Gran Canaria

Larsbollen

Snuffelaar
28 nov 2022
8
8
In Playa del Ingles is er voor mogelijk zo wel in clubs als in de duinen als op straat.
In clubs kun je zeker zonder neuken bijvoorbeeld de Secret in de Cita.
Of in de bios in de Cita.
In de duinen kun je ook met regelmaat stellen vinden die het zonder doen.
En in de avond rond de Kasba heb je negerinnen.
Als je die meer geld biedt doen zij het ook zonder dus al met al genoeg te doen daar.

Larsbollen

Snuffelaar
28 nov 2022
8
8
Vandaag in de secret een mooie jonge dame die in de kooi zat lekker bare kunnen neuken en even laten na een pauze nog een dame lekker in haar mond klaar gekomen secret is echt een aanrader voor bare is echt een actieve clubs maar wel op de juiste dagen zo als vandaag

Suge

Toogplakker
15 aug 2021
62
42
@Larsbollen ik wil in september naar Gran Canaria. Als ik het goed heb is Secret club een swingersclub. Is het voor een alleenstaande man makkelijk om in contact te komen met de (vrouwen vd) koppels?

Larsbollen

Snuffelaar
28 nov 2022
8
8
Ja daar hebben een alleen gaande mannen deel en daar gaan dus ook alleen stellen en vrouw in dat deel die mannen willen 2x2 heeft ook een gangbang dag die druk bezocht wordt

Ik zal als ik jou was de bios in de cita links laten liggen net als fun for all en de comback bar

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Hoi! Nou… dat treft! Ik ben er van 14 t/m 28 okt!!
Ik zit dan in Arguineguín maar da's vlak bij!!!
Hier 38 jaar, sportief gebouwd (geen sixpack maar alleszins ok volgens de dames 😉)
Ben er weer voor mijn jaarlijkse 'lekker sexen met onbekenden' weekje!! 🤪
Soms eenmalige contacten in de duinen maar soms ook paar dagen met hetzelfde stel naar clubs.. Beetje afhankelijk van de klik…
Ben wel een pure bare fucker maar zal geen probleem zijn anders was je niet hier.. 😉
Wat zijn de stats van de dame… en de kinks?
Maar als je interesse hebt maar even een pb denk ik?

Mari1256

Toogplakker
3 apr 2015
69
45
had via via gehoord dat er bij Aziatische massagesalons in Las Palmas wel iets meer te scoren viel dan een happy end. De eerste zaak waar ik binnenliep gaf me al zo'n idee; 2 wel zeer frivool geklede Chinese dames, beetje mollig 30+, maar zeer aangenaam. Met een van de twee meegelopen en we waren de ontvangstruimte nog niet uit of er ging al een hand naar mijn pik. Ok, full service dan maar, van massage kwam niks, zat al binnen 10 minuten in een vrij strakke kut, die geen glijmiddel nodig had. Uiteindelijk heb ik mijn zaad in haar keel geloosd en niets van terug gezien. schade 60 E en daar was ze blij mee. Hoek Calle 29 avril/Calle Ripoche

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
had via via gehoord dat er bij Aziatische massagesalons in Las Palmas wel iets meer te scoren viel dan een happy end. De eerste zaak waar ik binnenliep gaf me al zo'n idee; 2 wel zeer frivool geklede Chinese dames, beetje mollig 30+, maar zeer aangenaam. Met een van de twee meegelopen en we waren de ontvangstruimte nog niet uit of er ging al een hand naar mijn pik. Ok, full service dan maar, van massage kwam niks, zat al binnen 10 minuten in een vrij strakke kut, die geen glijmiddel nodig had. Uiteindelijk heb ik mijn zaad in haar keel geloosd en niets van terug gezien. schade 60 E en daar was ze blij mee. Hoek Calle 29 avril/Calle Ripoche
Prijs all-in en voor hoe lang? Dank alvast 😊

BareScharrelaar

Toogplakker
11 sep 2024
41
25
eergister terug gekomen uit een zonnig gran canaria. De www.destacamos.com website er bij gepakt , en eerst in calle de april genoten van een massage en de daarbij behorende activiteiten - ik zag er om de hoek nog een chinese salon zitten ook daar zijn de dames niet al te moeilijk, t is in de salon wel een beetje doorwerken heb ik ontdekt

Voor wie wat meer rust wil is er in de straat om de hoek in de alfredo jones een adres waar 2 chinese dametjes prive ontvangen a 60,- voor een half uur zonder gezeik, en geen gejaag.

parkeren is hier een drama trouwens, vooral op zon en zaterdagen als de locals vrij zijn (laten ze hun auto staan he) en schuin om de hoek is een strand (waar je echt je ogen uit kijkt van wat daar ligt) bij de laatst genoemde straat vond ik een parkeer garage en heb 4,30 betaald voor ruim 2 uur parkeren, das niks he

daarna eens afgezakt naar de calle molino de viento en daar is het een beetje behelpen, je kan er een beetje doorheen rijden en is op je gemak kijken wat er zit en staat en je lacht je rot, t is een bonte mix van een stuk of 6-7 arrogante oostblok dames ik schat ze 20-30 met een laag make up van heb ik jou daar en die rekenen gewoon dubbel tarief, en de service ....na die is er niet, t is hup hup weg , niet doen, dan zitten er wat afrikaanse of donkere dames en daar moet je van houden denk ik, en dan een assortimentje latina's tussen de 30-60 jaar denk ik, groot breed en uitgezakt en een enkele gaat nog wel, nzc is 90% kansloos, ik had net een aardige colombiaanse van een jaar of 50 denk ik, lekker strak, grote tieten en een kont van heb ik jou daar, 45,- todo sin, nou oke dan, en ik moet zeggen die heeft flink haar best gedaan zeg, helaas de dagen daarna niet meer gezien.

Vecindario - net onder de airport richting playa de lingles etc - kan je ook flink je gang gaan, adressen en foto's op de genoemde site - 40 voor 20 - 50 voor 30 minuten en 80 voor een uur - de service is bij de meeste echt goed en ze stoppen pas als je helemaal leeg bent, geen tijd is tijd mentaliteit en niet zo van zsm de deur weer uit, ik had er 2 van een jaar of 20-22 die waren wel zo, maar de rest (30-40-50) is echt top, nzc is redelijk kansloos maar de aanhouder wint, en bij 3 was t feest.

aanrader

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Paar maal Secret bezocht. Nooit een condoom gezien.
Lijkt nu wel een officieuze ontmoetingsplaats voor bareswingers te zijn geworden.

En dan die donderende dampende reggeatonmixen

Wat een tent!

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Paar maal Secret bezocht. Nooit een condoom gezien.
Lijkt nu wel een officieuze ontmoetingsplaats voor bareswingers te zijn geworden.

En dan die donderende dampende reggeatonmixen

Wat een tent!

Waar zit Secret en wat voor tent is dat @riamok ? Graag wat meer info als het kan.
Vlieg deze ochtend voor een week Playa del Ingles.

blowme73

Toogplakker
27 nov 2015
33
30
Secret zit in Cita shopping. Ik vlieg straks ook naar Gran Canaria dus zal wel eens passeren daar. Laatste keer dat ik in secret was, was er wel niet veel te beleven voor single mannen. De koppels hebben er een ruimte, waar toen alle actie plaatsvond, waar je als single man niet binnen mag.

riamok

Toogplakker
2 apr 2023
202
210
Tussen de koppel en de alleenstaandenruimtes in de Secret zit een traliewerk. Vaak vinden daar doorheen allerlei activiteiten plaats.

Maar ook voor de Secret geldt, alleenstaande mannen met een goede getrainde body en hippe kleding staan bovenaan de hierarchie. Die kunnen daar scoren.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Dan ben jij denk ik van Schiphol gevlogen @blowme73. Ga straks naar Cita om te kijken hoe het daar er uit ziet. Gisteravond viel mij wel op dat er heel veel gays zijn in Yumbo chopping center. Heb er niks tegen als hetero man maar viel mij wel op.

Dan valt er voor mij denk ik weinig te beleven @riamok In Secret. Heb een aardig buikje en alles behalve afgetraind. Wat is hippe kleding ?
Gewoon een spijkerbroek met leuk overhemd en kisten.

Terug
Naar boven