https://www.redlights.be/profiel/lies-102/
Koppel dat ontvangt in centrum Antwerpen.
Het is een feit, dat wie mordicus enkel maar bare wil neuken, veel moois aan zich laat voorbijgaan. Bare mag dan fijn aanvoelen, ik verkies zelf toch een leuke mooie en vriendelijke jonge dame met een nog heel mooi lichaam, die het dan misschien enkel met condoom doet, boven veelal afgeleefde 'oude dozen' waar bare seks nog de enige reden lijkt waarom er iemand op wil. Bovendien: als je een leuke dame met respect behandelt, mag je soms ook bare, zonder dat het ergens geschreven staat. Zeker na enkele dates met dezelfde stijgt je kans.deedydude zei:chocolatecock zei:vooral niet kieskeurig zijn
Afgaande op waar er hier allemaal wordt opgekropen zal uwe mailbox rap vol zitten, hoe lelijker en hoe dikker, hoe liever ze het hier hebben.
Niet iedereen natuurlijk, maar velen zouden op alles kruipen waar een gat in zit. (Als men hier alles gelooft toch)
chocolatecock zei:Voor de mannen uit Friesland die een echte cumdump huisvrouw zoeken en vooral niet kieskeurig zijn maar gewoon hun zaad kwijt willen . Stuur me een privé bericht dan help ik je graag aan een adresje
Ik ben het er ook wel mee eens, maar als het condoom de kans dat je je geld weggooit, omdat je niet klaarkomt of hard blijft, dan zul je in de meeste gevallen toch op het bare aanbod aangewezen blijven.albert indepoes zei:Het is een feit, dat wie mordicus enkel maar bare wil neuken, veel moois aan zich laat voorbijgaan. Bare mag dan fijn aanvoelen, ik verkies zelf toch een leuke mooie en vriendelijke jonge dame met een nog heel mooi lichaam, die het dan misschien enkel met condoom doet, boven veelal afgeleefde 'oude dozen' waar bare seks nog de enige reden lijkt waarom er iemand op wil. Bovendien: als je een leuke dame met respect behandelt, mag je soms ook bare, zonder dat het ergens geschreven staat. Zeker na enkele dates met dezelfde stijgt je kans.deedydude zei:chocolatecock zei:vooral niet kieskeurig zijn
Afgaande op waar er hier allemaal wordt opgekropen zal uwe mailbox rap vol zitten, hoe lelijker en hoe dikker, hoe liever ze het hier hebben.
Niet iedereen natuurlijk, maar velen zouden op alles kruipen waar een gat in zit. (Als men hier alles gelooft toch)
chocolatecock zei:Voor de mannen uit Friesland die een echte cumdump huisvrouw zoeken en vooral niet kieskeurig zijn maar gewoon hun zaad kwijt willen . Stuur me een privé bericht dan help ik je graag aan een adresje
Dat los ik dan vlot op door niet naar het condoom maar naar die jonge mokkel te kijken. :mrgreen:SS_Trunks zei:Ik neuk nu al zo lang zonder dat ik bij het zien van een condoom verpakking al een slappe zou krijgen...