Heerlijke bordelen

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ze zijn er bijna niet meer, een degelijk bordeel met heerlijke elfjes die zich graag lieten neuken.
Ik kwam graag bij La Reserve in Zundert. De zaak ging dicht omdat er iets aan de hand was met de vergunning.
Kan ook zijn dat er dames aanwezig waren die geen verblijfsvergunning hadden.

Er staan twee heren aan de bar met elkaar te praten. Sonja zit gehurkt voor een van de mannen en pijpt hem
rustig terwijl de man het gesprek met zijn buurman voortzette.
Sonja was echt een topkracht wanneer het op pijpen aankwam. Ze had de bijnaam Sonja Porsche.
Voor mij de eerste keer dat ik met z'n schouwspel werd geconfronteerd. Het maakte wel indruk.

Jan de barman zorgde er voor dat iedereen aandacht kreeg van de lieve dames.
Er waren altijd voldoende schatjes aanwezig. Alles ging zonder rubber in die tijd.
Er zal wel een vorm van medische begeleiding aanwezig geweest zijn.
In de tijd dat ik er kwam nooit klachten gehad op dat gebied.

Echt jammer dat dit soort gelegenheden vrijwel niet meer bestaat. De sfeer was erg aangenaam.
Een Duitse Saunaclub komt een beetje in de buurt. Daar kun je ook in ontspannen sfeer genieten van heerlijke
vrouwen die ons graag willen verwennen.

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Ik heb dit wel eens meegemaakt bij Casa Cherda in Den Haag. Daar begon de dame je al op te geilen in de ontvangstruimte/bar. In gesprek met andere beren werd ik daar tegelijk gepijpt. Ik weet niet echt of het nog steeds zo is. Ben er al lang niet meer geweest. Destijds was het erg leuk. In een club op de Thomsonlaan in Den Haag (weet niet of ie nog bestaat, denk t niet) ook wel ns meegemaakt. Toen begon, wel tijdens een feestje, een dame me opeens te pijpen terwijl ik, staand aan de bar, met een andere bezoeker in gesprek was. Dat heb ik toen later, elders in de bar, neukend met haar afgemaakt.... Volgens mij was dat overigens Claire (wel eens besproken bij GBs in Duitsland). Helaas was "bare" toen nog niet mogelijk. En shit, wat pijpte zij goed!

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
De club aan de Thomsonlaan bestaat al een tijd niet meer. CasaCherda daarentegen wel. Ik heb daar ook wel eens op de bank gezeten terwijl een paar lippen strak om mijn pik zaten. Ze kwam nog net niet op me zitten daar, maar dat bleek boven omdat ze bare geneukt wilde worden. Dat meisje is verdwenen, en nog een keertje in A'dam opgedoken bij een privehuis. Daarna nooit meer wat van vernomen.

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
67
75
De club aan de Thomsonlaan bestaat al een tijd niet meer. CasaCherda daarentegen wel. Ik heb daar ook wel eens op de bank gezeten terwijl een paar lippen strak om mijn pik zaten. Ze kwam nog net niet op me zitten daar, maar dat bleek boven omdat ze bare geneukt wilde worden. Dat meisje is verdwenen, en nog een keertje in A'dam opgedoken bij een privehuis. Daarna nooit meer wat van vernomen.
Dat meisje was een hele goeie zo vind je ze niet meer.

vaakzin

Toogplakker
13 okt 2019
25
5
Laat me raden ................. Sammy ?

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Volgens mij heette ze zo in Amsterdam, ,maar zeker niet in Casa Cherda

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Ik bedoelde in ieder geval Yvonne. Die was lekker, echt altijd geil en smeekte letterlijk om zaad in haar kutje.

vaakzin

Toogplakker
13 okt 2019
25
5
Ik bedoelde in ieder geval Yvonne. Die was lekker, echt altijd geil en smeekte letterlijk om zaad in haar kutje.
Je bent idd een Expert. Kom haar nog wel eens tegen op FB , maar uit privacy overwegingen , spreek haar haar niet aan. Ze is "out of business" . Ben ik eigenlijk wel blij om .

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Hoop dat het goed met haar gaat. Ze heeft me wel eens haar verhaal verteld en dat was toen geen vrolijk verhaal...

jonathan_sb2

Ervaringsdeskundige
19 jun 2022
286
250
Ongeveer 30 km oost van Antwerpen, in Herentals, is er nog 't Rozenhofke, een toffe bordeel:

https://huisjesvanplezier.com/locaties/t-rozenhofke-lierseweg-266-herentals/

https://www.nzcforum.com/threads/rio-en-rozenhof-grobbendonk.17115/

In de café zaal en aan de toog, zijn dranken van standard caféprijzen.

U kunt met de verschillende meisjes, DVPs, babbelen, uw keus maken, haar dienst en prijs bespreken, en beslissen als u graag met haar in een kamer boven zult gaan of niet.

NZC is niet standaard, maar met enkele meisjes, is het mogelijk.

Net het 2Love, werd het Rio gesloten ongveer een jaar geleden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven