Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tartinut zei:Hoeveel betaal je bij deze Hasseltse schoonheid?
Dat klopt grotendeels, maar bij niet-aziatische dames is dit niet veel beter toch. Ook heel dikwijls ouder, foto's ook vaak nauwelijks gelijkend.Steste zei:Die Aziatische dames zijn ook niet alles.
Veel ouder dan op de foto
Niet klaarkomen in haar kut
En nog veel dingen die niet mochten, ik ga niet meer
Bij wie ga je dan zo vaak?albert indepoes zei:Dat klopt grotendeels, maar bij niet-aziatische dames is dit niet veel beter toch. Ook heel dikwijls ouder, foto's ook vaak nauwelijks gelijkend.Steste zei:Die Aziatische dames zijn ook niet alles.
Veel ouder dan op de foto
Niet klaarkomen in haar kut
En nog veel dingen die niet mochten, ik ga niet meer
Met de Chineesjes moet je wat geluk hebben. Ik heb er onlangs 5 gedaan, eentje zelfs nog eens bij terug geweest. Een meisje van die 5 was inderdaad echt wel opvallend veel ouder en dikker dan op de foto's, dus de opgegeven leeftijd klopte volgens mij nog op geen 10 jaar na, en de seks was het geld zeker niet waard. Dat was een teleurstellende date. Ze liet zich wel zonder condoom neuken, niet volspuiten, maar het plezier daaraan was beperkt. Ik had al moeite om hem voor haar omhoog te krijgen in het begin.
De andere 4 waren 'denkelijk' zoals in hun advertentie aangegeven. Denkelijk, want ze lijken wel eens op elkaar en het is niet gemakkelijk om te zien of je nu echt diegene krijgt die je boekte. Maar ik had wel telkens een jong dingske, zeker geen 30, fluweelzachte huid en een vol behaarde strakke poes. Dan maakt die naam enz toch niks uit. Als ze maar goede seks geeft. Chineesjes zijn bijna altijd erg vriendelijk, overdreven vriendelijk zelfs. Niet erg geloofwaardig echt, maar dat hoort er bij dit soort meisjes nu eenmaal bij.
Ze doen in hun advertentie bijna allemaal nzc. In de praktijk proberen ze dat wel eens te vergeten, maar als dat in hun aanbod staat, doe je zoals zij zelf doen: niet verstaan wat ze zeggen en gewoon doen waarvoor je gekomen bent en betaald hebt. Zij bleven echt heel vriendelijk en deden gewillig hun benen open.
Klaarkomen in hun kut was bij 3 van die 4 iets dat ze blijkbaar liever niet hadden. Dat stond ook niet in hun advertentie, en dan heb ik hen maar gewoon zonder condoom geneukt en toen ik voelde dat ik ging komen, mijn fluit eruitgehaald en op hun tieten gespoten. Ik ben daar fair in. Wat ze beloven, doe ik. Wat ze niet beloven, probeer ik ook niet te forceren.
Eentje van degenen die ik bezocht liet zich wel zonder enige opmerking volspuiten. Zij leek dat normaal te vinden. De plaats van ontvangst was niet ver van mijn thuis, dus ik ben er een dag of twee later terug naartoe gegaan, en het was opnieuw super plezant.
Je moet met die Chineesjes wel het ijzer smeden als het heet is. Ze verblijven maar enkele dagen of misschien hoogstens 1 à 2 weken op hun adresje, en daarna zie je diezelfde foto's op redlights staan in andere steden. Ook weer een korte tijd. En die namen, daar trek je je best niets van aan want daar heb je toch geen houvast aan. Gewoon gokken en eentje uitproberen.
Zelf ben ik niet speciaal een liefhebber van Chinese of andere Aziatische meisjes. Maar het is wel erg leuk om bij zo'n slanke spannende jonge meisjes een keer goed in hun behaarde kut te mogen zitten met je fluit. De keuze aan andere behaarde poesjes is erg beperkt tegenwoordig.
Ter info: ik betaalde elke keer 100 euro voor een half uur. Een uur zou 150 geweest zijn, maar een heel uur met een meisje waar je moeilijk mee kan praten, vind ik onnodig. Dan pak ik er liever twee verschillende telkens voor een half uur. Toen ik bij de beste van de 5 die tweede keer aankwam, kreeg ik voor mijn 100 euro heel wat meer tijd dan een half uur omdat ik teruggekomen was. Zij zijn dat blijkbaar niet gewend, dat klanten terugkomen, omdat ze altijd maar zo kort op een plaats zitten.
Ieder zijn voorkeur natuurlijk, maar zo een jong Chineesje met fluweelzachte huid en een superspannend kutje, daar hoort echt een bosje schaamhaar bij om het speciale gevoel af te maken. Ik ben normaal geen fan van Chineesjes in het bijzonder of ook niet van schaamhaar, maar de combinatie van die twee geeft me wel een heel lekker gevoel. Erg leuk als tussendoortje tussen de vele kale dozen die je overal te vullen krijgt.Eddiezoey zei:Voor de liefhebbers in Drenthe: Eva. Op de foto's een sterk behaarde poes. Voor mij een absolute no-go (whatsapp profielfoto zegt mij genoeg), maar voor de haar-lovers onder ons:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kinky-eva-lekkerste-pijpdates-30-thuisontvangst_7643107
Eddiezoey zei:Voor de liefhebbers in Drenthe: Eva. Op de foto's een sterk behaarde poes. Voor mij een absolute no-go (whatsapp profielfoto zegt mij genoeg), maar voor de haar-lovers onder ons:
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/kinky-eva-lekkerste-pijpdates-30-thuisontvangst_7643107