Gonorroe Zuid-Holland/Rotterdam

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Dat je zeikt Jens alleen maar zeikt

Ga nou eens neuken man die iets piemel uit de broek en neuken

Het is godverdomme gonorroe waar het over gaat stelt geen ene flikker voor paar van die kanonnen antibiotica er in en gaan
Je hebt gewoon gelijk: je leeft maar één keer, behalve een Chinees. Die heeft 9 levens :ROFLMAO:

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Het ergste van een SOA? Dat je een paar dagen niet kunt neuken. Tip voor de diehards op het zwarte circuit zijn pillen te koop. Heb je last van een snotneus, pilletjes erin en na een dag of vier weer genieten. Ik ben voornamelijk een weekend neuker sta zelden droog door dit trucje.

Goldenshower

Toogplakker
13 nov 2023
78
34
Blijft leuk hier: je krijgt gonorroe van een dame die niet eens gonorroe blijkt te hebben?
Het blijven DVP,s waarbij liegen de normaalste zaak vd wereld is.
Na 4 of 5 dagen begon het feestje.
Voor mijn gevoel was het de laatste dvp. BJ van 50 min. Geen nzc

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
Het ergste van een SOA? Dat je een paar dagen niet kunt neuken. Tip voor de diehards op het zwarte circuit zijn pillen te koop. Heb je last van een snotneus, pilletjes erin en na een dag of vier weer genieten. Ik ben voornamelijk een weekend neuker sta zelden droog door dit trucje.
waar vind je deze pilletjes?

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
In België te verkrijgen in het zwarte circuit, ceftriaxon is het meest gebruikt voor SOA. Gebruiken op eigen risico uiteraard!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
In België te verkrijgen in het zwarte circuit, ceftriaxon is het meest gebruikt voor SOA. Gebruiken op eigen risico uiteraard!
Helpt alleen bij gonorroe en dan in tabletvorm niet eens altijd.
Per injectie nog wel hoewel in andere landen ook daarvoor al resistentie is gemeld.
In Nederland - nog - niet.

PrinceCharming

Toogplakker
23 mei 2016
111
46
Snap ik, ik ken een arts die het zo voorschrijft tegen betaling zonder te veel vragen gewoon online, dat is dan een stap minder, dan kan je zonder te veel boe ba bij de apotheek halen

Bullseye

Toogplakker
12 aug 2021
111
252
Via onedayclinic ben je wel eerst een vermogen kwijt voor de test en daarna een vermogen voor de medicatie.

Terug
Naar boven