Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GeileJens zei:(...) dubio (...) mager (...) PREP (...)
pauldekutkabouter zei:(...) vaststellen (...) uitsluiten (...)
Kun je nagaan hoe ik schrok toen ik een keertje bij een dame was die, zo bleek achteraf, de kunst van het met de mond condoom aandoen zeer goed verstond ik ik bij het terugtrekken opeens een hele rode jongeheer zag...Thirza soaaids zei:Een heteroman die zonder condoom een keer neukt loopt geen groot of reëel risico bij vaginale seks met een Westerse vrouw die niet ongesteld is. Ook als je ervoor betaalt is dat risico niet reëel.
GeileJens zei:Ik zit nou ook in dubio. Ik heb een leuke vrouw ontmoet uit een Afrikaans land (sub-sahara, dus hartstikke risicogebied voor HIV). Ze woont hier met een verblijfsvergunning. We hebben nog niet geneukt maar ik verwacht dat dat niet lang meer zal laten wachten. Ik wil haar dolgraag nemen zonder condoom maar ik knijp hem toch wel een beetje... Ze is namelijk behoorlijk mager. En vrouwen uit donker Afrika zijn in principe niet mager. Ik vind dat op zich prima. Ik hoef geen grote boezem en dikke kont, maar toch zet het je wel aan het denken. Ik zat daarom al te denken aan zo'n PREP-kuurtje, maar ik weet het niet...
Dilemma zei:(...) angstzaaierige reacties i(...) je negatief uit te laten over Prep (...)
Thirza soaaids zei:De heteroman staat gewoon niet bovenaan de lijst van 'hoog-risico'.
Thirza soaaids zei:Dus dan is men wat terughoudender om deze medicatie voor te schrijven. Het is nu eenmaal geen paracetamolletje/kuurtje. Uiteraard kan iedereen die wil, om welke reden dan ook, PrEP aanvragen bij zijn of haar arts. En ongetwijfeld zal op gegeven moment PrEP wat 'losser' voorgeschreven worden.