Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach , ik verzin elke dag wel weer een smoes om van huis te gaan en dit lukt me elke dag en op elk moment van de dag .het gaat over smoezen om het huis te verlaten!
Als iedereen zonder partner gaat leven, sterft onze soort langzaam uit en dan zitten we binnen 20 jaar zonder nieuwe jonge meiden. Kan je gaan snokken.Gewoon lekker vrijgezel zijn, leef je ook niet in een leugen toch!
Inderdaad, krijg maar een ongeval ergens in Duitsland. Dat gaat een serieuze smoes zijn dat er dan uit de hoed mag getoverd wordenIk lees hier: verlofdagen opnemen door omzetten eindejaarspremie en dan naar Duitsland gaan.
Je mag er echter niet aan denken dat je daar iets tegenkomt of onderweg.
Precies dat! Kijk maar eens hoeveel er te weinig worden geborenAls iedereen zonder partner gaat leven, sterft onze soort langzaam uit en dan zitten we binnen 20 jaar zonder nieuwe jonge meiden. Kan je gaan snokken.
Er worden nog genoeg kinderen geboren zonder dat de betreffende vrouw een partner heeft . Er zijn genoeg donoren en of andere mogelijkheden om een kind te krijgen ....Als iedereen zonder partner gaat leven, sterft onze soort langzaam uit
Volgens mij trek je wel degelijk van een uitkering aangezien jij dag en nacht op dit forum online zit.Als ik dit allemaal hoor ben ik blij dat ik het zelf allemaal kan bepalen en zeker geen uitkeringstrekker ben zoals door de beginner van deze topic maar wordt aangenomen geeft min of meer aan dat dit een nikszeggende topic is ......
vriend , je leest net mee en gezien je reakties probeer je mij nu "te pakken" ik hoop dat je ervan geniet , maar heb nog steeds mijn twijfels over je berichten ....Volgens mij trek je wel degelijk van een uitkering aangezien