Glijmiddel / staalhard (nzcforum)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Tja in het ene topic vraag je om allemaal normaal tevreageren omdat het een recensie betreft over Yasmin, daar denk ik, tja je hebt gewoon gelijk, houd het netjes met z'n allen, en hier is het weer met dik houd zaagt men planken.

Cwp omdat het hier ook kan, ik heb dat liever ook niet maar kom op, overal echt overal heeft hij iets op aan te merken echt maar dan ook overal , maar dan ook overal verdomme. Wie denkt PWH dat hij is?

Cwp cynisme of terechte opmerking heb ik geen moeite mee echt niet maar maar die sluikse manier van hem
En eerlijk is eerlijk hij heeft toch een aandoening, helemaal goed en zuiver is hij gewoon niet echt niet.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Klopt, Cynisme vind ik ook grappig, kan er wel om lachen.
Wat jij en PeeWee hebben is niets anders dan een ordinaire buren ruzie die niet ophoud, beetje als, ik heb een grotere dan....

Er is al is geschreven tel tot 10. Kijk ik moet er ook niet aan denken dat PSV landskampioen gaat worden, maar dat wil niet zeggen dat ik het voetbal van PSV niet af en toe leuk vind om te zien.

Maar het feit blijft, dat zolang jij en peewee hier rond waren het altijd onrustig zal blijven, of er moet er een zo stoer zijn en gewoonweg elkaars post negeren.
Kijk zoals het nu gaat, gaat er binnen kort eentje weer op vakantie, misschien wel voor onbepaalde tijd. Barefan volgt niet alles, maar zit ook niet te wachten elke keer politie agent te spelen.

Dus nogmaals Cynisme, lijkt mij prima.

Ps. Hoe oud waren we eigenlijk allemaal :oops:

A

Anonymous

Guest
PWH bemoeit zich zelfs ermee dat mensen een screenshot maken van de advertentie en in de recensie plaatsen.

Kom op laat die mensen toch doen als ze dat leuk vinden.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel zei:
PWH bemoeit zich zelfs ermee dat mensen een screenshot maken van de advertentie en in de recensie plaatsen.

Glijmiddel

Die snap ik niet. Je bedoelt zoals ik recensies maak, met plaatjes? Doe ik alleen maar omdat de ads 9 van de 10 keer na een dag weer weg zijn. Backup heet dat -;)

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Glijmiddel zei:

Glijmiddel

Die snap ik niet. Je bedoelt zoals ik recensies maak, met plaatjes? Doe ik alleen maar omdat de ads 9 van de 10 keer na een dag weer weg zijn. Backup heet dat -;)

Nee underkoffer en katholiek haddenin een topic screenshots geplaatst van advertenties had meneer ook commentaar op.

Laat de mensen toch met rust al plaatsen katholiek en underkoffer overal screenshots bij. Who cares?

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Een vraag is iets anders dan commentaar. Makkelijk om daar onderscheid in te maken hoor, vergelijk mijn opmerkingen met die van jou, dan wordt het voor mensen met een iq hoger dan 70 snel duidelijk.

A

Anonymous

Guest
Kijk pee wee ook een screenshot gemaakt voor je.

Valt wel op underkoffer zegt in mijn topic iets positiefs over mij en nu ga je een wit voetje halen bij hem.

Ja je bent ook zo zielig ik heb echt medelijden met je.

Glijmiddelimage.jpg

A

Anonymous

Guest
Jij denkt dat werkelijk alles over jou gaat he :lol: :lol: :lol:
Trouwens wel knap van je dat je een screenshot hebt kunnen maken en zelfs online hebt gekregen want een simpele link in je 'recensies' plaatsen moeten altijd anderen voor je doen. Zal wel een soort van meetmiddel zijn om te zien of leden jou 'info' lezen.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Jij denkt dat werkelijk alles over jou gaat he :lol: :lol: :lol:
Trouwens wel knap van je dat je een screenshot hebt kunnen maken en zelfs online hebt gekregen want een simpele link in je 'recensies' plaatsen moeten altijd anderen voor je doen. Zal wel een soort van meetmiddel zijn om te zien of leden jou 'info' lezen.

Meet jij met je meetmiddel je pik nou maar. Je verliest terrein jongen.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
En dan ben ik geestelijk niet in orde volgens jou...
Inhoudelijk heb jij nooit een tegenargument, tis alleen maar verbaal geweld of andere zinloze opmerkingen.
Maja, zo gaat dat schijnbaar als je communicatief beperkt bent.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
En dan ben ik geestelijk niet in orde volgens jou...
Inhoudelijk heb jij nooit een tegenargument, tis alleen maar verbaal geweld of andere zinloze opmerkingen.
Maja, zo gaat dat schijnbaar als je communicatief beperkt

Ben verbaal en communicatief zeer goed onderlegd, weet jij als geen ander maar goed wat wil je nu weer bereiken met je blijvend gepost op alles.

Samurai heeft denk ik gelijk dat je in de bijstand zit.

Draait je ict bedrijfje nog of ben je tegenwoordig schandknaap in het park?

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Je mag denken wat je wilt, want je fantasie is rijk genoeg. En of mn bedrijf nog bestaat, ook daar mag je gerust over speculeren, schijnbaar heb je niks anders te doen.
Zal me overigens niets verbazen als jij en Samurai dezelfde persoon zijn. Jullie 2 zijn de enige die mij op alles wat ik zeg moeten aanvallen en je hebt zelf gezegd dat je hier meerdere accounts hebt.
Maar hoe loopt de straatkrant verkoop tegenwoordig?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
master-lock-slotje-met-sleutels.jpg

A

Anonymous

Guest
haha ja zou wel tijd worden idd, maar aan de andere kant, dit is wel on topic :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven