Harige poes

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Die vorige link leidt naar Amelia. Amelia is een knap meisje, met idd een ongeschoren poes. Haar foto's zijn recent en eerlijk. Ik ben er al verschillende keren bij geweest, op haar vorige ontvangstlocaties, en het zou me ten zeerste verwonderen als zij neuken zonder condoom zou aanbieden. Heel lekker meisje om eens te gaan neuken, maar volgens mijn ervaringen hoort zij dus niet thuis op dit forum.

albert indepoes

Toogplakker
8 apr 2020
178
2
Zoek eens naar Chinese meisjes, bv op redlights. Ze zijn meestal nog redelijk jong, en ze hebben bijna altijd een behaarde poes. Veel Chineesjes hebben ook in hun profiel staan dat ze zonder comdoom doen. Of ze dat dan ook doen, moet je afwachten maar ik heb er goede ervaringen mee.

Namen geven als tip, is moeilijk omdat zij bijna altijd via enkele netwerken de ene stad na de andere aan doen en daarbij ook nog wel eens van naam durven veranderen. Soms klopt de naam van de titel van hun advertentie zelfs niet met de naam die ze in diezelfde advertentie vermelden. Of het meisje dat je gaat daten ook datgene is van de foto's in de advertentie, is niet altijd zeker, en ook niet altijd goed te controleren want veel van die meisjes lijken nogal sterk op elkaar. Maar ik kreeg toch telkens een vrij knap jong ding met een behaarde en spannende poes en die naam doet er dan niet toe. Je ziet die meisjes nadien toch nooit meer terug en het gaat alleen om het plezier dat je er op dat moment aan hebt. De volgende keer pak je toch een andere.

Ook als je geen liefhebber van Aziatische meisjes bent, is het toch het proberen eens waard. Ze zijn meestal zacht, strak, en vriendelijk en welwillend. De meest voorkomende prijzen liggen rond de 100 euro voor een half uur en 150 voor een uur. Reken niet op een GFE met veel conversatiemogelijkheden, want bijna altijd is hun Engels erg beperkt en ze maken daar soms met een brede glimlach gebruik van door niet te begrijpen wat je vraagt als het over iets gaat dat ze liever niet doen. Maar niets is ideaal. Ik heb er al wel wat verschillende geprobeerd en ik heb er mijn plezier aan gehad.

Steste

Toogplakker
22 apr 2021
45
15
Die Aziatische dames zijn ook niet alles.
Veel ouder dan op de foto
Niet klaarkomen in haar kut
En nog veel dingen die niet mochten, ik ga niet meer

luc

Toogplakker
22 mei 2018
47
13
puur natuur staat niet bij de opties
getrimd poesje vind ik niet zo mooi
de foto's van haar full hairy daar wil ik ze wel is lekker me pakken

Terug