Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier zelfde verhaal. Goed betaalde job + wij hebben naast een gezamenlijke rekening ook nog elks onze eigen rekening. Maakt het ook allemaal wat makkelijker.@PulaSigur ,
Hoe ik mijn financiën regel daar heeft niemand zaken mee , ik kan je wel mededelen dat we zeker niet in armoede leven en alles kunnen veroorloven wat ons hartje beheert ( een mooie auto en 4 x met vakantie op jaarbasis ... ) , mijn vrouw heeft helemaal geen idee van onze uitgaven en dit is natuurlijk het voordeel van een goed betaalde job te hebben .
Uiteraard interesseert jouw financiële toestand mij niet, maar dat was mijn vraag niet. Je suggereert een smoes om weg te geraken. Waar dit topic over gaat. En ik vroeg me daarbij af hoe jij dan financieel kan verbergen voor jouw vrouw dat er geen eindejaarstoeslag betaald wordt en dat je om de twee weken geld besteedt aan je hobby. Zelfs met een goedbetaalde job en met aparte rekeningen zou ik toch veronderstellen dat in een normaal gezin de ene partner wel min of meer weet wat de andere verdient en uitgeeft. Of hou je, bij wijze van spreken, je vrouw bewust "dom" op dat vlak?@PulaSigur ,
Hoe ik mijn financiën regel daar heeft niemand zaken mee
Dus, jij maakt je vrouw wijs dat je gaat wandelen, als je gaat 'wandelen'. Leuke dubbele bodem haha.Ik werk 100% van uit huis. Met vrouw ook thuis. Das best een uitdaging soms. Gelukkig wandel ik graag en zijn er veel klompenpaden in deze regio.![]()
We hebben een gemeenschappelijke rekening en nee ik hou mijn vrouw niet dom over onze financiële toestand , mijn vrouw is daar niet bezig met onze geldzaken , eigenlijk dien ik bijna nooit een smoes te bedenken omdat ik keurig op tijd terug thuis ben en als ik toch onverwacht later ben verstuur ik een berichtje dat we nog een vergadering hebben .Zelfs met een goedbetaalde job en met aparte rekeningen zou ik toch veronderstellen dat in een normaal gezin de ene partner wel min of meer weet wat de andere verdient en uitgeeft. Of hou je, bij wijze van spreken, je vrouw bewust "dom" op dat vlak?
Dan moet je toch eens wat beter kijken. Ik heb hier wel degelijk ook recensies staan. Van dames die nzc aanbieden. Andere belevenissen, waar een condoom bij te pas komt, vermeld ik hier niet omwille van de titel van dit forum. Maar dat wil niet zeggen dat die dates niet aangenaam zijn. Ik ben namelijk geen zwart/wit neuker die ofwel altijd met ofwel altijd zonder condoom neukt.@ PulaSigur , wat kan ik er aan doen dat mijn vrouw zo is en kan je eens een echte recensie schrijven over je belevenissen , als ik je bijdragen hier lees , lijkt het er op dat je weinig aan je trekken komt bij de dvp's en meestal aanmanende commentaren post .
Als ze boven de 18 zijn dan mag het gewoonMoet alleen opletten dat kids niet mee willen.
En waarom alleen gebonden mannen. Jij kan toch ook soa's doorgeven (zonder dat je het weet), jij hebt alleen geen last van een partner die moeilijk gaat doen. Ik denk dat je als single man sneller risico's gaat nemen mbt bare neuken en soa's, maar dat is mijn mening.De mannen hier met vrouw/vriendin: Zijn jullie niet bang om soa's door te geven ? Ik zou daar als de dood voor zijn...
En opnieuw treed ik rickske123 bij. Bij ons net hetzelfde. Ik hou mijn vrouw ook niet dom, ik ben gewoon diegene die onze financiën thuis regelt, mijn madam is daar ook niet mee bezig. En nee, mijn vrouw is absoluut niet dom. Masterdiploma, behoorlijk intelligent en goedbetaalde job op niveau. Al wil dat allemaal natuurlijk niet altijd iets zeggen, maar goed, je begrijpt waar ik naartoe wil denk ik.We hebben een gemeenschappelijke rekening en nee ik hou mijn vrouw niet dom over onze financiële toestand , mijn vrouw is daar niet bezig met onze geldzaken , eigenlijk dien ik bijna nooit een smoes te bedenken omdat ik keurig op tijd terug thuis ben en als ik toch onverwacht later ben verstuur ik een berichtje dat we nog een vergadering hebben .
@ PulaSigur , wat kan ik er aan doen dat mijn vrouw zo is en kan je eens een echte recensie schrijven over je belevenissen , als ik je bijdragen hier lees , lijkt het er op dat je weinig aan je trekken komt bij de dvp's en meestal aanmanende commentaren post .