Zaterdag een bezoekje gebracht, was mijn eerste bezoek aan zo'n saunaclub op een zaterdag. Dit was voor mij de eerste en ook de laatste keer op zaterdag... kan aan mij liggen maar dit was niet normaal. Veeeel bezoekers, ongeveer een 8 tal dames denk ik en een 12 tal bezoekers. Daar waren wss meer ervaren mannen want die stonden gewoon te wachten op de plaats waar je terug de zitruimte in kwam. Dat was figuurlijk ellebogenwerk om je favorietje te pakken te krijgen...
Ik heb na 2 uur wachten ongeveer toch nog 2 kamers gemaakt met Amira en jasmin. (Na al dat wachten nog dik tegenslag gehad ook, tijdens het neuken met jasmin voelde ik dat ik constant tegen iets aan schuurde. Toch maar blijven doorgaan, resultaat zijkant eikel helemaal open tot bloedens toe game over)
Maar zo'n club blijft aangenaam om mooi jong vlees te spotten en te scoren voor weinig geld.
Ik heb na 2 uur wachten ongeveer toch nog 2 kamers gemaakt met Amira en jasmin. (Na al dat wachten nog dik tegenslag gehad ook, tijdens het neuken met jasmin voelde ik dat ik constant tegen iets aan schuurde. Toch maar blijven doorgaan, resultaat zijkant eikel helemaal open tot bloedens toe game over)
Maar zo'n club blijft aangenaam om mooi jong vlees te spotten en te scoren voor weinig geld.