Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Misschien moet je deze thread even doorlezen; staat wel het nodige in.
En in Peaches & Cream en Tantra heb ik veel plezier gehad.....Ben 70 en heb een pensje...
Jongens.. Gran Canaria is een beetje 'vergane glorie' als ik het zo lees... Daar vroeger mooie (bare) avonturen beleefd met stelletjes... Maar ik ben weer van plan in januari een 'warm' oord op te zoeken voor een weekje of twee... Lekker van de zon genieten maar hopelijk ook wat bare rond te neuken met een (of meerdere ;-)) amateur stelletjes.... Iemad suggesties waar ik dan naartoe moet??? (Ik weet het... garanties heb je neit... Maar waar kun je dat nog mee maken> Waar is de sfeer nog als 'vanouds'...
Voor amateurstelletjes neem je best profielen op sdc en joyclub.
Daar zitten genoeg die een extra pik kunnen gebruiken.
Voor meer spontane avonturen vooral de Secret club. Je pik goed wassen en scheren, behoorlijk sexy outfit kopen en hopen...
Voor betaalde prostitutie moet je in Las Palmas zijn of in die paar bordelen in het Cita shopping centrum;.
Wil je daar bare, dan betaal je (veel) meer.
Ok riamok, bedankt voor je reactie.
Ben NIET op zoek naar betaalde prostitutie! Mijn kick is juist de amateurs die het ook gewoon uit geilheid doen! Niet voor het oprapen….maar ze zijn er!!!
"Joyclub" ken ik niet… Ga daar eens naar op zoek…
En dus nog altijd op zoek naar geschikte plekkjes 'in het wild' om mijn kansen te verkennen!
Joyclub is inderdaad de swingsite voor de 100 miljoen Duitstaligen.
Als je naar "hun" gebieden gaat, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en hun vakantiegebieden, Mallorca, Gran Canaria, Costa Blanca dan is die site heel functioneel en goed.
SDC is allereerst in Europa de swingsite voor de 25 miljoen Nederlandstaligen. Hun vakantiegebieden vooral Costa Blanca en Turkije.
Maar SDC heeft ook de vele "rijke" internationale swingers (uit de hele Westerse wereld) aan boord. De Vijftigplussers die de hele wereld afreizen op zoek naar geiligheid. Dure take-overs, wintersporten en cruises. Ook vind je veel sdc'ers in de bekende wereldwijde swingersresorts. Bijvoorbeeld de VENUS en de MIRAGE op Gran Canaria.
Dan heb je nog het Engelse fabswingers.com met een zeer lelijke interface en een lastige functionaliteit. Maar omdat Gran Canaria een zone is met veel Britse toeristen kun je aan deze site zeker contacten opdoen in GC.
De grote Franstalige spelers WYYLDE en LIBERTIC zijn slecht bruikbaar in GC. Zitten gewoonweg weinig Franstalige toeristen daar.
In Nederland met sdc tot nu toe heel weinig bereikt; wel met fetlife! SDC heeft me wel de nodige contacten opgeleverd die uit Australie en de USA naar Nederland kwamen; en hier in Thailand heb ik ook al wat prettige contacten via sdc opgedaan.