Glijmiddel / staalhard (nzcforum)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Heer Bommel

Toogplakker
16 jun 2015
47
2
underkoffer zei:
He Glijmiddel, weer in ons midden.

Niet dat ik elke discussie goed keur, Maar moet wel zeggen, dat het de afgelopen tijd erg rustig is geweest om het forum.

Laten we hopen dat het er nu wat vriendelijker aan toe gaat, discussie geen problemen mee, maar elkaar niet voor rotte vis uitmaken, laten we het gewoon gezellig houden.

underkoffer
Helemaal mee eens!
Een topic speciaal over één forumlid op een NZC-forum is eigenlijk van de zotte.
En ik heb maar 1 profiel!

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Barefan zei:
VinnyOneBlood zei:
Sorry dat ik dit ga melden maar vind het allemaal erg overtrokken. Wie wordt er op dit forum eigenlijk wel serieus genomen ? En er zijn er vast nog wel meer, die verschillende accounts hier hebben.

95% van de mensen heeft hier meerdere profielen.
Maar als ik ga delen wie en welke dat begint iedereen met privacy naar men kop te gooien.

Dus ik lag me soms een breuk hoe sommige met zichzelf in discussie gaan met 2 verschillende profielen. LOL

kun je Nagaan hóe dom sommige zijn , en het alleen maar interessant vinden om veel te schrijven en
Reakties uitlokken .

Hou het maar bij een account hier

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Barefan zei:
VinnyOneBlood zei:
Sorry dat ik dit ga melden maar vind het allemaal erg overtrokken. Wie wordt er op dit forum eigenlijk wel serieus genomen ? En er zijn er vast nog wel meer, die verschillende accounts hier hebben.

Maar als ik ga delen wie en welke dat begint iedereen met privacy naar men kop te gooien.

Dus ik lag me soms een breuk hoe sommige met zichzelf in discussie gaan met 2 verschillende profielen. LOL

kun je Nagaan hóe dom sommige zijn , en het alleen maar interessant vinden om veel te schrijven en
Reakties uitlokken .

Staalhard account had ik pas aangemaakt toen ik die ban te pakken had , en toen staalhard geblokkeerd was heb ik hier continu meegelezen onder een ander alias.

Maar ik post en schrijf alleen maar onder Glijmiddel en ga zeker niet met mezelf in discussie.

Glijmiddel

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Glijmiddel zei:
katwesel zei:
Barefan zei:

Reakties uitlokken .

Staalhard account had ik pas aangemaakt toen ik die ban te pakken had , en toen staalhard geblokkeerd was heb ik hier continu meegelezen onder een ander alias.

Maar ik post en schrijf alleen maar onder Glijmiddel en ga zeker niet met mezelf in discussie.

Glijmiddel

Dus je kunt nu onder minimaal drie accounts je onzin verhaaltjes kwijt , geloof jezelf wat je schrijft hier .....

A

Anonymous

Guest
katwesel zei:
Glijmiddel zei:
katwesel zei:
Reakties uitlokken .

Glijmiddel

Dus je kunt nu onder minimaal drie accounts je onzin verhaaltjes kwijt , geloof jezelf wat je schrijft hier .....

Nee katwesel,

Staalhard is definitief geband , Glijmiddel weer actief en dat andere profiel doe ik niks mee.

Katwesel gaat heen en vermenigvuldig u. Amen.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Jongens lees allemaal goed

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    157 KB · Weergaven: 192

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Tja, hoe zal ik dit gaan verwoorden,

Er wordt veel afgezeken op Glijmiddel, maar ik moet nu toch zeggen, dat sinds Glijmiddel weer in ons midden zit, het nog steeds vrij rustig blijf, zullen wij dan er toch van geleerd hebben?

Personen die Glijmiddel uit de kast lokken, waarop Glijmiddel weer gaat reageren, enz, enz.

En of alles wat Glijmiddel schreef echt is, of uit de lange mouw komt, dat zal mij een biet uitmaken, geloof het of geloof het niet.
Tenslotte zijn hier niet veel echte schrijvers, het merendeel zijn lezers, dus laat Glijmiddel lekker schrijven, zo wordt er het forum ook gevuld.

En eerlijk is eerlijk, door Glijmiddel heb ik toch wat leuke adresjes erbij gekregen.

En over personen met dubbele id's hier,
Nee is ben niet Glijmiddel, Nee ik ken Glijmiddel niet prive.

'n Leuke discussie is nooit weg, maar geen personen uit maken voor rotte vis, dat gaat mij ook te ver.

Dus laten we zoals het nu gaat, gewoon voortzetten………………

underkoffer

P.S. wordt ik nu afgeschoten ????.................................Hahahaha

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik vraag niet snel om een ban underkoffer maar als ik admin zou zijn :lol: :lol: :lol:
Maar je hebt gelijk, en Glijmiddel leest hier mee, en ik denk dat hij het ook allemaal wel inziet.

Uiteindelijk is dit een forum om ervaring en kennis te delen, laten we dat vooral doen. Nu die andere 1250 slapers nog -:)

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Ben idd een stuk rustiger en dat komt omdat er minder bullshit wordt gepost waar ik op kan reageren
Dat je eigen BS vaak de trigger is was je vergeten bij te te zetten. Dus bij deze.

A

Anonymous

Guest
Glijmiddel is terug " on stage" dus hier mag wel een slotje op. tot zijn volgende "ban" dan he :D ;)

A

Anonymous

Guest
Goede reactie, Underkoffer.
En ja, mee eens met Rubberloos, om dit draadje op slot te zetten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Eens met underkoffer, Glijmiddel overschreed de grenzen wel eens maar hij was wel vaste schrijver, dat zijn velen niet, die lezen slechts.
En ook ik heb een prima adresje van hem gekregen ja. Dus zeker niet alles is maar uit duim gezogen.
Als hij zoals nu gewoon meedoet en zich niet uit de tent laat lokken dan is iedereen weer tevreden.
Glijmiddel: laat je dus niet uitlokken en reageer gewoon rustig en geef jouw mening, anderen mogen daar ook op reageren en hebben daar ook
recht op. Dus neem niet alles zo zwaar en denk aan je korte lontje: tel tot tien eerst.
En besef dat anderen ook maar mensen zijn die schrijven en soms gewoon lekker cynisch zijn, wat ik weer kan waarderen zoals PWH.
Die relativeert alles soms zo mooi met statements, daar moet je doorheen kijken.
Slot op dit topic, kan ik me in vinden.

A

Anonymous

Guest
Cerato zei:
Eens met underkoffer, Glijmiddel overschreed de grenzen wel eens maar hij was wel vaste schrijver, dat zijn velen niet, die lezen slechts.
En ook ik heb een prima adresje van hem gekregen ja. Dus zeker niet alles is maar uit duim gezogen.
Als hij zoals nu gewoon meedoet en zich niet uit de tent laat lokken dan is iedereen weer tevreden.
Glijmiddel: laat je dus niet uitlokken en reageer gewoon rustig en geef jouw mening, anderen mogen daar ook op reageren en hebben daar ook
recht op. Dus neem niet alles zo zwaar en denk aan je korte lontje: tel tot tien eerst.
En besef dat anderen ook maar mensen zijn die schrijven en soms gewoon lekker cynisch zijn, wat ik weer kan waarderen zoals PWH.
Die relativeert alles soms zo mooi met statements, daar moet je doorheen kijken.
Slot op dit topic, kan ik me in vinden.

Cerato

Je hebt voor een groot gedeelte gelijk.

Cynisme is niet slecht, maar PWH is gewoon laag, ik kan er niet tegen hoe hij reageert op bepaalde zaken.

En ik weet zoals ik er nu op reageer dat dat niet slim is maar die laag bij de grondse opmerkingen dat is geen cynisme dat is willens en wetens handelen.

Hij weet dat ik mezelf dan opvreet en bepaalde mensen haken daar op in.

Cerato je hebt wel gelijk in het feit dat ik rustiger moet blijven en tot 10 moet tellen.

Neemt niet weg .......

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 meer tellen glijmiddel adem in adem uit ..

er zijn er hier die andere graag uit de tent lokken met hun cynisme !!!
maar azijnzeikers heb je overal

A

Anonymous

Guest
Tis een paar dagen goed gegaan, maar langzaam aan zakt ie weer terug naar het bedenkelijke nivo waarop hij vanuit zijn aard (dis)functioneert.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Vond het eerlijk gezegd wel jammer dat zijn ban was opgeheven. Eens een leugenaar en fantast altijd een leugenaar en fantanst. Haalt de betrouwbaarheid van het forum naar beneden.

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Tis een paar dagen goed gegaan, maar langzaam aan zakt ie weer terug naar het bedenkelijke nivo waarop hij vanuit zijn aard (dis)functioneert.

Je praat allemaal wel maar jouw mentale geestelijke aandoening? Hoe heet het ook alweer wat je hebt?

Kom vertel er nog is uitvoerig over geesteszieke.

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Tja in het ene topic vraag je om allemaal normaal te reageren omdat het een recensie betreft over Yasmin, daar denk ik, tja je hebt gewoon gelijk, houd het netjes met z'n allen, en hier is het weer met dik hout zaagt men planken.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Glijmiddel zei:
PeeweeHerman zei:

Je praat allemaal wel maar jouw mentale geestelijke aandoening? Hoe heet het ook alweer wat je hebt?

Kom vertel er nog is uitvoerig over geesteszieke.

Glijmiddel

Maar dat wil nog niet zeggen dat hij fantaseert of liegt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven