Harige poes

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Wat een lijst... Alsof je superblij mag zijn om haar te bezoeken. Dan kijk ik wel verder... 😁

belgianflyer

Toogplakker
23 mei 2016
38
6
aan haar ogen en gezicht te zien , slikt die nog iets anders dan alleen ons zaad....dus dangerous denk ik...

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ik heb het alleen maar vermeld, ik ga ze niet uitproberen in ieder geval.

4fun

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
De Chinese dames in Essen, zie onder rubriek aldaar op dit forum.
De meeste dames daar hebben een heerlijk zacht behaard kutje.
Veel zachter en lekkerder dan de behaarde poezen die we hier soms aantreffen.

13 mei 2015
1.163
462
Ik heb al tweemaal met dit koppel afgesproken.
Ik kende hen nog van vroegere dates, toen nog bij hen thuis.
Dit is een zeer geil koppel waarbij omzeggens alles mogelijk is.

Dit is al een oudere advertentie, dus uitkijken naar een nieuwere is zeker de boodschap.

Onlangs plaatsten ze deze advertentie, dat ze op zoek zijn naar een privélocatie om een gangbang te geven.

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Ben gina in eindhoven tegengekomen. Heeft tenminste echte poes en niet glad als minderjarig meisje

A

Anonymous

Guest
In Nederland zijn de dvp's met een harige poes op 1 hand te tellen vrees ik. Ik heb het dan nog niet eens over alleen de ECHT Nederlandse madammen.
Van de in Nederland werkzame dvp's met een harige poes zijn er volgens mij 0 die de blanke sabel accepteren.

Ik denk wel eens met weemoed terug aan mij ex-echtgenote. Echt donkerbruin tot zwart haar op haar hoofd en dito schaamhaar.
Zij deed (destijds) niet mee aan de trend om haar intiem kapsel te kortwieken. De bikinilijn werd wel bijgehouden.
Na een flinke befbeurt moest ik vaak meerdere schaamharen uit mijn mond plukken. Het feest was echter compleet als ik op haar donkere pruik klaarkwam. Dat haatte ze. Er is niks lastiger dan klodders sperma uit je schaamhaar verwijderen.
Geen idee wat voor een intiem kapsel ze nu heeft. Haar kennende is er niks veranderd.

Orakel

Toogplakker
23 jun 2015
55
2
Mijn ex was ook zo. Supervolle bos.
Hou ervan, en wat al gezegd is.... speld in een hooiberg om zo een dvp te vinden.

Grt Orakel

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Ook fijn dat je aangeeft welke dames nog een harige poes hebben..

4fun

Terug
Naar boven