Het regent soa's momenteel

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Als je eens kijkt wat de mannen hier aan erectie pillen slikken.. allemaal niet goedgekeurde troep. maar een vaccin... nee dat is gevaarlijk. Lol. chinese kamagra jelly's dat is pas gevaarlijk...

kwatta2

Ervaringsdeskundige
15 jul 2016
359
61
Zeggen dat de vaccinatie campagne gelijk staat met religie... Dat kan ook gezegd worden voor degene die vaccinatie weigert.

Deze discours van dit forumlid dieet me dan ook denken aan hetzelfde dat Evangelische christenen verkondigen tegen atheïsten.

Just my 2 cents.

Misschien kunnen we terug keren naar de essentie van deze topic?

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
I think most people that are living with their eyes open, know they can detox.
But to undo a gene modification, there is no comming back.
Look up ZANDRE BOTHA on bitchute. Good summary on detox.

@ zaadzuiger.
Gewoon aan het begin beginnen. Zoek uitvinder van pcr methode.En luister naar wat hij zei. Wel je tijd voor nemen.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Ik ga weer lekker bare neuken vandaag, daar is dit forum voor volgens mij. `

Have fun guys. jullie worden het toch nooit eens

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
@ kwatta2 Er is geen jacht op de gevaccineerden. in ieder geval niet door de weigeraars.

Trouwens wat veel mensen niet weten en als de gelovigen eens wisten.
Is dat er geaborteerde foetus cellen gebruik worden in de vaccines. Als zij erachter komen (de gelovigen), dan weigeren zij dit uit principe.
Er worden immorteal cells gebruik, cellen die niet doodgaan.

https://www.bitchute.com/video/xl8yLRYdSycE/
https://www.bitchute.com/video/4aA1FvTijfc2/

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
yves1200 zei:
just a litle recall, we went from " you won't get covid anymore, you wont transmit it, and worse case wont go to hospital since you wont have severe illness from it.

there might be some "rare" case of side effects, some unlucky young people getting some little myocarditis ... "

Nobody has ever said these things as an official statement.

31 aug 2016
1.194
112
mogelijk dat er meer soa's zijn doordat er waarschijnlijk een hele tijd minder is getest
de GGD had wel wat anders te doen .
ik ging ieder jaar 4x bij de ggd testen .
de laatst jaren is dat er niet van gekomen .

ik heb daardoor wel wat onder de leden gehad .
wat ik aan de dames die ik met regelmaat neukt heb gemeld .

3van de 4 niets aan de hand de 4de waar ik ook als laatste was geweest was ook besmet .
zij heeft het gedeeld met haar andere contacten .

aangezien deze dames niet de bron zijn van een SOA dat ze maar een schakel in de keten zijn .
nagel ik ze niet hier aan de schandpaal.

de dame deze keer adventeerd niet .
ze is hier ook niet bekend .

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Terug een mycoplasma opgelopen en niks zonder condoom gedaan. :lol:
Enkel 1-minuutje pussy gliding was dus al genoeg om het op te lopen gelukkig herken ik de symptomen al dag of 10 na besmetting dikke witte druppel in de ochtend verder soms wat vocht tijdens de dag soms ook totaal niks voor enkele uren.

Dokter test op chlamydia en negatief dus dan is het mycoplasma 5 dagen pillen slikken, al moest ik het weer zelf vertellen als het van hun afhangt is het negatief op de gewone soa's en daarmee uit.

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Als het echt een mycoplasma is, is de kans groot dat dit vanzelf overgaat. Dit is nog een redelijk 'nieuwe' soa (alhoewel men schat dat ze al meer verspreid is dan de klassiekertjes) die gemakkelijk te behandelen valt, maar de bacterie lijkt wel redelijk snel ressistent te worden tegen een antibioticum. Bovengemiddeld vaak zo een behandeling doen, kan dus die ressistentie verhogen, en het is daarom geen spelletje van 'och kom, gauw enkele pilletjes nemen en het beestje is weg' (lol). Er bestaan ook tests voor, maar die kunnen slechts na eerst een maand te wachten na de besmetting. Zomaar zelf een diagnose stellen zonder medische achtergrond, is niet steeds de juiste werkwijze.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Naar mijn weten geeft deze soa dezelfde behandeling als chlamydia, maar dan langer, waardoor resistentie op de loer ligt. Als je zo'n soa hebt die wat meer kan hebben als de normale behandeling voorschrijft ben je de hannes, mijn eigen ervaring leet dat artsen heilig geloven in re-infectie. Maargoed weet helaas ook dat er langs af glijden (kut) meer als voldoende is om besmet te raken...

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Londonblack zei:
Als het echt een mycoplasma is, is de kans groot dat dit vanzelf overgaat. Dit is nog een redelijk 'nieuwe' soa (alhoewel men schat dat ze al meer verspreid is dan de klassiekertjes) die gemakkelijk te behandelen valt, maar de bacterie lijkt wel redelijk snel ressistent te worden tegen een antibioticum. Bovengemiddeld vaak zo een behandeling doen, kan dus die ressistentie verhogen, en het is daarom geen spelletje van 'och kom, gauw enkele pilletjes nemen en het beestje is weg' (lol). Er bestaan ook tests voor, maar die kunnen slechts na eerst een maand te wachten na de besmetting. Zomaar zelf een diagnose stellen zonder medische achtergrond, is niet steeds de juiste werkwijze.
  • -Is alreeds sinds de jaren 80 bekend maar die bacterie is bijna niet te kweken dus moeilijk te detecteren toentertijd.
    -Testen kan na 10 dagen via PCR test. Die toont ook ureaplasma.
    -Het is een kwestie van de juiste hoeveelheid meds te nemen zodat die volledig weg is. (chlamydia is 3* 500mg azithromicine, plasma 500mg dan 4dagen 250mg)
    -Vanzelf overgaan? Wil je een half jaar met een lekkende pik lopen ik denk het niet?

Londonblack

Toogplakker
12 jan 2023
78
15
Deze soa is inderdaad al sinds de jaren 80 bekend maar dat is dus nog 'recent' in vergelijking met de meeste andere soa's waar al veel meer onderzoek naar gedaan is. De ene mens heeft er meer last van dan de andere. Heel veel besmette mannen weten het bv niet omdat ze geen symptomen merken. Meer betrouwbare tests vereisen wel degelijk een langere wachttijd. Het belangrijkste is, dat dit niet de meest kwalijke vorm van een soa is. Wat niet wegneemt dat niemand er wil mee zitten. Maar dat geldt voor alle soa's.

Voormalig lid 31457

Snuffelaar
5 aug 2022
13
0
Ik ga voorlopig stoppen met deze mooie hobby. Ben onlangs bij de huisarts geweest om een bultje bij mijn anus na te laten kijken, wat schets mijn verbazing, genitale wratten. Het gekke is dat ik nooit anale sex doe. Maar schijnt door een vinger of vocht daar te kunnen komen.

Hopelijk blijft het bij dit wratje. Het blijft iig voor lang in mijn lichaam. Volgens de arts wint het imuumstsyteem het uiteindelijk, maar blijf je wel drager. En sommige gevallen ruimt je lichaam het helemaal op. Had liever een normale soa gehad.

Mannen het gaat jullie goed. Ondanks dat ik heel weinig tot niets plaats op dit forum plaats, heb ik jullie ervaringen altijd met plezier gelezen en veel leuke ervaringen opgedaan met de dames die hier besproken zijn.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Het ga je goed, Jos.

Ik ben allesbehalve een kenner van genitale wratten, maar kan het ook niet zijn dat je die oploopt door niet seksueel gerelateerde oorzaken?

Voormalig lid 31457

Snuffelaar
5 aug 2022
13
0
Dat kan een mogelijkheid zijn, door bijvoorbeeld een handdoek op een openbaar toilet. Maar gezien de wisselende contacten was dat volgens de huisarts een hele kleine kans.

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Jos1983 zei:
Ik ga voorlopig stoppen met deze mooie hobby. Ben onlangs bij de huisarts geweest om een bultje bij mijn anus na te laten kijken, wat schets mijn verbazing, genitale wratten. Het gekke is dat ik nooit anale sex doe. Maar schijnt door een vinger of vocht daar te kunnen komen.

Hopelijk blijft het bij dit wratje. Het blijft iig voor lang in mijn lichaam. Volgens de arts wint het imuumstsyteem het uiteindelijk, maar blijf je wel drager. En sommige gevallen ruimt je lichaam het helemaal op. Had liever een normale soa gehad.

Mannen het gaat jullie goed. Ondanks dat ik heel weinig tot niets plaats op dit forum plaats, heb ik jullie ervaringen altijd met plezier gelezen en veel leuke ervaringen opgedaan met de dames die hier besproken zijn.

2022 was voor mij ook wel een SOA-jaar zowel genitale wratten als gonorroe en chlamydia gehad. Hopelijk wordt 2023 beter.
Wratten waren ook nieuw voor mij, maar zit wel al aan mijn 3de chlamydia en 2de gonorroe tot dusver, ik zal een slecht immuunsysteem hebben vermoed ik :roll:

Ook doen bijna alle dames tegenwoordig bare en praktisch alle klanten vragen er toch ook achter, dat was wel anders 10 of 20 jaar terug...zo verspreidt t snel natuurlijk

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Neuken zonder condoom is sowiezo een risico en om dan te zeggen ik was er al lang mee gestopt vind ik cru. Het kan een verslaving worden het neuken zonder condoom en ik kan erover meepraten want neuken met staat me steeds meer tegen. Ik heb ook best veel soa's opgelopen en een keer wilde mijn huisarts een persoonlijk gesprek met me want ik kwam vrij regelmatig zeg maar 2 x per jaar met een positieve SOA uitslag en de huisarts zei dat ik bijna alleen voor een SOA bij de huisarts kom. Een ernstiger gevolg is echter de kans op resistentie op antibiotica en daar maak ik mij veel meer zorgen over want dan heb je pas echt een groot probleem.

Terug
Naar boven