Grimberg - (FKK) Gelsenkirchen

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Anais is echt een blikvanger met haar cup G borsten die ze niet toont in het zitgedeelte. Tis te hopen dat ze niet is vertrokken want ze echt heel aantrekkelijk.
Zus van Julia, maar iets slanker. Niet echt aantrekkelijk vind ik, maar aangezien de naam veel was genoemd dacht ik dat ze erg goed zou zijn op de kamer. Dat viel dus tegen, of beter gezegd: ik vond het helemaal niets. Had geen zin volgens mij, keek de andere kant op, was aan het "kreunen en steunen" alsof het allemaal teveel moeite was. Dat ik d'r volspoot stond dr ook niet aan volgens mij (een zucht van 'kut, moet ik dat ook schoonmaken') Ze was m'n 2e kamer, die maar snel afgeraffeld om krachten te sparen voor ronde 3. Als ik €40 betaal wil ik tenminste wel klaar komen.

Tevens een kamergang gemaakt met Danni en Emma. Danni wordt steeds beter, erg lekkere kamer. Ze ouwehoert altijd mooi. Ze riep wat met Arschlecken dat we dat moesten doen. Veronika zei dat we moesten arschficken. Arschlecken ja, arschficken nein.
Nog aangeboden dan ik of beide deed of niets 🤣 Ze heeft eerst een poos op me gereden, toen afgemaakt in missio, zelf leek ze ook te genieten. Ik ben niet echt klein geschapen en spoot de eerste lading diep in haar. Omdat ik best even bezig ben geweest zat er ook veel lucht in haar. Dus toen ze wat bewoog volgde een enorme kutscheet en kwam er een flinke lading zaad naar buiten. Daar hebben we beide hartelijk om gelachen.

Laatste kamer was met Emma. Leuke meid, iets langer dan Selina en iets ouder gezicht (iets minder knap ook vind ik) maar verder vergelijkbaar. Ook dit was een erg leuke kamer. Lekker gezoend, veel aanraken. Ik vond haar erg strak en ze was wat droog. Maar ook deze kamer na drie verschillende standjes weer terug in mission afgesloten.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ja klopt; Anais viel mij ook wat tegen op de kamer qua seksbeleving. Ben in de Grim morgen vroeg in de middag en ga in ieder geval voor Selina. Daarna twijfel ik tussen Danni en Emma. Danni is een brutaaltje en levert prima service en hou wel van haar gekkigheden. Emma heb ik nog nooit gezien dus dat wordt een lastige keuze als genoemde dames aanwezig zijn.

Hopelijk ook openbare actie en Selina leent zich daar wel voor heb ik gelezen.

Serdar10

Snuffelaar
23 apr 2022
21
12
Ik wil van de week nog hier proberen.
Hoe zit het met de prijs? Entree? Drankjes? Sauna?

Wat kost het precies doet elke dame zonder condoom neuken hier?

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Drankjes koffie en automaten frisdrank, sauna een klein verwarmd hok en voor prijzen moet je bij Robbie zijn. Die weet alles over kortingen, te duur of niet te duur en entreeprijzen

Ben zelf voornemens deze club vandaag ook te bezoeken vanmiddag tegen uur of 2
Tijdje hier niet geweest maar zo te lezen goede bezetting

Laatst bewerkt:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
weet jij op welke sof a de dames zitten @waailap ?
Ben benieuwd naar Danny , Selena en ook Anais. Scheelt weer zoekwerk vanmiddag

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
11 dames in de Grim: Selina, Emma, Karina, Veronika, Danni, Julia, Jessica, Andrea, Daria, Emanuela en Gabriela

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Vroeg in de middag De Grim aangedaan. De parkeerplaats telde zo'n 16 auto's dus mannen genoeg. Justina was eindelijk weer terug van vakantie.

De druk moest eraf en misschien daardoor te snel plaatsgenomen naast de op dat moment vrij beschikbare Selina. Emma zat links van haar en heb ik nog nooit gezien maar echt mooi vond ik haar niet maar enige gelijkenis qua lichaam is er wel met Selina maar die laatste is toch wat aantrekkelijker als je het mij vraagt. Selina vroeg gelijk om een trio met Emma maar daar had ik niet zo'n behoefte aan. De seks was op zich goed maar ze gebruikte wel wat veel glijmiddel waardoor het zeker niet strak te noemen was. Ik zou Selina graag nemen met wat andere mannen en ik weet en lees dat ze openstaat voor meerdere inseminaties maar ik loop het steeds mis klaarblijkelijk haar openbare acties. Sarah was ook zo'n meid die zich niet schaamde om de seks te hebben in het openbaar en met meerdere mannen. Hoop dat ze snel weer terugkeert naar haar oude nest.

Ik wilde eigenlijk al zeker met Danni kameren. Vindt het een aantrekkelijke meid met goede kont. Ze maakt veel contact met mannen en buiten kwam ze dan lekker op mij zitten. Haar "Arschlecken" daar heeft ze het vaak over. Ze zit heel weinig op de bank en ik wist niet of ze met me wou kameren maar deze keer deed ze niet moeilijk. Ze wilde de kamerdeur open houden. Een Hollander met Veronika kwamen langs en ik weet niet wie precies maar er werd voorgesteld om met zijn vieren op de kamer te sexen maar daar voelde de jongeman weinig voor. Veronika met klant naast onze kamer en dan is Danni wel afgeleid. Ze neemt het allemaal niet zo serieus en is wat onrustig in haar doen en laten. Ik kwam al moeilijk klaar bij Selina en bij Danni ging het niet lukken. Had ook last van kramp in mijn benen en het is wel wat jammer dat een gesprek met haar niet zo eenvoudig gaat. AST is niet echt aan haar besteed. Ze vertelde aanstaande maandag op vakantie te gaan voor een maand maar op freiercafe lees ik 1 week.

Jessica's lichaam is altijd bedekt met een handdoek. Haar figuur bevalt me wel. (Tong) zoenen geen probleem maar vanwege haar vele roken niet echt fris.
Seks is prima met haar en ik voel veel intimiteit. Het neuken kon wat aangenamer. Ik had bij het stoten steeds het idee dat er iets in de weg zat m.a.w. een piercing in haar kut? In plat doggy heb ik haar uiteindelijk gewit.

Helaas geen Anais vandaag en Cosmina en Sabina op vakantie. Angie zou zwanger zijn hoorde ik een van de dames zeggen. Hopelijk Alexa binnenkort weer terug van vakantie.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Dan hield ze me voor de gek. Blijf het een aantrekkelijke dame vinden. Niet altijd meegaand maar wel met een leuke persoonlijkheid. Voor mij een dame om als eerste mee te kameren want ze is niet altijd geconcentreerd en wat onrustig maar een leuke babbel heeft ze wel en dat Arschlecken houdt ze nog van mij tegoed.😁

Terug
Naar boven