Hana - Deurne

mr.love

Snuffelaar
27 jul 2015
11
0
hey

ik ben er gistere voor de eerste keergeweest en toen deed ze nog vrolijke zonder condoom,
maar ze zij dat ze wel selectief was met mannen dat ze dat zonder doet omdat ze toch een beetje schrik heeft om iets op te lopen.

A

Anonymous

Guest
mr.love zei:
hey

ik ben er gistere voor de eerste keergeweest en toen deed ze nog vrolijke zonder condoom,
maar ze zij dat ze wel selectief was met mannen dat ze dat zonder doet omdat ze toch een beetje schrik heeft om iets op te lopen.
Wel vreemde redenering van haar, want in haar advertenties op Redlights staat soms "Creampie Hana". Dan kan je er moeilijk buitenom.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
mnmcer zei:
Er staat nu wel expliciet: "I don't do sex without condom - stop asking!"

Waarschijnlijk omdat haar pooier een nieuw vriendinnetje voor trio's voor haar heeft gevonden en dat deze absoluut geen NZC wil.
Maar mis ik Hanna al ken denk ik niet dat het een probleem zal zijn voor de volgende keer. Ik kan me moeilijk voorstellen dat zo'n geil geval plots zo'n ommezwaai maakt :)

maxtor03

Snuffelaar
21 mei 2015
1
0
Heeft iemand haar onlangs nog bezocht waarbij 'het' niet meer mogelijk was? Ik heb grote interesse :cool:

Tom Flater

Toogplakker
27 jul 2015
133
12
Heb haar vorige week dinsdag nog eens een bezoekje gebracht en alles was zoals gewoonlijk. 200 euro all in 1 uur en geen condoom aan te pas gekomen. :lol:

A

Anonymous

Guest
Tom Flater zei:
Heb haar vorige week dinsdag nog eens een bezoekje gebracht en alles was zoals gewoonlijk. 200 euro all in 1 uur en geen condoom aan te pas gekomen. :lol:
Volgens de advertenties verhuisd naar Brussel?

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Hoe het met nieuwe klanten zit weet ik niet, maar wie ze kent mag haar grotje nog helemaal volspuiten :mrgreen:

Dacht dat het vandaag haar laatste was en dat ze dan weer even naar huis zou gaan.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Hana is een bimbo. Echt prachtig lijf en zeer geil. + intelligente jonge vrouw met ambitie.
Ik heb haar vorige week geneukt. Bare was heel normaal. Is ze nu in de hoofdstad?
Ze had me gezegd dat ze plannen had om met een vriendin een appartement in Oostende te huren om daar te huren om te ontvangen. Dat zou een goede reden zijn voor een weekendje aan zee....

A

Anonymous

Guest
kraassy zei:
Hana is een bimbo. Echt prachtig lijf en zeer geil. + intelligente jonge vrouw met ambitie.
Ik heb haar vorige week geneukt. Bare was heel normaal. Is ze nu in de hoofdstad?
Ze had me gezegd dat ze plannen had om met een vriendin een appartement in Oostende te huren om daar te huren om te ontvangen. Dat zou een goede reden zijn voor een weekendje aan zee....
Geen advertenties te zien, noch reactie op telefoon.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
guykens1880 zei:
Geen advertenties te zien, noch reactie op telefoon.

Tegen mij zei ze dat ze dit weekend weer even naar haar thuisland ging, waarschijnlijk daarom dat er momenteel geen advertenties staan.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Bij mijn laatste bezoek enkele maanden geleden ,had ze mij gezegd dat ze van plan was een privé te starten met een vriendin in Oostende.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Heeft er iemand nog iets gehoord van Hana (Alias Anita) ?
Ze werkte voor hetzelfde bureau als Marta, Ula enz...
Afgelopen lente was er sprake van (oa. door haarzelf) dat ze hier in Vlaanderen een privé wilde starten. Daarna ging ze zoals wel vaker gebeurde naar haar thuisland, maar sindsdien is er blijkbaar niks meer van haar vernomen.
Spijtig, want ze had een ongelooflijk lekker lichaam en was voor véél in.

https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=12&t=2995

Bijlagen

• hana-24-creampie-10.jpg
    hana-24-creampie-10.jpg
    88,1 KB · Weergaven: 626

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Had ook leuke tattoo's idd. Een leuke meid dat het met veel overgave deed. Als ik aan haar denk krijg ik al terug zin in haar.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Janneman zei:
Had ook leuke tattoo's idd. Een leuke meid dat het met veel overgave deed. Als ik aan haar denk krijg ik al terug zin in haar.

Wie niet ? :mrgreen:

Op zich vond ik de combinatie van haar tattoos nogal schreeuwerig. Gelukkig had ze andere dingen in huis om de focus op te leggen.

Terug
Naar boven