Hookers uitnodiging voor feedback over NZC... Grijp je kans

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
In het hookers forum 'een hoop geklets -> het Europese forum voor NZC opgeheven'' topic, heeft 'super mod knightrider2008' gevraagd waarom er een ander NZC forum nodig is en om voorbeelden van gekleurde NZC modding.

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=297106&p=1975794&viewfull=1#post1975794

Waarom zou daar een apart forum voor moeten zijn, je kan deze ervaringen toch ook op dit forum kwijt?

Voor zover ik weet wordt daar vanuit de forumleiding en moderators in ieder geval niet moeilijk over gedaan. Mocht je daar andere ervaringen mee hebben, dan kun je me een privebericht sturen.

Ik denk dat we zo'n uitnodiging tot hookers-zelf-reflectie niet mogen afslaan, en ik heb dan ook al in het topic en via hookers-PM geantwoord met het onderstaande. Ik denk dat de meeste van jullie zelfde ervaringen hebben, dus misschien kun je die daarom delen? Mocht ik een antwoord krijgen dan deel ik dat zeker hier.

Hookers staat bekend onder de liefhebbers als een zeer on-NZC-vriendelijk forum waar vaker wel dan niet en te pas en te onpas NZC recensies verwijderd worden. (Bijna altijd) zonder motivatie, vaak bij dames die commerciële banden (pay advertenties) onderhouden maar ook willekeurig onder anderen.

Een voorbeeld van mij staat hieronder uit eind juni 2015. Recensie verwijdert zonder enige notificatie. Heb 2 keer de mod (transmod) gemaild om een uitleg en niet eens een reactie. Je kunt nagaan dat als dit een paar keer gebeurt je geen trek meer hebt om je belevingen nog te posten.

graag hoor ik van jou hoe het zit.

Jeroen

Hoi,

Ik had de onderstaande review geplaatst bij Paloma, maar die is verwijdert. Weet jij waarom?

Als er iets niet goed is hoe moet ik hem dan aanpassen zodat hij wel goed is?

Van de week weer heerlijk bij haar langs geweest. Eerst ondersteboven met mijn hoofd naar beneden op het bed lang en diep in mijn keel geneukt. Ze kende geen genade en bleef maar door beuken, ik voel mijn keel nu nog .

Daarna heerlijk met mijn reeds lekkende pik haar redelijk openstaande kont geneukt (was op het einde van haar dag) en daarna compleet anaal door haar uitgewoond, afwisselend haar pik en dan haar vuist en uiteindelijk weer lekker door haar volgespoten, nog even nagefist en daarna met een vol kontgaatje voldaan naar huis.

Ze is en blijft een van mijn favorieten.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik ga er niets mee doen, blijf liever onder gelijk gestemde actief, dan dat ik daar energie in ga steken, hier kan je alle links naar welke aanbieder dan ook kwijt, op kinky mag alleen naar kinky verwezen worden, en hookers weet ik dat niet, maar kan mij zo voorstellen omdat het allemaal van midhold is dat dat niet mag.

Hier zijn al 1400 leden, die min of meer een schat aan informatie delen zonder dat er overdreven gemodereerd wordt. Dus resume, ik pas en blijf hier.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Helemaal mee eens CWP. Dit forum is 1000x beter als hookers voor onze hobby en ik denk er ook niet aan om daar veel energie in te steken.

Echter soms lucht het wel eens op om je frustratie van je af te schrijven en 'de reus' te kietelen :lol:

A

Anonymous

Guest
Precies, vind best zo. Zodra je daar ook maar iets over nzc roept dan krijg je weer een hele lading shit over je heen van anderen die vinden dat dit niet kan/mag/moet.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Ik heb inmiddels een nette maar wel nietszeggende reaktie gehad van Knightrider 2008. In het kort: geen verklaring waarom het bericht weggehaald is of waarom ik geen antwoord kreeg hierover toen ik de mod hierover een PM stuurde.

Hieronder de reaktie en mijn antwoord daarop, voor zover dat iemand interesseert :? :?

Hoi,

Dank je voor je reactie.

Helaas kan ik niets terugvinden van je recensie bij Paloma dus daar kan ik inhoudelijk ook niet op reageren tot mijn spijt.

Wel is het zo dat "dames" die adverteren geen invloed hebben op datgene wat wel of niet verwijdert wordt op Hookers, dat is altijd een beslissing van de moderator van de rubriek, al dan niet in samenspraak met de andere moderators of de hoofdmoderator. En als een dame aangeeft dat iets wel of niet heeft plaatsgevonden zal daar een evenwichtige afweging in plaats vinden waarbij de stelregel is dat wij er niet bij aanwezig zijn geweest en een wandelaar iets op die manier heeft beleefd.

Ik stuur dit antwoord ook naar de moderators van het Trans-station en de hoofdmoderator, als zij hier nog op willen ingaan zullen we dat zeker vernemen.

In het algemeen gaan we er vanuit dat wat de wandelaar schrijft conform de waarheid dan wel in ieder geval conform zijn beleving is, als moderators onthouden wij ons van een waarde-oordeel over het gebruik van een condoom bij diverse handelingen. De wandelaar is volwassen en verantwoordelijk voor zijn eigen handelen, hoe onveilig dit ook kan zijn. Wat dat betreft blijft mijn stelling dus staan dat nzc recensies op dit forum gewoon gedeeld kunnen worden, want als we hier waarde-oordelen op zien dan wordt zo'n bericht als niet-recensie gewoon gewist.

Groet,
knightrider2008
moderator

Ten eerste wil ik je bedanken dat je de tijd genomen hebt me netjes te woord te staan.

Ik ben de eerste die snapt dat een balans houden op een forum geen makkelijke zaak is en dat er daarom regelmatig ingegrepen dient te worden.

Zoals ik al eerder zei, geloven ik en een hoop anderen NZC liefhebbers dat hun reacties vaker wel dan niet verwijdert worden. Ik hoop dat je van mijn kan begrijpt dat het feit dat er geen verklaring gegeven kan worden waarom mijn bericht verwijdert is, en waarom er toen in eerste instantie niet eens gereageerd wordt niet echt er aan toe bijdraagt om dit vertrouwen meteen te herstellen.

Ik heb inmiddels nu wel (ik neem aan nav jou vraag aan hem) van de transmod wel een bericht ontvangen en hij kon ook geen verklaring geven waarom het bericht verwijdert was en hij nodigde me uit om het bericht alsnog te plaatsen, wat ik zo zal doen.

Ik waardeer wel je uitnodiging om als er problemen zijn om dit aan je te melden en ik hoop dat dat aanbod in de toekomst ook blijft gelden voor NZC liefhebbers van wie voor onbekende redenen advertenties verwijderen. Ik geloof dat het minste dat een hookers moderator kan doen is een korte uitleg aan de auteur sturen.

Nogmaals en ik hoop dat er een begin gemaakt is met het verbeteren van de NZC vriendelijkheid van hookers. Hoe je het went of keert er wordt nu eenmaal heel veel zonder condoom geneukt, in de wereld van de commerciele sex. En op persoonlijke noot voeg ik daaraan toe: Gelukkig, en nog lang niet vaak genoeg

Terug
Naar boven