JeroenNL
Ervaringsdeskundige
- 25 aug 2015
- 257
- 120
In het hookers forum 'een hoop geklets -> het Europese forum voor NZC opgeheven'' topic, heeft 'super mod knightrider2008' gevraagd waarom er een ander NZC forum nodig is en om voorbeelden van gekleurde NZC modding.
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=297106&p=1975794&viewfull=1#post1975794
Ik denk dat we zo'n uitnodiging tot hookers-zelf-reflectie niet mogen afslaan, en ik heb dan ook al in het topic en via hookers-PM geantwoord met het onderstaande. Ik denk dat de meeste van jullie zelfde ervaringen hebben, dus misschien kun je die daarom delen? Mocht ik een antwoord krijgen dan deel ik dat zeker hier.
http://www.hookers.nl/showthread.php?t=297106&p=1975794&viewfull=1#post1975794
Waarom zou daar een apart forum voor moeten zijn, je kan deze ervaringen toch ook op dit forum kwijt?
Voor zover ik weet wordt daar vanuit de forumleiding en moderators in ieder geval niet moeilijk over gedaan. Mocht je daar andere ervaringen mee hebben, dan kun je me een privebericht sturen.
Ik denk dat we zo'n uitnodiging tot hookers-zelf-reflectie niet mogen afslaan, en ik heb dan ook al in het topic en via hookers-PM geantwoord met het onderstaande. Ik denk dat de meeste van jullie zelfde ervaringen hebben, dus misschien kun je die daarom delen? Mocht ik een antwoord krijgen dan deel ik dat zeker hier.
Hookers staat bekend onder de liefhebbers als een zeer on-NZC-vriendelijk forum waar vaker wel dan niet en te pas en te onpas NZC recensies verwijderd worden. (Bijna altijd) zonder motivatie, vaak bij dames die commerciële banden (pay advertenties) onderhouden maar ook willekeurig onder anderen.
Een voorbeeld van mij staat hieronder uit eind juni 2015. Recensie verwijdert zonder enige notificatie. Heb 2 keer de mod (transmod) gemaild om een uitleg en niet eens een reactie. Je kunt nagaan dat als dit een paar keer gebeurt je geen trek meer hebt om je belevingen nog te posten.
graag hoor ik van jou hoe het zit.
Jeroen
Hoi,
Ik had de onderstaande review geplaatst bij Paloma, maar die is verwijdert. Weet jij waarom?
Als er iets niet goed is hoe moet ik hem dan aanpassen zodat hij wel goed is?
Van de week weer heerlijk bij haar langs geweest. Eerst ondersteboven met mijn hoofd naar beneden op het bed lang en diep in mijn keel geneukt. Ze kende geen genade en bleef maar door beuken, ik voel mijn keel nu nog .
Daarna heerlijk met mijn reeds lekkende pik haar redelijk openstaande kont geneukt (was op het einde van haar dag) en daarna compleet anaal door haar uitgewoond, afwisselend haar pik en dan haar vuist en uiteindelijk weer lekker door haar volgespoten, nog even nagefist en daarna met een vol kontgaatje voldaan naar huis.
Ze is en blijft een van mijn favorieten.