Het regent soa's momenteel

Fonzy

Toogplakker
17 jan 2020
159
71
Het zegt ook iets over de hygiëne van sommigen. Als ik van sommige dames hoor dat er mannen zich aanbieden met een "kaasrandje" rond hun eikel en helemaal niet verzorgd zijn, zoals onderbroeken met "frontstrepen" en gele urinevlekken,een zweetgeur verspreiden en stinken uit hun mond. Het is dan ook in de eerste plaats aan de dames om dergelijke klanten stande pede naar het deurgat van de timmerman te sturen. Maar hoe respectloos kan je zijn als je in dergelijke toestand naar een dvp gaat.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik lees hier van dat water drinken voor het feestje en zo...kan allemaal wel waar zijn, hoor je me niet over discussiëren.
Maar nadien de eikel inwrijven met desinfecterende gel aka alcohol...??
Alléé jong, brand dat niet??

peeklak

Toogplakker
21 mrt 2022
199
29
luciano zei:
Het zegt ook iets over de hygiëne van sommigen. Als ik van sommige dames hoor dat er mannen zich aanbieden met een "kaasrandje" rond hun eikel en helemaal niet verzorgd zijn, zoals onderbroeken met "frontstrepen" en gele urinevlekken,een zweetgeur verspreiden en stinken uit hun mond. Het is dan ook in de eerste plaats aan de dames om dergelijke klanten stande pede naar het deurgat van de timmerman te sturen. Maar hoe respectloos kan je zijn als je in dergelijke toestand naar een dvp gaat.
Veel dvp's weigeren dit soort mannen, evenals degenen die ladderzat zijn of onder invloed van drugs. Als je dit soort venten binnenlaat, zoek je eigenlijk problemen.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Ik denk dat het door een enorme toeame van de belangstelling voor onze liefhebberij komt. En dat is niet omdat het nou zoveel lekkerder is. Ik heb een Horeca zaak en ik merk gewoon dat nu alles open kan mensen hun grenzen verlegd hebben, ik heb gewoon veel luidruchtieger en uitbuindiger volk in de zaal dan voor corona. Hoe ik dat weet? Ik heb geluidmeters in de zaak hangen , de DJ zegt dat ie meer moeite heeft om boven de mensen uit et komen (maar we schroeven het volume niet op). Op zich is het niet erg dat met want uitbundiger is geworden maar daarmee ook de overlast buiten en binnen. Mijn ploeg en ik , ik help mee) is nu na afloop van een avond veel langer bezig met schoonmaken. De grenzen van wat kan en wat niet kan zijn opgeschoven. Bij mijn regelmatig overleg met politie en handhaving merk ik ook dat men in het algmeneen meer overast constateert, meer mensnen met iets teveel achter het stuur.
Voor Corona was de grootste zatlap nog zo netjes zijn glas te laten staan als ie naar de wc moest en als hij het per ongeluk wel deed en het viel op de grond, dan kwam hij dat schuldbewust melden aan de bar. Even boos toepspreken en klaar is kees.
Nu moet ik iedere week wel de gebroken glazen uit de wc pulken en als ik iemand aanspreek op meenemen van zijn/haar glas (jazeker, sinds corona ook de dames) krijg ik een grote bek terug.

Mensen zijn nu vele vrijer geworden, ik denk dat ze vinden dat ze daar opeens recht op hebben. En zo is het ook in onze tak van topsport. Meer mannen willen het en daarom ook meer vrouwen. Mensen laten het zomaar een keer gebeuren en wie vroeger schrok en meteen een test liet doen en zich voornam het nooit meer te doen denkt nu "hee, er is niks gebeurd, morgen ga ik weer". Dus om een einde te maken aan de discussie tussen peeklak en de rest, ik denk dat hij redelijk gelijk heeft voor wat betreft de pre corona situatie, ik denk dat hij er voor de na corona situatie wat minder gelijk mee heeft.

Voorspelling, het gaat nog erger worden, en ja ook ik denk er aan voorlopig even op safe te spelen, ik zal in de maand december toch geen tijd hebben om veel te hobbyen. (En ik blijf vasthouden aan mijn huisregel: NIET met personeel, NIET met gasten. Daar komt alleen maar gedonder van).

Voorspelling 2, let straks maar op de wintersportcijfers, ik denk dat we ook daar een toename van het aantal wintersportongvallen gaan zien, omdat men grenzen teveel gaat verleggen

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
bobbeltje2 zei:
Bij mijn regelmatig overleg met politie en handhaving merk ik ook dat men in het algmeneen meer overast constateert, meer mensnen met iets teveel achter het stuur.

Ik kan dat gedeeltelijk bevestigen, nog nooit zoveel vechtpartijen of opstootjes gezien. Voor leek alles rustiger te zijn en tegenwoordig een hoop opgefokte lui. Daarnaast is er ook een jongere generatie die dus 2 jaar lang grotendeels binnen hebben gezeten, zonder enige vorm van opvoeding, die tegen alles en iedereen een grote bek hebben en ook niet schuwen om hun woorden kracht bij te zetten (en dit voor hun al een aantal keer averechts zien uitpakken).

Wat betreft de SOA's zijn er inderdaad meer mensen met maling en ken ook de verhalen van datingapps en negatieve gevolgen ervan. Binnen onze hobby valt het wel mee heb ik het idee, maar bij mij is het af en toe (en momenteel al een soort van voorzien) en is het aanbod de laatste tijd niet mijn smaak, te ver weg of simpelweg een te grote inflatiecorrectie.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
We kunnen dit niet alleen op de "jongere generatie" afschuiven, ook de wat ouderen"zijn veel "losser" geworden, althans in de Horeca merk ik, en niet altijd in de goede zin. Het voordeel van de jongere generatie is wel dat hun ZC capriolen zich meestal buiten ons cirkeltje afspelen.

yves1200

Snuffelaar
15 nov 2021
7
3
A reason could be the covid vaccine, it seems it weakens the imune system.

Like really, I'm not astonished to read that there are more STD, I came on this sdt section on purpose, and this subject is just a confirmation of what I thought.

And for people that would say they did not do the vaccine, there are apparently something in it that is transmissible via saliva and bare sex.

deedydude

Ervaringsdeskundige
8 jun 2020
334
156
Waar haal je het?

Miljarden mensen zijn gevaccineerd, allemaal hebben ze nu een verzwakt immuunsysteem?

Heel de wetenschappelijke wereld wist dit natuurlijk al veel langer en ze hebben persoonlijk een wereldwijde zwijgplicht opgelegd gekregen.

Morgen is het trouwens paasmaandag wat in de avond overgaat in een timewarp zodat het overmorgen plots 1 januari 2065 is.

A

Anonymous

Guest
yves1200 zei:
A reason could be the covid vaccine, it seems it weakens the imune system.

Like really, I'm not astonished to read that there are more STD, I came on this sdt section on purpose, and this subject is just a confirmation of what I thought.

And for people that would say they did not do the vaccine, there are apparently something in it that is transmissible via saliva and bare sex.

Kunnen we alle wapppie praat hier aub weglaten? Dus als je een claim maakt. Dan graag met bronvermelding ipv onzin roepen

yves1200

Snuffelaar
15 nov 2021
7
3
deedydude zei:
Waar haal je het?

Miljarden mensen zijn gevaccineerd, allemaal hebben ze nu een verzwakt immuunsysteem?

Heel de wetenschappelijke wereld wist dit natuurlijk al veel langer en ze hebben persoonlijk een wereldwijde zwijgplicht opgelegd gekregen.

Morgen is het trouwens paasmaandag wat in de avond overgaat in een timewarp zodat het overmorgen plots 1 januari 2065 is.

Not everybody would be affected the same, but for a lot of people that would seem to be the case.

Now of course everyone has to do his own research, but if anyone doubt, the recommended method to detox what bad there would be in the vaccine can't hurt anyone, it is vitamin D3/k2, zinc, heavy metal purge ... Its not difficult to find a protocol online.

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Die onzin sijpelt overal door: op gewone social media, op fora zoals dit. Je wordt ermee platgeslagen en toch beweren ze dat het verzwegen wordt. :D

Get a life, Yves.

yves1200

Snuffelaar
15 nov 2021
7
3
oooh, I would mean much worse than that :lol:

just a litle recall, we went from "the vaccines are perfectly safe and tested, you won't get covid anymore, you wont transmit it, and worse case wont go to hospital since you wont have severe illness from it.

To --->>> "yeah you are stil going to catch it, still going to transmit it, still going to haspital and still die from covid with the vax. And yeah there might be some "rare" case of side effects, some unlucky young people getting some little myocarditis ... "

But people that are just doubting the necessity to take that sauce are crazy :lol: .

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
6 messages: last one which wasn't about covid vaccines is a year ago.

You're on the wrong forum dude.

yves1200

Snuffelaar
15 nov 2021
7
3
yep, the vaccination campain is litteraly religious endoctrination, but I'm more talking for people that just did not have heard about the cure to the vaccine etc. Not really trying to convert zealus member of that cult.

NZC_Addict

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
389
364
Blof694now zei:
Hahaha, heb je verder gelezen?
ja, maar ben niet zo van dat ik alles maar voor waar aan neem, alles wat op internet staat is sowieso een hoop bullshit.

Net zoals de stelling, Het regent Soa's momenteel. ook zo'n lekkere kop. Telegraaf zou er jaloers op zijn

Terug
Naar boven