Voormalig lid 31158
Snuffelaar
- 25 jul 2022
- 8
- 4
ze zat op bank 4Welke same zit er bij de deur naar het buiten terras? Soms heeft ze blauwe lenzen in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ze zat op bank 4Welke same zit er bij de deur naar het buiten terras? Soms heeft ze blauwe lenzen in.
Zus van Julia, maar iets slanker. Niet echt aantrekkelijk vind ik, maar aangezien de naam veel was genoemd dacht ik dat ze erg goed zou zijn op de kamer. Dat viel dus tegen, of beter gezegd: ik vond het helemaal niets. Had geen zin volgens mij, keek de andere kant op, was aan het "kreunen en steunen" alsof het allemaal teveel moeite was. Dat ik d'r volspoot stond dr ook niet aan volgens mij (een zucht van 'kut, moet ik dat ook schoonmaken') Ze was m'n 2e kamer, die maar snel afgeraffeld om krachten te sparen voor ronde 3. Als ik €40 betaal wil ik tenminste wel klaar komen.Anais is echt een blikvanger met haar cup G borsten die ze niet toont in het zitgedeelte. Tis te hopen dat ze niet is vertrokken want ze echt heel aantrekkelijk.
JaHeb je een umweltsticker nodig om daar te komen?
Thanks!