Harige poes

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Ik weet niet of deze hier de revue gepasseerd is, ik kwam deze tegen in een verloren uurtje internetten.

Prive ontvangst met de geilste vrouwen in Emmen

Je moet echt verblind willen worden door een bos haar want de rest is behoorlijk schrikken. Maar ik dacht ik vermeld het voor de liefhebber. Behaard en bare. Verder moet je maar niets op je verlanglijst hebben denk ik zo.

nylonmanivo

Toogplakker
1 apr 2015
73
9
Voor mij de absolute max in behaarde kut is CiCi uit Antwerpen. Ze ontvangt zowel privé als af en toe een gang bang.
Eur 180 nmc en Eur 230 nzc

zowel oksels als kutje zijn behaard. Zwarte bos steekt er langs alle kanten van haar slipje uit..

Zoro

Toogplakker
28 mei 2018
218
60
KLOMPENBOER zei:
Geen idee wie Beffeke is
Maar vind het zielig dat er commentaar van iemand altijd komt hier op het Forum die zelf nooit
Een nieuwe dame aanbreng
Maar graag commentaar op iemand anders geef die dat wel doet
Breng iets nieuws aan man
En stop zeuren tegen iedereen
Want ik zie van jou alleen maar commentaar
Waar de mannen op dit forum geen baat bij hebben….
WHATEVER 🤣

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
nylonmanivo zei:
Voor mij de absolute max in behaarde kut is CiCi uit Antwerpen. Ze ontvangt zowel privé als af en toe een gang bang.
Eur 180 nmc en Eur 230 nzc

zowel oksels als kutje zijn behaard. Zwarte bos steekt er langs alle kanten van haar slipje uit..

Hallo nylonmanivo heb je een link naar cicimar of weet je wanneer de volgende gangbang is?

Cici

Snuffelaar
7 sep 2021
2
0
Hoi ik ben er nog wel, maar adverteer niet constant. Ik ontvang ook niet meer in Antwerpen centrum, maar wel in Kalmthout, Je mag me vrijblijvend contacteren op nr 0495 49 49 27
Groetjes Cici

Cici

Snuffelaar
7 sep 2021
2
0
Hoi ik adverteer nog wel op RL nog steeds onder de naam Cici, alleen staat mijn profiel niet steeds online. Groetjes 💋

tartinut

Toogplakker
26 okt 2015
114
7
Iemand recent nog bij Amelia geweest? Zit nu in Sint Niklaas. Nog altijd een lekkere dikke bos haar? Ontvangt ze in een huis of appartement? Denk er straks naartoe te gaan.

koppel_

Snuffelaar
25 jan 2024
15
10
Die is flink wat kilo's kwijtgespeeld!
NZC was aantal jaar terug totaal niet mogelijk..

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Dat is een veronderstelling.
Nog geen ervaring en als ik haar foto's bekijk zal het ook geen ervaring worden.
Een beetje te dik voor mij.

bruckav

Toogplakker
6 mei 2024
40
37
Amelia is inderdaad al veel jaren actief, op verschillende adressen. Ik ben d'r intussen misschien wel 7 of 8 jaar geleden enkele keren bij geweest, op twee verschillende adressen in Temse toen. Toen was ze dus nog een pak jonger en een ietske meer volslanke die lekker jong is, vind ik ook wel eens de moeite om mijn broek voor af te doen. Het was best wel een toffe om eens mee te gaan spelen.

Maar ik heb daar nooit iets van nzc bij geweten hoor. Kan zijn met sommige klanten wel (maar dat betwijfel ik hard), maar bij mij altijd met condoom. Dat was tenandere ook niet slecht, ik neukte haar wel graag. Het was een babbelkont, maar wel een plezante. Geen die heel de tijd ligt te zagen en te klagen. Integendeel. Ze had een speciale hobby, maar dat laten we maar privé blijven.

Maar ze had toen wel de gewoonte om altijd nog te proberen om een beetje aan upselling te doen, altijd proberen nog net wat meer centjes te krijgen dan haar basistarief. Ben er nie meer gaan gaan, omdat ik dichterbij mijn gerief gevonden had. Zij had toen wel een echt behaarde pussy. Daarvoor reed ik er ook naar toe, omdat ik een kut met echt naturel schaamhaar van tijd tot tijd wel eens geil vind, als afwisseling op al die kale spleetjes.

Terug
Naar boven