Het grote smoezen boek

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Klopt maar daar spelen angst voor soa`s en gesjoemel met geld wel
een grote rol bij dus toch wel relevant.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
het gaat over smoezen om het huis te verlaten!
Ach , ik verzin elke dag wel weer een smoes om van huis te gaan en dit lukt me elke dag en op elk moment van de dag .
Een aantal dagen in de week is het verplicht om naar het werk te gaan daarbuiten verzin ik wel of ik weggga en naar wie
elke smoes wordt gehonereerd ook als ik moet overwerken of even naar een kennis moet gaan of naar een vergadering .
bij thuiskomst ook geen last van vragen hoe was je avond enz . Als ik hier lees wat er hier allemaal verzonnen wordt dan moet
een groot deel van de schrijvers hier toch een vriendin/echtgenoot hebben die erg onder de plak zitten en alles maar accepteren .
of het merendeel is niet slim genoeg dat de man hun goed onderhoud waardoor ze zich alles kan veroorloven en daardoor alles
van haar man/partner accepteerd . Toch erg fijn dat ik dit allemaal zelf kan bepalen zonder last te hebben van werk/partner

ricketjesdick

Toogplakker
3 apr 2024
135
120
Das een macabere toekomst voorspelling inderdaad. Maar ik doel lekker op mezelf, hoef geen verzinsels te bedenken om m'n hobby te beoefenen. Btw, impregneren kan ook zonder vaste relatie 😉

Laatst bewerkt door een moderator:

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik lees hier: verlofdagen opnemen door omzetten eindejaarspremie en dan naar Duitsland gaan.

Je mag er echter niet aan denken dat je daar iets tegenkomt of onderweg.
Inderdaad, krijg maar een ongeval ergens in Duitsland. Dat gaat een serieuze smoes zijn dat er dan uit de hoed mag getoverd worden 😄

Ik ben al op m'n hoede voor een snelheidsovertreding wanneer ik op stap ga...🙄

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Ik heb dat eens iemand zien voor hebben. Wel gewoon in België, en het was een Belgisch kenteken. Mijn voorganger kwam buiten en kreeg zijn auto niet aan de praat. Toen ik na de date ook terug buiten kwam, stond hij daar nog steeds te wachten op een of andere wegenwacht of hulp. In het kader van een topic over smoezen, vraag ik me af wat die man thuis zal verteld hebben :LOL: Tenzij het een single was.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Als iedereen zonder partner gaat leven, sterft onze soort langzaam uit
Er worden nog genoeg kinderen geboren zonder dat de betreffende vrouw een partner heeft . Er zijn genoeg donoren en of andere mogelijkheden om een kind te krijgen ....

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
dacht dat dit over smoezen zo gaan, begint langzamerhand meer een discussie topic te worden.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Smoezen: gaan werken (naast kantooruren, regelmatig ook werkuren buiten kantooruren, dus valt niet op), hobby, ben even weg..... lukt allemaal zonder probleem

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Hebben hier op het werk wel iemand lopen waarvan de partner soms zijn zijn vaste lijn belt op het werk.
Wellicht ooit eens een scheve schaats gereden en af en toe is het "control" van thuis en wordt hij opgebeld op het werk, niet op zijn gsm, maar op zijn vaste lijn van het werk.

Die moet niet zeggen dat hij naar Duitsland is of moet overwerken als het geen waar is hah ma

13 apr 2024
13
26
Als ik dit allemaal hoor ben ik blij dat ik het zelf allemaal kan bepalen en zeker geen uitkeringstrekker ben zoals door de beginner van deze topic maar wordt aangenomen geeft min of meer aan dat dit een nikszeggende topic is ......
Volgens mij trek je wel degelijk van een uitkering aangezien jij dag en nacht op dit forum online zit.
Verder niets nuttigs te doen dus blijkbaar :ROFLMAO:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En weer een opmerking van dit "gewaardeerde" lid dat alleen maar opmerkingen
en vragen plaatst en nog nooit een recensie heeft geplaatst.
En als je zo goed weet dat iemand hier dag en nacht zit dan kom je hier ook vaker
dan je wilt toegeven lijkt mij.
Schrijf liever eens iets over bezoek aan dames ipv alleen maar kritiek te geven.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Heb wat goede smoezen voorbij zien komen. Men is creatief! Leuk om te lezen. Gelukkig zelf geen blokkades voor mij. Besef me dat geluk daarin heb.

Over het algemeen kan ik stellen dat smoezen maatwerk is. Afhankelijk van je eigen situatie zul je iets moeten regelen. Wat ik me kan voorstellen is dat je iets verwerkt in je dagelijkse routine zodat het niet opvalt. Hobby. Werk. Etc. Daar zijn tips genoeg voor gegeven. Daar makkelijk een smoes omheen bouwen. Dan mss een bunq of knab rekening openen buiten de radar waar je geld op kan storten zodat de financiële stromen ook niet opvallen. Advies is ook een partner in crime te zoeken. Iemand die trustworthy is. Goede afspraken maken liefst samen op pad onder het mom van een biertje etc. Maak dat dan een regulier iets. Elke laatste vrijdag van de maand even met "Peter" avondje stappen. 😇

Terug
Naar boven