Het grote smoezen boek

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
We hebben allemaal wel eens een moment dat we naar een dame of heer willen gaan maar dan zit je met je thuis situatie of met werk.

Dus welke smoezen gebruik je om een uurtje of 2 of langer weg te blijven?

Ik zal aftrappen:

- Marktplaats iets kopen.... Er is altijd wel iets een dealtje ver weg. Werkt goed door de weeks en dan rond 19:00 weg rijden.
- overwerk maar dat is seizoen gebonden bij mij. Meestal zijn het 3 dagen aan een gesloten en dan werk ik er 2 over en de derde ga ik het overwerk uitgeven.
- auto naar de garage en vergeten leen auto te vragen moet wachten... Leuk voor een ochtend sessie.

Laatst bewerkt door een moderator:

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
Geweldige topic. Zeer herkenbaar.
Ik probeer het in te passen in de dagelijkse dingen. Tijden iets oprekken, en dame die beetje in de buurt zit is ook handig.

Anonymous93

Snuffelaar
3 jan 2024
13
5
Bij mij is het "Ik verveel mij. Ik ga met de auto wat onbekende plaatsen verkennen".
Dan onderweg naar de afspraak een foto of 2-3 maken van een interessant leegstaand fabriek, een kleurig huis, een mooie open weide, etc... om bij het thuiskomen te tonen "Kijk wat ik allemaal tegenkwam!"

Zo ben ik soms weg van 18:00 's avonds tot 02:00 's nachts (om 22:00 slaapt ze al lang).
Bijkomend een rugzakje meenemen met een fles water en een brooddoos, als "picnic" onderweg.
Zo denkt zij dat je een buitengenieter bent, en heb jij wat snacks om te bekomen na een forse zaadlozing.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
- Marktplaats iets kopen.... Er is altijd wel iets een dealtje ver weg. Werkt goed door de weeks en dan rond 19:00 weg rijden.
En dan kom je zonder een aankoop terug thuis? Zegt uw madam dan niet " Kerel, jij gaat altijd iets kopen maar komt nooit thuis met iets?"
- auto naar de garage en vergeten leen auto te vragen moet wachten... Leuk voor een ochtend sessie.
Lukt hier niet, mijn garagist is pal over de deur. Straat oversteken en ik loop er zo binnen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik heb wisselende werkuren en werkdagen, m'n vrouw geraakt er nooit aan uit. Ik soms zelf amper...🥴
Ik "geef" mezelf soms een werkdag die samenvalt met een werkdag van haar.
Dan moet ik zogezegd werken gaan maar in werkelijkheid heb ik een ganse werkdag voor mezelf.

Sexforfun

Snuffelaar
15 jan 2018
23
11
Tja een pech geval met de auto en wachten op de wegenwacht kost best wat tijd
Helaas niet vaak te gebruiken 😂😂😂
Maar ja die files van tegenwoordig je staat er zo een uurtje in

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Marktplaats is echt top als excuus, als je bijvoorbeeld spullen nodig hebt, bestel het online laat op de zaak afleveren, gooi de doos weg bij een benzinestation. (Grote spullen staat altijd wel een container achter) wanneer je dan thuis komt... Kijk schat was een top deal!!

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Als dat zo is, moet ze wel heel blind zijn geweest. Neem aan dat je van allerlei borden langs en boven de weg ziet staan en op een gegeven moment kan je op een tolweg uit, dan moet er wel een lampje gaan branden.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.256
Als dat zo is, moet ze wel heel blind zijn geweest. Neem aan dat je van allerlei borden langs en boven de weg ziet staan en op een gegeven moment kan je op een tolweg uit, dan moet er wel een lampje gaan branden.
Die was een paar uur gaan poepen.. met haar minaar.. wel goed excuus .. :)

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ik had tot voor kort een klus loods in een andere woonplaats, dan zei ik dat ik aan mijn auto ging klussen.

Nu ga ik wat eerder van m'n werk weg. Overuurtje opmaken of op de gok weg zonder dat iemand het merkt. Dan kom ik rond de normale tijd thuis. Gisteren nog gedaan 😜

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Die klus loods werkt ook goed, zeker in de wintermaanden dan staat de hobby in de stalling... Tijdens de zomermaanden wil ik er toch graag mee rijden... Naar de dames natuurlijk... 😇

hle1805

Toogplakker
5 apr 2017
147
82
Moeder bezoeken :) die licht dementerend is en waarvan moeder de vrouw al getuige van geweest is dat moeder al een bezoek van een ander familielid vergeet voor de dag om is ….

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Ik neem gewoon een dag vakantie op het werk , we kunnen onze eindjaars premie in vakantie omzetten met een maximum van 24 dagen per jaar , deze neem ik allemaal zodat ik om de 2 weken naar Duitsland kan , ook gebeurd het dat mijn vrouw een uitstap in het weekend plant en ik hiervan profiteer .

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
we kunnen onze eindjaars premie in vakantie omzetten
Hoe flik jij dat dan financieel? Geen eindejaarspremie meer, en dan nog de kostprijs van je sexreisjes naar Duitsland om de twee weken. Heeft jouw vrouw dan helemaal geen zicht op jouw rekening? Of geen idee van hoeveel geld er binnen komt en buiten gaat in het gezin?

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@PulaSigur ,

Hoe ik mijn financiën regel daar heeft niemand zaken mee , ik kan je wel mededelen dat we zeker niet in armoede leven en alles kunnen veroorloven wat ons hartje beheert ( een mooie auto en 4 x met vakantie op jaarbasis ... ) , mijn vrouw heeft helemaal geen idee van onze uitgaven en dit is natuurlijk het voordeel van een goed betaalde job te hebben .

bakstenen

Toogplakker
4 okt 2022
45
45
smoesjes op het werk,
Dokters bezoek
Eerder weg van werk, i.v.m. ziek kind ophalen
storing in auto moet naar de garage.
vrouw staat thuis voor de deur maar de sleutels liggen binnen, moet even heen en weer

smoesjes thuis
ik ga zogenaamd even rijden met mijn bestuurbare auto op het strand een half uur rijden vanaf huis is dat ( niet vergeten om voor de show je auto mee te nemen:p )
Even naar de media markt / hornbach/ etc etc
Even bij een ''vriend'' langs ( die zij niet kent )
even naar de sportschool.

Lastiger is vaak de geuren die je ook al douche je toch meeneemt, al is het door andere zeep ofzo

Terug
Naar boven