Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Symptoomvrij en braaf 8 dagen gewacht.BELANGRIJKE UPDATE
Ik ben afgelopen zaterdag en zondag weer gaan wandelen, omdat ik genezen ben van de gonorroe (symptoomvrij na de 5de dag, braaf 8 dagen gewacht).
Ik ga de dames niet meer vernoemen die ik heb bezocht, omdat ik ze niet zwart wil maken, dit topic gaat niet over het zwartmaken van DVP's, maar om het feit dat de regio besmet raakt.
Het komt er op neer dat ik zojuist weer een klein beetje afscheiding heb gekregen, nog niet veel dus weet nog niet wat het kan zijn. Ik moet nog een paar dagen wachten voordat de symptomen echt losbreken. De thuistest ligt al klaar, ben benieuwd wat het gaat zijn.
Maar aan de andere kant is dit voor mij persoonlijk het eindsignaal van mijn nr.1 hobbyHeb me voorgenomen om mezelf definitief uit het circuit te onttrekken als ik direct weer geraakt wordt door een SOA. Ik kan hierdoor namelijk nooit meer mijn eigen vriendin neuken. Sowieso is het een doodlopende weg als elk bezoek leidt tot een SOA. Al zou het deze keer Chlamydia zijn, waarvan ik eerder zei dat ik dat niet erg zou vinden: ik neem mijn woorden terug.
Dus bij deze mijn afscheid...zag het ergens al aankomen, vandaar dat ik dit topic was gestart. Ik blijf het erg jammer vinden, maar 100% SOA's oplopen is een no-no hobby.
Dat is wel een hele interessante vraag. Want al denken veel mannen dat zij de enige zijn die buiten de deur neuken, onze partners zijn ook niet heilig. Het komt veel vaker voor dan je denkt. Ik zeg niet dat het hier zo is, maar je kunt het niet uitsluiten.Wie weet heb je de SOA van je vriendin gekregen. Bedoel, als jij rondneukt, zal zij dat waarschijnlijk ook doen. Heeft ze een SOA test gedaan?
Maar de vraag is, heb je seks gehad met je vriendin? Want je geeft eerder aan geen andere dames bezocht te hebben. Als je wel seks met je vriendin hebt gehad wordt het verhaal wel even anders. Dan zou jij zomaar degene kunnen zijn die de verspreiding is gestart. Just my two cents.Yes, heb het al vaak genoeg met haar over gehad. Ik vertrouw haar wel. Ik ben het probleem.
Nee ik heb nog steeds niet geneukt met mijn vriendin. Het komt gewoon door mijn laatste bezoek afgelopen zaterdag. Als mensen eens gewoon lezen wat ik schrijf, zo moeilijk is het allemaal niet.Maar de vraag is, heb je seks gehad met je vriendin? Want je geeft eerder aan geen andere dames bezocht te hebben. Als je wel seks met je vriendin hebt gehad wordt het verhaal wel even anders. Dan zou jij zomaar degene kunnen zijn die de verspreiding is gestart. Just my two cents.
Mij gebieden te stoppen met dit te verkondigen? Ik zie het al, jij bent DE autoriteit op dit gebied. Jij hebt gelijk en ik niet. Gewoon omdat jij het zegt, alles wat jij zegt moeten we aannemen als 100% waar.@bestfriend: ik heb het al meermalen geschreven: de regio is NIET besmet!
Er zijn absoluut niet meer gevallen van gonorroe in Rotterdam of Zuid-Holland op dit moment.
Dat klopt gewoon niet, geen idee hoe je daarbij komt.
Je zaait angst voor niets, de kans op besmetting is er altijd maar momenteel beslist niet meer
of minder dan altijd het geval was.
Stop dus met dit verkondigen!