Hoe vaak nzc met dvp per jaar

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
2014 : 8 keer
2015 : 14 keer
2016 : 4 keer
Opvallend dat ik vorig jaar mijn "werkterrein" verlegde en meer nzc met een dvp deed.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Al m'n dates zijn zonder uitzondering bare dates. Gemiddeld zo'n 30-40 per jaar. Heb een goede baan, goedkoper huis gekocht dan ik zou kunnen betalen, dus lage maandlasten en houd dus geld over. Zet een deel op een spaarrekening en een deel (zo'n 400 p/m) 'neuk' ik op.

vash123

Toogplakker
14 apr 2016
30
14
Ik ben nog redelijk nieuw in het bezoeken van dvp. Heb nu zo een paar dames waar ik vast bij ga & sommige ervan hebben na verloop van tijd begonnen met NZC zonder ik er naar moest vragen of bijbetalen.

Vorig jaar stond mijn telling dus op 0. Maar dit jaar loopt het al lekker op tot 6.

En nu maar hopen dat dit nummer zo mooi blijft stijgen eh :D

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Per vakantie 1 a 2 per dag, ik schat zo tussen de 35 en 50 per jaar, op vakantie is het uiteraard in het verre oosten.
en natuurlijk hier af ten toe nog een dame.

Mvg

Naked

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De teller staat op met vanmiddag op zo 60x waarbij ook een enkele trio dates en gangbangs en 1x een Love Doll :lol:
Bij één dame al 24 keer geweest bij een ander 18 keer en weer een ander 7 keer ben dus redelijk trouw aan de zelfde ;) :lol:

Vorig jaren veel meer verschillende dames gehad met alle gevolgen van dien, dus wel wat van geleerd dus hou het nu bij een klein aantal verschillende dames waaronder er ook al een paar alweer gestopt zijn.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Probeer zeker 2 keer per jaar te daten, soms zelfs 3 of 4. Tja, moet in budget passen en zo is het nog lekkerder met grote pauzes tussen.

Elkaar terugzien na een lange tijd zorgt voor extra geilheid haha.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik heb nog geen betrouwbare DVP in de buurt van Arnhem gevonden, die aan NZC doet. De meesten zijn verder weg. Als ik er één in de buurt van Arnhem vind, dan zal ik er zeker 2x per maand vertoeven ;)
Dus als iemand een adresje in de buurt van (of in) Arnhem weet, hou ik me aanbevolen.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Goh dat valt te bezien. Ik probeer 1x / week ergens te gaan , behalve verlof periode dan ben ik meestal gebonden. Maar dit jaar ben ik toch eens los kunnen gaan (zie Torrevieja). Vermoedelijk staat teller rond de 35-40 .

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
beffer007 zei:
Amigo1 zei:
Ik heb nog geen betrouwbare DVP in de buurt van Arnhem gevonden, die aan NZC doet. De meesten zijn verder weg. Als ik er één in de buurt van Arnhem vind, dan zal ik er zeker 2x per maand vertoeven ;)
Dus als iemand een adresje in de buurt van (of in) Arnhem weet, hou ik me aanbevolen.

Misschien kan je http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/algemeen/bloedmooiegeilelatinamilf_6208275 testen.
Is in Duiven naast Arnhem
Bedankt voor de tip, maar de advertentie is al niet meer actief :eek: ;)

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Ik zit nu op 5 (zie mijn onderschrift).

Volgende maand weer. Dan weer 3x denk ik. Waarschijnlijk 2x bij 1 dvp en dan nog 1x bij een andere.

2x betekent in mijn lijstje 2x klaargekomen.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Bij gebrek aan een betrouwbare vaste DVP die het condoom 'vergeet', sta ik dit jaar nog droog. Wel met condoom gewipt, maar dat tracht ik zoveel mogelijk te beperken.

Ik ben best kieskeurig al het gaat om NZC, hoewel ik juist wel de 'wat stevigere dames met flinke borsten' prefereer. Tegenwoordig hou ik mijn geld op zak om te sparen voor een leuk(ere) trip naar Thailand of de Filipijnen, hoop ik dit jaar toch wel een keer of drie aan nzc te doen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
lekker ding zei:
iamnaughty zei:
Hoe doen jullie dat financieel

Vraag ik me af en toe ook af :roll:

In België en Nederland is NZC over het algemeen vrij duur. Maar in Duitsland vallen de kosten voor NZC zeer goed mee. Ook met condoom natuurlijk heel wat goedkoper.

Terug
Naar boven