Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

Yandex

Toogplakker
2 jun 2015
26
1
Zaterdag een bezoekje gebracht, was mijn eerste bezoek aan zo'n saunaclub op een zaterdag. Dit was voor mij de eerste en ook de laatste keer op zaterdag... kan aan mij liggen maar dit was niet normaal. Veeeel bezoekers, ongeveer een 8 tal dames denk ik en een 12 tal bezoekers. Daar waren wss meer ervaren mannen want die stonden gewoon te wachten op de plaats waar je terug de zitruimte in kwam. Dat was figuurlijk ellebogenwerk om je favorietje te pakken te krijgen...
Ik heb na 2 uur wachten ongeveer toch nog 2 kamers gemaakt met Amira en jasmin. (Na al dat wachten nog dik tegenslag gehad ook, tijdens het neuken met jasmin voelde ik dat ik constant tegen iets aan schuurde. Toch maar blijven doorgaan, resultaat zijkant eikel helemaal open tot bloedens toe game over)
Maar zo'n club blijft aangenaam om mooi jong vlees te spotten en te scoren voor weinig geld.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
idd altijd opletten met dingen die ze in hun poesje stoppen.
ik controleer daar altijd op, sommige sponsjes doen meer kwaad dan ze goed doen!
en nooit in het weekend gaan, maandag en dinsdag is het beste

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
was eergisteravond daar geweest voor de happy hour entreeprijs voor 10 euro vanaf 20 uur. Angie deed de deur open en
zij herkende mij meteen en begroette mij met een lange omhelzing en een lieve kus. Wij hebben ons lange tijd (2 jaar?)niet meer gezien.
Dus snel naar beneden om te douchen en dan naast haar gaan zitten.
Ze was een jaartje in Griekenland werken in een hotel en het viel haar tegen met de uurloon als noormale werkneemster.
Ze is sinds oktober weer in de Grimbergsauna en ze vertelde mij de nieuwe regels zoals
pijpen met condoom op de bank. Ze ging voor mij een colaatje halen en wij gingen een beetje knuffelen en tongzoenen. Zij voelde al een
beetje tussen mijn benen en ze stelde voor een kamer te nemen (25 min; 30€). Uiteraard.
Ze vraagde mij in de kamer voor de goede orde of ik met of zonder condoom wilde.
Zonder en ze begon te pijpen. Wel wat haastig en toen het hard was ging ze erop zitten. Beetje wild rijden en vond dat niet zo erotisch.
Haar op rug gelegd en ging haar neuken. Beetje moe was ik wel en het wilde niet zo lukken.
Van de buurkamer kon men alles horen omdat het tussenmuurtje niet helemaal
tot aan plafond doorgetgrokken was. Een spleet van zo'n 20 cm. Was wel geil het gekreun van de dame in de buurkamer te horen.
Ze gaf aan nog 10 minuten en ze probeerde mij nog met pijpen of handjob klaar te laten krijgen maar lukte niet.
Een beetje te haastig begonnen met kamer nemen.
Ze vond het jammer dat ik niet klaar kwam en ze zei dat ik beter had even een half uurtje moeten relaxen na een lange autorit.

Ging na de kamer met Angie en douchen,tegenover van de kamer zitten waar Lilly altijd zit maar zag haar niet.
Na een kwatiertje kwam ze terug van kamer en toen klaar was met haar opfrissing ging naast haar zitten.
Zij herkende mij ook en dat ze mij ik al een tijdje niet meer gezien had.
Ze is helaas niet slanker geworden dat ik haar laastste keer gezien heb dat ze aangekomen was en dus nog steeds flinke kont en
iets dikkere kop maar ik weet zij kan als de beste tongzoenen en verdere service was altijd goed bij haar.
Dus een kamer met haar (25 min; 30€) . Ze stelde nog voor om nog een dame erbij te nemen maar ik was niet fit genoeg die avond.
In de kamer gaf ze aan dat ik toch altijd zonder condoom deed en ik bevestigde het. Lekker pijpbeurt en kort daarna
ging ze op mij zitten. Ik wist na een paar seconden dat wordt niks en dus haar op de rug en lekker in missionaris.
Ook bij Lilly wilde het niet lukken te komen na een paar keer pijpen/neuken. Ging mijzelf aftrekken en zij likte mijn ballen en penisschacht.
Ik gaf aan dat ik bijna zou komen en zij ging mij weer pijpen en een paar seconden later kwam ik in haar mondje klaar.
Ze spuugde de lading in het keukenrolpapier.
Er waren wel genoeg mannen die avond maar niet te druk.
Een kamer van 60 minuten kost trouwens 70 Euro.
Na Lilly ging ik snel douchen want was van plan naar Arabella te gaan waar ook happy hour was met 10 Euro entree.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ik was nog vergeten dat Angie een beetje tegen het einde van de 25 minuten sessie, een condoom pakte en snel uitpakte en afrolde.
Ik dacht dat ze het om mijn ballen ging binden of zo maar ze hield het in haar hand.
Ik denk dat ze wat sperma wilde opvangen en in het condoom indoen voor een soort alibi. (maar ja ik kon niet komen)
In ieder geval gooide ze het lege condoom in de prullenbak toen we met sexen stopten en de als er een keer gecontroleerd wordt,
kunnen ze zien dat de dames keurig een condoom gebruiken, wel of niet gevuld....

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
ik zou morgen hierlangs willen gaan weet er iemand of AO nog kan ?

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
Ik zal zelf even antwoorden op mijn vraag want ik ben er vrijdag geweest :
Alles is hetzelfde gebleven eenmaal op de kamer, buiten de kamer wordt er niet over gepraat

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Dank voor je update! Fijn om te horen dat je er als van ouds kan neuken.
Hoe was het aanbod van dames?

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Weer eens langsgeweest.
Zo nu en dan trekt een anaal avontuur.
Daarna besef ik mij weer wat een vieze bedoening het (soms) is en ben ik weer een tijdje "genezen".

In ieder geval dacht ik dat bij Grim de kans erop wat groter is, hoewel ik het er altijd lastig vind de pauzes aangenaam door te brengen.
Meestal ga ik voor een uur of 4-5 voor 3 sessies met een uurtje pauze tussendoor, beiden incl. sauna.
Naast saaie sfeer ook nog een postzegelformaat sauna in de kelder (wel goed heet).
Wel leuk is gezamenlijk douchen met de dames, en zie je gelijk wie schoon en fris is.

Eerste tegenvaller: meer auto's dan dames. Maar ik kwam ook rond 6 uur aan, is dan ff spitsuur met mannen op weg naar huis.

Eerste meevaller: bij douchen stond ook Angie eronder (leuk, bijna zekerheidje anaal, schoon & fris en dus zo beschikbaar.
2e meevaller: als ik bovenkom zit ze op de bank en kan naast haar zitten. Ze vraagt of ik iets wil drinken. Ik ben hoffelijk, dus vraag haar wat zij wilt hebben. Ik ga wat voor ons halen.
2e tegenvaller: kom na minuutje terug zit ze daar te tongworstelen met een dikke duitser :shock: Ik zeg nog "dat is snel..."

Maar na een paar minuten is ze al terug en nodigt me uit op haar bank. Blijkt een vaste klant, die in 3 stoten klaar is. Gaat zich daarna opfrissen en komt terug. Ach, met vooruitzicht goede sex ben ik vergevensgezind. Maar wijze les: laat je bedienen en probeer niet "een heer" te zijn.

Bank naast ons zit een bubbly dikkertje, Angelika, en Angie vraagt of ik een trio wil. Is niet echt mijn ding (ben kerel, 2 dingen tegelijk kan ik niet mee omgaan), dus ik zeg nee laat maar.
Angelika zegt: mag ik wel een kusje ? Ok dan. Springt op mijn schoot en begint mijn mond te attackeren...
Ach ik begrijp wel dat zij graag trio's doen, hetzelfde geld voor minder werk en ik gun ze dat soms ook wel.
Dus ondanks dat ik een absolute voorkeur voor slank heb (spinners :p ), toch ja gezegd.
Angelika ook op de kamer vrolijk en actief, dus wie van vol houdt een aanrader.
3e tegenvaller: geen anaal bij Angie vandaag...

Tussendoor nog even bij de Theke nagevraagd: alleen Angie had anaal op het menu (maar niet voor mij dus).

Einde van 1e pauze komt Angie mij opzoeken buiten. Of ik met haar op de bank daar ga zitten en haar nek & schouders even wil masseren.
Enige keer dat een andere kerel iets zegt die hele avond. Gaat roepen dat ze olie moet gebruiken bij de massage...
Op mijn vraag of ze misschien haar achterste bezeerd heeft (arbeidsongevalletje bijv.), legt ze uit dat ze buikproblemen heeft en ooit een onsmakelijke les heeft geleerd in zo'n situatie met een kerel....
Anyway, nadat ze vervolgens haar hele anatomie aan mij toont op de bank (deels met benen wijd) incl toelichting, gaat ze vervolgens weg roepen dat ze iets voor mij gaat doen en komt terug met een sexy niemendalletje aan; van naakt naar bijna naakt. Logica ? Er gaat ook veel lost in translation.
Vervolgen zimmer met een goede intense sessie. Ze vroeg of ik een uur wilde, maar ik wilde ik niet met uitleg dat ik altijd even een pauze neem tussendoor.

Let op, alles zingt rond daar. Angelika zit later bij mij in de buurt en begint een gesprekje, waarbij zij uit zichzelf begint over dat een pauze beter voor de kerels als voor de dames is (minder hard werk...).

Toch uiteindelijk de oppervlakkige eikel die ik ben, als laatste gekozen voor spinner Diana. Zat een beetje stuurs voor zich uit te kijken en deed ook pas haar tas opzij nadat ik specifiek vroeg om bij haar te zitten. Maar wat een lijf: volle strakke borsten, strak buikje en zelfde billen.
Vervolgens wel enthousiast tongzoenen, positieve indruk (en enige dat Angie niet echt doet).
Zimmer begon goed: actief pijpen met soms bijna helemaal het keeltje in. Vervolgens in 69 haar een hoogtepuntje gegeven, dus ik dacht een perfecte afsluiting van de avond.
Maar toen het ficken zelf: voelde goed en strak, maar moeizaam. Hield steeds haar benen zo, dat ik er nauwelijks in kon stoten.
Dan maar doggie. Heb je toch wat meer controle. Maar toen hield ze eerst haar (verrukkelijke) kont te hoog. Daarna hield ze haar kont iets gedraaid en bleeft het een lastige houding. Op een bepaald moment zei zei geïrriteerd: blasen want het werkt niet goed, waarop ik "nein, ficken" antwoordde.
Uiteindelijk vooral dankzij uitzicht op perfecte kontje kunnen afronden.
Daarna zwijgend de kamer verlaten. Of dus slechts een slechte Optik-fick of ergens iets weer lost in translation en dat ze bijv. niet wilde dat je in haar spuit. Dat zou misschien het enthousiaste orale begin t.o.v. chagrijnige neukgedeelte kunnen verklaren.

Oh, en bij vertrek negeerde Angie mij overduidelijk. Beledigd omdat ik de laatste ronde niet haar gekozen had ?

Uiteindelijk niet gekregen waarvoor ik eigenlijk kwam. Wel dankzij Angie & Angelika minder saai dan vooraf vermoed.

Opvallend: Angie begon met een verhaal over gummi verplicht (vrij hard uitgesproken) n.a.v. dat ik haar vertelde een maand of 2 geleden Grimbergsauna bezocht te hebben, met nog iets harder de vraag of ik dat begreep. Heb maar hard "ja, ich verstehe" geantwoord.
Daarna bij de kamers wel condooms zien liggen, maar er is daar door de dames geen woord verder aan vuil gemaakt.

Ten slotte vertelde Angie nog, dat de 1e van de maand altijd erg druk is vanwege ontvangen loon. Schijnen ze massaal gelijk een deel van met de dames te delen... Dus geen geschikte datum voor bezoek.

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Woensdag ben ik naar Grimbergsauna geweest.
Omdat ik om 20u30 toekwam bedroeg de ingang maar 15 euro.

De sfeer van de club is intiem en de inrichting doet mij wat denken aan een playboy huis:
  • Een rood tapijt op het gelijkvloers (vandaar de naam RTC club)
  • Zetels waar de meisjes zitten waar je bij kunt gaan zitten en je kunt roken
  • Kamasutra schilderijen
  • Frisdrank en koffie automaat
  • Sauna
  • Kamers overal

Een slank roma-uitziend meisje gaf mij een snelle rondleiding. Ik was verbaasd dat er op vele muren plakaten hangen waarop staat dat er enkel mit gummi geneukt wordt.

Ik ging naast een knappe jonge Bulgaarse zitten die Nelly heet. Al snel begonnen we te knuffelen, tongzoenen en stak ik mijn hand tussen haar benen.
Ik vroeg haar of ze graag aan haar kontje gelikt werd en haar antwoord was positief. We gingen dus naar een kamer en zij zette zich op z'n hondjes op het bed met haar kont wijdopen. Ik stak mijn tong er diep in en lekte minutenlang, hemels! :D

Ze vroeg mij dan of ik in haar wou gaan. Ze legde zich op haar rug, haar beentjes mooi open in de lucht. Nergens een condoom te bespeuren, ik ging er lekker bare in en spoot haar na een lekkere neukbeurt helemaal vol.:) Ze ging dan met haar druipend kutje naast mij liggen op het bed, en we praatten nog een beetje na. Ze zegt nog maar enkele weken in de Grimberg te werken, voordien was ze in Zaragoza in Spanje.

Na even bekomen te zijn in de sauna was het tijd voor een 2de neukbeurt met Elaida. Ook zij is Bulgaarse, maar al net iets ouder, haar borsten waren minder strak dan die van Nelly. Ook bij haar nergens een condoom te bespeuren, ik kon ze lekker volspuiten. ;)

Beide neukbeurten waren 30 euro. Mij zien ze hier zeker terug! Volgende keer zou ik wel graag een trio doen. Zo'n 2 lekkere Bulgaarse sletjes in doggy naast elkaar op het bed, en met je pik van het ene kutje naar het andere gaan lijkt mij geweldig. :D Iemand hier ervaring mee?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik lees net de laatste recensie maar het valt mij op dat er erg weinig over deze club wordt geschreven. Is deze club wellicht minder aantrekkelijk dan venus of Arabella waar veel meer over geschreven wordt?

Is de club kleiner met minder aanbod aan dames of heeft het met de prijs te maken. Ik lees gewoon 30€ per kamergang. Betaal je bij binnenkomst 60€ ( inclusief 1e kamergang)?

Is het net als bij Arabella en venus dat je bij afwezigheid van een dame alvast op haar bank kan plaatsnemen zodat je niet zolang hoeft te wachten of is dat hier niet gebruikelijk?

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
"Beide neukbeurten waren 30 euro. Mij zien ze hier zeker terug! Volgende keer zou ik wel graag een trio doen. Zo'n 2 lekkere Bulgaarse sletjes in doggy naast elkaar op het bed, en met je pik van het ene kutje naar het andere gaan lijkt mij geweldig. :D Iemand hier ervaring mee?"

Ja, zie mijn bericht bij VV van enige tijd geleden.

Noorman

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Geen specifiek verschil tussen Arabella, Venus en Grimberg. De looks worden in het algemeen iets lager ingeschat in Grimberg, maar gemiddelde service beter (al is dat alweer ietwat achterhaald). Andrea uit Venus zit hier momenteel. Zelf vind ik Freude op het moment weer een hele leuke optie (zeker nu Erika, Emma, Katalina en Alexia niet meer in Luderland zitten).

Wordt straks in december weer leuk als ze Freude sluiten en de nog aanwezige dames over de andere clubs verdelen. Dan kun je in Arabella en Grimberg echt geen zitplaats meer vinden.

ntp

Toogplakker
25 aug 2017
57
42
Robbie zei:
Is de club kleiner met minder aanbod aan dames of heeft het met de prijs te maken. Ik lees gewoon 30€ per kamergang. Betaal je bij binnenkomst 60€ ( inclusief 1e kamergang)?

Ik heb bij het binnengaan maar 15 euro betaald omdat het al 20u30 was. Als je vroeger komt betaal je 30 euro.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Na Freude bezoek dinsdag heb ik vrijdag de Bochum tour voltooid.
Startte hier, omdat ik met knappe Sonja met pronte borsten (3 weken geleden bij Arabella wel gespot maar misgelopen) wilde kennismaken.

Net zoals in Freude ook hier erg rustig, met ruime meerderheid dames wachtend op de sofa's. Alleen naar mijn gevoel is hier iha geen sfeer.
De meeste dames kijken verveeld, flirten nauwelijks en zelfs onderling wordt er weinig gesproken.

Sonja was er helaas niet.
Eerste kamergang was met Angie, oude bekende met guitig koppie en fraai lichaam. Voelt bij haar wel beetje als afwerken.

Na ruime pauze incl. sauna mijn keuze gevallen op een slanke donkerharige Elly.
Kan voor iedereen die Sabrina bij Arabella mist de nieuwe favoriete MILF worden, onder voorbehoud dat zeer kleine borsten geen bezwaar zijn.
Dame is 37 maar zie eruit als midden 20. Superstrak lichaam en knap gezicht.
Super sessie. Houdt van sex en was zelfs zo beleefd om bij het beffen te vragen of het goed was als ze klaarkwam. Natuurlijk :D , waarna we samen een minuut of 10 daar hard aan gewerkt hebben :p .
Daarna in doggy afgerond (voor haar opnieuw) .
Bonus voor de niet-Duits sprekers, ze spreekt aardig Engels en je kan sowieso een aardig gesprek met haar voeren (itt meeste dames daar).
Extra bonus voor wie zin todo lijstje wilt afkrassen: binnenkort de meest strakke GILF in de wijde omstreken (of waar dan ook), want haar oudste dochter wordt moeder.

Conclusie: hoe saai Grimbergsauna ook is, Elly is een reden om speciaal voor naar af te reizen.
Behandel haar wel met het respect ze verdient, om dit pareltje niet de glans te laten verliezen.

Verder vermoed ik de rust in de clubs door eind van de maand, schijnt ook iha begin van de maand, kort na ontvangst loon, veel drukker te zijn.
Bezoek vervolgd in Arabella

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Heet de jonge mooie Sonja uit Arabella ook nog "Sonja" in Grimberg?
Handig om weten om haar aanwezigheid te checken per telefoon.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Vorige week weer eens een bezoekje gebracht aan deze club.

Eerste ronde met Alina een nieuwe Roemeense die nog bijna geen woordje over de grens spreekt. Mooie jonge slanke meid, alleen haar borsten zijn minder. Lang hangend. Wel een heerlijke sessie. Diep en innig zoenen en laat zich lekker diep neuken. Binnen de tijd heerlijk volgespoten.

Tweede ronde met Angie. Lekkere meid met beproefde service. Zoenen is minder. Toch weer lekker volgespoten.

Nog zitten twijfelen over een derde ronde. Tegenover de bar zat nog een lekkere Loenzende Roemeense. Maar mijn tijd was op.

De meeste dames waren wat suf, behalve de dames voor de bar; de Loenzende Roemeense, Andrea (de mini meid) en de bovengenoemde Alina waren lekker actief aan het lonken.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Na dramatisch bezoek Arabella hier geluk beproefd.

Bleek overdag ook extreem druk te zijn geweest, maar nu redelijk.
Hoewel steeds de meester dames bezet wel steeds een paar op een sofa.
Stuk of 8 dames aanwezig, grotendeels vaste bezetting.

Twee goede kamerbezoeken met Angie (blijft wel altijd beetje afwerk gevoel) en Sissi.
Had nog interesse in een slank jong ding, maar helaas niet meer de tijd voor.

Hier ook de wonderbaarlijke verdwijning van de handdoeken, maar hier verklaard door een kapotte droger (deed het 's avonds wel weer).

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Onlangs weer eens een bezoekje gebracht aan deze club.

Eerste ronde met Sofie, een geblondeerde 30 jarige Bulgaarse met flinke tieten. Ze was beschikbaar en ik moest van de druk af. Na het pijpen nam ze de cowgirl positie aan. Ze was aangenaam verrast dat ik mijn lading binnen enkele minuten in haar spoot. :D

Tweede ronde ging naar Bella. Een prachtige 20-jarige Roemeense. Slank, strak, spontaan. Op de bank was een beetje aan het plagen en nodigde me uit om naast haar te gaan zitten. Haalde koffie voor me en voerde mij een croissant. Lachen. Daarna naar boven. Bella was blij dat ik voor een uur koos, dat heeft duidelijk haar voorkeur. Heerlijk van dat lekkere lichaam genoten. Ze rookt of drinkt niet en misschien juist daarom smaakt haar mooie kutje heerlijk. Ze geniet er zelf ook van. Het zoenen is nog was terughoudend maar wel erg lekker. We hebben lekker rustig, missionaris, geneukt. Het lukte om de verlossende lozing geruime tijd uit te stellen. Daarna haar nog even gemasseerd en het uur was voorbij gevlogen.

Het was een goed besteed verblijf. :!:

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
PS:
Voor de liefhebbers: Angie en Kristina bieden, volgens het weer aanwezige foto-vitrine, anaal aan.
Angie is slank met een mooi figuur en Kristina juist wat meer voluptueus. Voor ieder wat wils dus. ;)

Terug
Naar boven