Gloryholes

A

Anonymous

Guest
Weet iemand een adres voor gloryholes in en rondom de Randstad, lijkt mij eens super om zo'n ervaring mee te maken. iemand tips?

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Er zijn in Den Haag 2 sexshops met bioscoop die een geïmproviseerde gloryhole hebben; Sexshop hans op de Hoefkade en Sexshop Mme Mercedes in de Boekhorststraat.
Dan heb je er nog 1 in Rotterdam, de Blind Date. Deze hebben een hele wand waar je zelf in het donker staat, en de andere partij in de filmzaal zit.
En dan heb je er nog 1 in Schiedam, Erotheek. Deze hebben ook gloryholes maar deze bevinden zich in de gayzaal.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
De Moods bar in Rotterdam heeft ze ook. Het eerder genoemde GWR (Gewoon in Roosendaal) heeft op 5 november zelfs een heuse gloryhole party.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Noorman zei:
Altijd de vraag of er een man of een vrouw achter het gat zit!

Bij de voormalige rex bestond ooit het plan om op een wat grotere party als speciaal event eenmalig een kartonnen doos neer te zetten met een gloryhole er in. Daar had ik als man zijnde inderdaad best in willen plaatsnemen (ben vol bi en dol op pijpen/sperma). De beoogde ontvanger was overigens Bouke, die aardige meneer die vaak de ontvangstbalie bemande en ook altijd de laatste afsluitronde deed. Dat plan met die doos is uiteindelijk overigens niet door gegaan. Ook het plan om de kelderverdieping open te stellen heeft het helaas nooit gehaald want die stond al geruime tijd blank en kort na het plan om daar toch eens iets mee te gaan doen hield de tent op te bestaan (waarop enkele maanden later de Moods bar het leven zag).

Bij de vaste gloryholes van de rex was het in de regel pikdonker maar over het algemeen is er op plekken elders goed te zien wie er aan de ontvangende kant staat (aangenomen dat er niet halverwege ongemerkt een change plaats vind).

Ik heb in beide richtingen veel ervaring opgedaan en zit het liefst aan de ontvangende kant. Hoewel ik enorm kan genieten van wederzijds lijfs-en oogcontact vind ik het op zijn tijd best prettig om me gedurende kortere of langere tijd even volledig op het pijpwerk te kunnen concentreren, zonder gestoord te worden door graaiende handen van de eigenaar en/of eventuele omstanders. Bijkomend voordeel is dat het potentieel aan piemels ook nog eens toeneemt, want niet iedereen durft zich in het openbaar te laten pijpen en gloyholes bieden toch een zekere mate van verhoogde anonimiteit, althans qua beleving.

Als het gebodene schoon oogt en fris ruikt laat ik er een heel scala aan orale technieken op los, waarbij de mate van erectie een uitstekende graadmeter is voor de toegekende waarderingscijfers van de ontvanger. In de aanloopfase kan er sprake zijn van een zeker vertragend effect in de gebruikte peilstok, maar is deze eenmaal tot volle wasdom gekomen, dan kan de penis-drager desgewenst extra punten toekennen door bij die orale technieken die het meest worden gewaardeerd de erectie kortstondig nog net iets harder aan te spannen. Gevorderde spelers kunnen door het bewust aan-en ontspannen van de erectie een vorm van communicatie aangaan waarbij de kloppende penis morsecode-achtige pulsen uitzend die bij kenners bekend staan als de zogenaamde klopsignalen.

Als ontvanger zal men ook moeten leren omgaan met andere vormen van communicatie zoals het terugtrekken der penis. Soms is dit terugtrekken gekoppeld aan een reeds volbrachte, acuut plaatsvindende of acuut dreigende zaadlozing. Het moment surprime laat zich vaak (maar niet altijd) voorspellen door de al dan niet toegenomen pulsering der roede. Was er slechts sprake van een dreigend orgasme dan loont het de moeite om even geduld te betrachten, want vaak komt de snoodaard terug voor een tweede, derde of zoveelste ronde. Spiedend door het gat kan men soms ook een poging tot handmatige herstijving waarnemen, je wilt immers zo voordelig mogelijk met je penis voor de dag komen nietwaar.

Hou bij het spieden ook rekening met ego-vernietigende aanblikken zoals een piemel-drager die aan zijn kant van het schot bezoek heeft gekregen van een derde partij en daar de voorkeur aan blijkt te geven, een derde partij die soms kort daarvoor nog naast jou op dook (in geval van een groeps-gloryhole) en bij gebrek aan jou bereidheid tot delen maar even is omgelopen om jou bezit weg te kapen, waarna beide afvalligen tot overmaat van ramp ook nog eens de weg versperen voor eventuele volgende liefhebbers, want bij dat andere gat zit de bank veel minder lekker, leert de ervaring

Ook kan het zijn dat het terugtrekken der penis samenhangt met het weglopen der penis-drager. Wanneer het een buitengewoon fraai exemplaar betrof die reeds meerdere malen "op het punt van" stond kan dat enigszins frustrerend zijn. Des te prettiger is het als die benen dan opeens naast je opdoemen teneinde de laatste etappe lijf aan lijf te beleven, waarbij na het uitwisselen van een dankbare en betekenisvolle blik ook de opborrelende levenssappen kunnen worden uitgewisseld op een door beide partijen als prettig ervaren manier.

Er bestaat een hele reeks DVD's en internetsites met dames die zich zichtbaar vermaken in een vaak als toilet vormgegeven ruimte met een of meerdere glory-holes. Wat mij opvalt is dat de pijptechnieken van dames bij zo'n geïsoleerde penis spectaculair veel beter is dan de pijptechnieken van dames die ook de bijbehorende heer er bij krijgen. Het kan natuurlijk zijn dat alleen een bepaald slag dames (de echte liefhebster) zich voor dit soort video's leent, maar persoonlijk denk ik dat de waargenomen techniek verbetering te maken heeft met het zoeken naar meer variatie om de film visueel spannend te houden, in combinatie met het ontdekken van nog niet eerder benutte aangeboren talenten.

Tot slot nog dit: ruikt hij onverhoopt toch minder fris (wat geregeld voorkomt) dan resten er twee opties. Vroeger beperkte ik mij bij dat soort geur-kaarsen tot de welbekende handjob, maar tegenwoordig denk ik meestal "dikke lul" en doe gewoon of hij lucht is. Na verloop van tijd begrijpt de persoon in kwestie echt wel dat hij er voor jan lul bij staat en druipt dan vanzelf wel af, een kwestie van opvoeden ;-).

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Erotic Cinema heeft gloryholes en dark room. Ze zitten in Hilversum, Amersfoort, Arnhem en Zutphen.

Erotheek3000 in Groningen heeft ook druk bezochte gloryholes. er komen ook vrouwen en echtparen.

fluireflieter

Toogplakker
22 apr 2015
27
3
Noorman zei:
Altijd de vraag of er een man of een vrouw achter het gat zit!
:eek:

Noorman

In geval van twijfel...

There's a place in France where the naked ladies dance
There's a hole in the wall where you put your cock & balls
But you never really know who's sucking on the other side
Is it a boy or a girl or a lady-man hermaphrodite

Honey, I don't wanna know
Who's sucking my dick today
I'm going to the glory hole
Gonna spend my weekly pay
Dream about Cheryl Tiegs
While a beast greases up my pole
I'm gonna blow my load at the glory hole
Blow my load at the glory hole
The glory hole

I know a place down the street just behind Micky dees
Where the thing behind the hole really aims to please
Well a buck o' five is all you need to get a job well done
It doesn't matter if it's Tommy Lee or Attila the Hun

Baby, I don't wanna know
Who's sucking my cock tonight
Gonna fuck it with all my might
In my head it's Jessica Biel
Don't care if it's a fucking troll

Come, give your cock a chance
No need for romance
Come soil your pants at the glory hole
Come, get what you need
Do the dirty deed
Deposit your seed at the glory hole

Fell somebody new at the glory hole
Fill someone with goo at the glory hole
No one judges you at the glory hole

I don't wanna know
Who's sucking my dick today
Gonna spend my weekly pay
Dream about virgin teens
While a beast greases up my pole

Oh baby, here I come
Oh, oh, oh, fuck

Ikpompjevol

Snuffelaar
11 mei 2016
10
3
In Amsterdam:

de B1, bij de Munt. Afsluitbare hokjes, kan heel gezellig zijn maar dan moet je echt geluk hebben. Zelf ben ik slank en groot geschapen, ik pijp en laat me pijpen. Toch veel kijkers die even een blik door de hole werpen en dan weer weggaan. Wat kom je nou eigenlijk doen hier, vraag ik me dan af. Ook veel ouwe mannetjes die in hun misplaatste arrogantie zeggen dat ze nog niet willen klaarkomen - alsof ze überhaupt heel erg veel kans maken op een kontakt, laat staan een perfecte pijpbeurt.

De Drake's op het Damrak. Ab-so-lu-te afrader; men is daar uitsluitend en alleen op zoek naar De Prins Op Het Witte Paard. Vaak ook erg stil. Je maakt er alleen een kans als je zestien, lang, een mooi gezichtje, zeer groot geschapen en bereid tot alles bent.

The Cuckoo's Nest. Kan ook heel gezellig zijn maar je moet het treffen. Daar loop je weer de kans om als fluffer gebruikt te worden, dan komen ze om de haverklap hun pik door de hole steken, mag jij 'm weer stijf pijpen en dan kunnen ze met een bobbel in hun broek gaan rond paraderen. Waar je goed voor moet uitkijken daar: degenen die zich omdraaien en je pik zonder te vragen zc. in hun - al of niet voorbereide - kontje stoppen.

Over het algemeen geldt in Amsterdam: als je erg goed kunt pijpen (zoals ik) steken ze 'm door de hole heen om 'm twee minuten later er weer krampachtig uit te trekken terwijl ze roepen: Ik wil nog niet spuiten, ik wil nog niet komen etc. Om vervolgens bij de eerste de beste volgende die ze treffen hun zak te legen. Ze willen ook nog wel eens net zo lang wachten en zich telkens door jou bijna maar net niet helemaal klaar laten pijpen - dat kan zómaar drie, vier uur zijn - om dan klaar te komen bij iemand die ze wél leuk vinden. Zit jij met lamme kaken toe te kijken hoe iemand anders de kroon op jouw werk zet. Erg opportunistisch allemaal. En in de dertig jaar dat ik er kom, in de B1 twee keer een kutje mogen afvullen door de hole...maar da's lang, lang geleden...

Als ik ook maar IETS ruik, roep ik gelijk, goed hoorbaar voor iedereen, dat hij op een verschrikkelijke manier meurt. Respectloze acties verdienen respectloze reacties.

De eerder genoemde EC's hebben idd gloryholes, deze hokjes zijn echter niet afsluitbaar, er hangt een gordijn voor. Ze hebben ook een forum waar je afspraakjes kunt maken en oproepjes kunt plaatsen. Maar - en dit is vrij uniek - bij een oproep van bijv. een stel krijg je vervolgens een waslijst wat er allemaal NIET mag en wat vooral NIET de bedoeling is. Ook een kenmerk van de EC's: grey is the new black. Kom niet aan met wat grijze haartjes want je zult worden genegeerd door alles en iedereen. 50-Plussers zijn er praktisch, feitelijk gezien, niet welkom. Erg moeilijk allemaal.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Ikpompjevol zei:
In Amsterdam:

Over het algemeen geldt in Amsterdam: als je erg goed kunt pijpen (zoals ik) steken ze 'm door de hole heen om 'm twee minuten later er weer krampachtig uit te trekken terwijl ze roepen: Ik wil nog niet spuiten, ik wil nog niet komen etc. Om vervolgens bij de eerste de beste volgende die ze treffen hun zak te legen. Ze willen ook nog wel eens net zo lang wachten en zich telkens door jou bijna maar net niet helemaal klaar laten pijpen - dat kan zómaar drie, vier uur zijn - om dan klaar te komen bij iemand die ze wél leuk vinden. Zit jij met lamme kaken toe te kijken hoe iemand anders de kroon op jouw werk zet.

heel herkenbaar en niet alleen in Amsterdam.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
Ikpompjevol zei:
In Amsterdam:

Ook een kenmerk van de EC's: grey is the new black. Kom niet aan met wat grijze haartjes want je zult worden genegeerd door alles en iedereen. 50-Plussers zijn er praktisch, feitelijk gezien, niet welkom. Erg moeilijk allemaal.

Geen idee hoe het er is als ik er niet ben maar persoonlijk kijk ik niet naar leeftijd en pijp iedereen die zich frisgewassen en respectvol presenteert. In april hadden ze een gloryhole dag en ik was op 2 van de 4 dagen officieel genodigde. Zowel in Hilversum als in Amersfoort heb ik me uitstekend vermaakt, meer dan 15 man per vestiging gepijpt (waaronder een blowbang met 10 man in Hilversum) en ik heb daarbij 13 resp 15 ladingen zaad mogen wegslikken. Ben zelf 53 al gebied de eerlijkheid me te zeggen dat ik er veel jonger uit zie ( wordt nog altijd onder de 40 geschat), dat mijn grijze haren niet op vallen (heb een tondeuse kopie) en dat ik beide dagen in travestie heb bezocht. Ik heb er meer last van als ik Amsterdam bezoek als man.

Terug
Naar boven