Het regent soa's momenteel

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@pasta pipo ja kortom dr plannen zijn alweer gewijzigd en zo erg is ze niet van slag als ze gewoon nog NZC aanbiedt. DAT is mijn punt. Typisch gevalletje huilie doen (van haar) wat 1 groot stukje toneel is. Zie het ook niet als een "aanval" op jou maar op de dame!

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
whatever. Dan nog is ze NIET gestopt. Storm glas water en deze dame maalt het 0,00 of iemand een SOA heeft (net als de meeste) en werkt stug door. Zielige gedrag van mevrouw is dus hooguit geweest omdat ze bang was dat het klanten en dus geld zou kosten.

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Ik snap de verontwaardiging hier niet. Heb haar net als test gesproken maar nzc bood ze mij niet aan en zelfs pzc wilde ze pas ter plekke besluiten als ze ziet dat het schoon is. Daarnaast heeft ze geen nzc meer in haar advertentie. Dus ze is echt wel voorzichtiger geworden.

marcodw1980

Toogplakker
15 jan 2023
190
153
@barney Efa had NZC al niet in haar ad staan toebn ik haar zelf maanden terug bezocht. Wel werd het op de app gelijk aangeboden en nu nog steeds.

Ik ga hier geen screenshot plaatsen want dan zal een white knight dit gelijk laten zien aan haar :)

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
329
ok, it was a false alert, my excuses to Efa and Mila, and to the forum members here I have scared. We can all go back to doing what we love most, although i don't think that stopped a lot of of us here.
1690911131909.png

Laatst bewerkt door een moderator:

Pieter88

Snuffelaar
9 jan 2022
7
3
ok, it was a false alert, my excuses to Efa and Mila, and to the forum members here I have scared. We can all go back to doing what we love most, although i don't think that stopped a lot of of us here.
Bekijk bijlage 11508
Let op: Dit resultaat is ALLEEN betrouwbaar als het vanaf 2 WEKEN NA de onbeschermde seks is geweest. En daarbij het OCHTENDURINE is en alleen de EERSTE 20ML is opgevangen en laten testen. Teveel urine inleveren dan wordt het teveel verdund en kunnen ze het niet goed testen.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Dat van die urine heb ik bij de GGD nog nooit gehoord. Als je maar minimaal 2 uur ervoor niet geplast hebt.

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
407
329
Yes it has been 2 weeks since the last time i did bare sex. For the urine, I held it for 3 hours and indeed only put in the the first 20ml. Another endless topic of discussion for that urine timing, I had also heard about 2 hours, on the ondayclinic website it says 1.5h, once there I was asked the question if i did not urinate in the last 1 hour, and the official australian health website is even on about only a 20mn period: https://www.health.qld.gov.au/__data/assets/pdf_file/0024/726522/chlamydia-gono-testing.pdf :unsure:

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Hiv is drie maanden na de overdracht in ieder geval meetbaar in het bloed. Dat heeft te maken met de tijd die het lichaam nodig heeft om antistoffen aan te maken. Zoals bij elk virus het geval is, maakt het lichaam er antistoffen tegen. Alleen kunnen bij hiv de antistoffen het virus helaas niet uitschakelen.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
HIV is pas na 3 maanden uit te sluiten.
Het is vaak wel eerder aan te tonen. Maar in die tijd betekent een negatieve test niet dat je niet besmet bent.

• Like
Waarderingen: 1of2

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Wat is dit nu

Huisarts bellen zeggen dat je onbeschermde sex hebt gehad regelmatig laatste maand

Dan wil je ze even zien binnen 20 min heb je de verwijskaart voor welk lab dan ook in het gesprek zelf geeft ze al aan ik zal je ook op hiv laten testen klaar. Iets anders is het niet! Hier is het pamm die alle tests regelt je gaat naar het ziekenhuis en nemen bloed af binnen 48 uur bellen voor de uitslagen

In Nederland werkt het zo overal, en kom nu niet met allerlei verhalen aan want zo werkt het niet.

Ggd is de enigste instantie waar je jezelf anoniem kan laten testen nou gaat heen en vermenigvuldig u

Pieter88

Snuffelaar
9 jan 2022
7
3
Wat is dit nu

Huisarts bellen zeggen dat je onbeschermde sex hebt gehad regelmatig laatste maand

Dan wil je ze even zien binnen 20 min heb je de verwijskaart voor welk lab dan ook in het gesprek zelf geeft ze al aan ik zal je ook op hiv laten testen klaar. Iets anders is het niet! Hier is het pamm die alle tests regelt je gaat naar het ziekenhuis en nemen bloed af binnen 48 uur bellen voor de uitslagen

In Nederland werkt het zo overal, en kom nu niet met allerlei verhalen aan want zo werkt het niet.

Ggd is de enigste instantie waar je jezelf anoniem kan laten testen nou gaat heen en vermenigvuldig u
Oké dan

Pastore69

Ervaringsdeskundige
17 apr 2018
763
642
Ik moet 2 weken doxycycline nemen ivm een tekenbeet.Wil dit nu zeggen dat ik me best nog eens laat gaan,lees heb ik dan bescherming tegen verschillende soa's?

Terug
Naar boven