Hoe vaak nzc met dvp per jaar

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Hoe vaak gaan jullie ongeveer voor neuken zonder naar een dame van plezier per jaar?

Ik denk dat ik zelf circa 5 a 6 keer per jaar doe.

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik had verleden jaar (2015) mijn uitgaven zorgvuldig genoteerd en daarmee weet ik dat ik 38X een dvp geneukt heb zc.

A

Anonymous

Guest
10 à 15 maal per jaar. Sterk afhankelijk van beschikbaar budget. :)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Probeer wekelijks, maar lieft niet meerdere keren met de zelfde. Uitzonderingen daargelaten zoals Sabina
En dat is lastig, aangezien ik eigenlijk alleen regio rotterdam bezoek.

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Volgens mijn administratie ben ik de 1200 waarvan zon 800 verschillende dames reeds gepaseerd in 22 jaar. En daar had ik ook een leuke auto van kunnen kopen...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Haha. Gewoon een administratie bijgehouden. Ik sta af en toe bij de zelfde voor de deur die mij al 3 keer genept heeft. Misschien moet ik ook excel is opstarten -;)

A

Anonymous

Guest
ik doe gemiddeld 1 gangbang en 1a2 privee bezoekjes per maand

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vorig was het wel erg veel heb ik net terug gekeken ongeveer 70 keer.. Soms wel 2 op een dag met een half uur er tussen en soms 3 per week.
Voordeel is dat ik nergens de hoofdprijs betaal en een paar vaste meiden heb/had.

Dit jaar staat de teller op 25, moet eigenlijk echt gaan minderen en ga ik doen ook.
Maar ja als je weer een leuke vaste dame hebt dan is het soms wel moeilijk. Daar ben ik dit jaar nu al 10 keer geweest. :oops: :oops: :roll:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Vorig was het wel erg veel heb ik net terug gekeken ongeveer 70 keer.. Soms wel 2 op een dag met een half uur er tussen en soms 3 per week.
Voordeel is dat ik nergens de hoofdprijs betaal en een paar vaste meiden heb/had. Het meeste was 20x bij een en dezelfde dame die zelfs er nog een paar maanden tussen uit was.

Dit jaar staat de teller al op 25, moet eigenlijk echt gaan minderen en ga ik doen ook.
Maar ja als je weer een leuke vaste dame hebt dan is het soms wel moeilijk. Daar ben ik dit jaar nu al 10 keer geweest. :oops: :oops: :roll:

aenigma

Toogplakker
14 jun 2015
44
0
goh ik ben de tel al kwijt maar moet eigenlijk minderen, ik ga veel te veel
heb een paar vaste meisjes waarvan ik gemiddeld zeker eentje neuk per week en dan nog ga ik geregeld bij derden

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Sinds enkele jaren zeker 2 a 3 per maand een NZC en daarnaast ook enkele NMC.
Vorig jaar wat last gehad en toen helemaal gestopt met deze hobby (NZC).
Nu pas weer 2x NZC (toevallig 2x VV)

Over al de jaren dat ik wandel onzettend veel NZC en super veel NMC

Een hele mooie auto, boot en huis bij elkaar dus :(

Noorman

Terug
Naar boven