Ze zijn er bijna niet meer, een degelijk bordeel met heerlijke elfjes die zich graag lieten neuken.
Ik kwam graag bij La Reserve in Zundert. De zaak ging dicht omdat er iets aan de hand was met de vergunning.
Kan ook zijn dat er dames aanwezig waren die geen verblijfsvergunning hadden.
Er staan twee heren aan de bar met elkaar te praten. Sonja zit gehurkt voor een van de mannen en pijpt hem
rustig terwijl de man het gesprek met zijn buurman voortzette.
Sonja was echt een topkracht wanneer het op pijpen aankwam. Ze had de bijnaam Sonja Porsche.
Voor mij de eerste keer dat ik met z'n schouwspel werd geconfronteerd. Het maakte wel indruk.
Jan de barman zorgde er voor dat iedereen aandacht kreeg van de lieve dames.
Er waren altijd voldoende schatjes aanwezig. Alles ging zonder rubber in die tijd.
Er zal wel een vorm van medische begeleiding aanwezig geweest zijn.
In de tijd dat ik er kwam nooit klachten gehad op dat gebied.
Echt jammer dat dit soort gelegenheden vrijwel niet meer bestaat. De sfeer was erg aangenaam.
Een Duitse Saunaclub komt een beetje in de buurt. Daar kun je ook in ontspannen sfeer genieten van heerlijke
vrouwen die ons graag willen verwennen.
Ik kwam graag bij La Reserve in Zundert. De zaak ging dicht omdat er iets aan de hand was met de vergunning.
Kan ook zijn dat er dames aanwezig waren die geen verblijfsvergunning hadden.
Er staan twee heren aan de bar met elkaar te praten. Sonja zit gehurkt voor een van de mannen en pijpt hem
rustig terwijl de man het gesprek met zijn buurman voortzette.
Sonja was echt een topkracht wanneer het op pijpen aankwam. Ze had de bijnaam Sonja Porsche.
Voor mij de eerste keer dat ik met z'n schouwspel werd geconfronteerd. Het maakte wel indruk.
Jan de barman zorgde er voor dat iedereen aandacht kreeg van de lieve dames.
Er waren altijd voldoende schatjes aanwezig. Alles ging zonder rubber in die tijd.
Er zal wel een vorm van medische begeleiding aanwezig geweest zijn.
In de tijd dat ik er kwam nooit klachten gehad op dat gebied.
Echt jammer dat dit soort gelegenheden vrijwel niet meer bestaat. De sfeer was erg aangenaam.
Een Duitse Saunaclub komt een beetje in de buurt. Daar kun je ook in ontspannen sfeer genieten van heerlijke
vrouwen die ons graag willen verwennen.