Hoe vaak nzc met dvp per jaar

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Geloof het best dat het in Duitsland goedkoper is maar als ik heen en weer moet rijden ben ik ook nog een tank brandstof kwijt à denk € 55,00. Als ik naar de bare gb in Wulfrath wil morgen moet ik 2 uur en 45 minuten rijden met 230 km enkele reis. Dus dat is 460 km is een volle tank brandstof + € 120,00 voor een dagkaart = € 175,00. Oké dan mag je wel 9 uur voor neuken in allemaal heerlijke kutjes.

Vanuit Rotterdam is Duitsland echt niet voordeliger dan hier in de buurt wat te neuken zoeken wat mij betreft.

Ik heb dit jaar 1 x geneukt en zal dit jaar denk ik op 5 of 6 keer maximaal uit komen met een max te besteden bedrag van € 100,00 per keer. Dit omdat ik een hogere eigen bijdrage moet betalen voor waar ik woon. Voor mij is het echt naar "aanbiedingen" kijken in relatie tot ervaringen hierop het forum en dan hopen dat ik genoeg opzij heb kunnen leggen om te gaan neuken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik ben in januari 10x geweest waarvan 1x een gb en in februari 7x waarvan 1x een gb en morgen ook nog een date staan.
Eigenlijk wel een beetje veel :shock:
Ga ik in maart maar verandering inbrengen...hoop ik :roll:

philippe

Toogplakker
17 jun 2015
85
4
lekker ding zei:
Ik ben in januari 10x geweest waarvan 1x een gb en in februari 7x waarvan 1x een gb en morgen ook nog een date staan.

waarom verandering inbrengen als het zo lekker is. Ik neuk 1 - 2x per week bare in de Doubletstr Den Haag. Is gewoonweg erg lekker en de DVP's (iets ouder dan de gemiddelde dvp in de straat) vinden het heel gewoon als je hun bare neukt. Ze weten wat ik lekker vind en vinden het leuk/geil als je je zaad in hun kutje achter laat. Twee dvp's nemen daarna nauwelijks de moeite om hun kut goed te wassen, want de volgende klant likt hun kut wel schoon....da's pas geil, toch?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
lekker ding zei:

Vandaag eigenlijk onverwacht even bij Vanessa geweest is dus 8x en dan morgen nog een andere heerlijke dame.
Wordt dus 9x in februari en een gangbang. ;)

In maart sowieso weer een gangbang ;)

Groet,
LD.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Maart eigenlijk relatief rustig geweest, helaas geen gangbang maar die komt er a.s. vrijdag. in totaal (maar) 6 keer mijn zaad In een dame achter gelaten waarvan 1x een trio en
2x mc en ik een buitendate wat wel spannend was. ;)

Kijken wat april gaat brengen. Tot nu toe 1x keer met Vanessa en nu een vrijdag dus de gangbang met haar in ieder geval.
Maar dat komt omdat ik even een weekje met vakantie was. ;)

kater123

Toogplakker
7 feb 2018
186
4
ik tracht elk jaar een 50 tal, ik zat half maart gelukkig aan 20, maar door die stomme pukkels drie weken kalm moeten houden... :oops:

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik heb eigenlijk veel te weinig een "date" met een dame die nzc aanbiedt.
Ik zou wel vaker willen, maar ik kan maar geen betrouwbaar adresje in Gelderland vinden.
Dus als iemand nog tips heeft, hou ik me aanbevolen!

A

Anonymous

Guest
Begin maart (voorlopig) gestopt met wandelen (lees topic Bijzondere band voor reden)
Vanaf 1 januari tot begin maart 5 dames zc geneukt en eentje niet geneukt maar CIM

Mogelijk blijft de teller dit jaar op 5 steken. Gemiddeld over een jaar denk ik zo'n 8 dames zc geneukt. Dan zat ik al behoorlijk op de goede weg over 2018

Boterkoek

Snuffelaar
5 apr 2018
6
0
:D geen idee, maar ik schat sinds jan 2018 toch al stuk of 50 keer. Dure hobby spijtig genoeg al zaten er paar gratis bezoekjes tussen ook.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Boterkoek zei:
:D geen idee, maar ik schat sinds jan 2018 toch al stuk of 50 keer. Dure hobby spijtig genoeg al zaten er paar gratis bezoekjes tussen ook.

Ik zou zeggen kom maar op met de recensies dan. ;)

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Boterkoek zei:

Dan ben ik ook wel benieuwd naar de adresjes en recensies ;)

Boterkoek

Snuffelaar
5 apr 2018
6
0
Sorry voor het late antwoord, ik en social media.
Tegen dat ik fits had dat er iets in mijn inbox zat😂.
Ja veel meisjes en vrouwen heb ik via via gevonden. Is echt met periodes. Soms heb ik er stuk of 5 waar ik terecht kan en soms maanden geen ene😬

Terug
Naar boven