A
Anonymous
Guest
Weet iemand een adres voor gloryholes in en rondom de Randstad, lijkt mij eens super om zo'n ervaring mee te maken. iemand tips?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noorman zei:Altijd de vraag of er een man of een vrouw achter het gat zit!
![]()
Noorman
![]()
Noorman
Ikpompjevol zei:In Amsterdam:
Over het algemeen geldt in Amsterdam: als je erg goed kunt pijpen (zoals ik) steken ze 'm door de hole heen om 'm twee minuten later er weer krampachtig uit te trekken terwijl ze roepen: Ik wil nog niet spuiten, ik wil nog niet komen etc. Om vervolgens bij de eerste de beste volgende die ze treffen hun zak te legen. Ze willen ook nog wel eens net zo lang wachten en zich telkens door jou bijna maar net niet helemaal klaar laten pijpen - dat kan zómaar drie, vier uur zijn - om dan klaar te komen bij iemand die ze wél leuk vinden. Zit jij met lamme kaken toe te kijken hoe iemand anders de kroon op jouw werk zet.
Ikpompjevol zei:In Amsterdam:
Ook een kenmerk van de EC's: grey is the new black. Kom niet aan met wat grijze haartjes want je zult worden genegeerd door alles en iedereen. 50-Plussers zijn er praktisch, feitelijk gezien, niet welkom. Erg moeilijk allemaal.