Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel vreemde redenering van haar, want in haar advertenties op Redlights staat soms "Creampie Hana". Dan kan je er moeilijk buitenom.mr.love zei:hey
ik ben er gistere voor de eerste keergeweest en toen deed ze nog vrolijke zonder condoom,
maar ze zij dat ze wel selectief was met mannen dat ze dat zonder doet omdat ze toch een beetje schrik heeft om iets op te lopen.
mnmcer zei:Er staat nu wel expliciet: "I don't do sex without condom - stop asking!"
Volgens de advertenties verhuisd naar Brussel?Tom Flater zei:Heb haar vorige week dinsdag nog eens een bezoekje gebracht en alles was zoals gewoonlijk. 200 euro all in 1 uur en geen condoom aan te pas gekomen. :lol:
Geen advertenties te zien, noch reactie op telefoon.kraassy zei:Hana is een bimbo. Echt prachtig lijf en zeer geil. + intelligente jonge vrouw met ambitie.
Ik heb haar vorige week geneukt. Bare was heel normaal. Is ze nu in de hoofdstad?
Ze had me gezegd dat ze plannen had om met een vriendin een appartement in Oostende te huren om daar te huren om te ontvangen. Dat zou een goede reden zijn voor een weekendje aan zee....
guykens1880 zei:Geen advertenties te zien, noch reactie op telefoon.
Janneman zei:Had ook leuke tattoo's idd. Een leuke meid dat het met veel overgave deed. Als ik aan haar denk krijg ik al terug zin in haar.