Glijmiddel / staalhard (nzcforum)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
creampie adriano zei:
Was onze vriend bij het oude forum van sammeke ook niet betrapt op onwaarheden ??

Ja en op vorige forum met PWH als moderator ook: beweerde lange tijd dat Sweet Surrender zoals hij zich toen noemde niet dezelfde persoon was als Choi Kwai (zijn vorige naam op zelfde forum)
Pas na lange tijd kon hij niet ontkennen dat hij idd Choi Kwai was en nu nieuwe naam had.
Was geen verrassing want zelfde schrijfstijl en ook zelfde korte lontje bij tegengas en zelfde nare pb`s die hij stuurde.
Dus niet alleen zijn recensies waren onwaar, ook over zijn pseudoniem loog hij.
Komt vast hier ook weer terug onder weer een nieuwe naam en zal eerst weer rustig aan doen.
Maar we zullen snel genoeg zien dat hij het is want schrijfstijl en reacties zullen zeker weer hetzelfde worden.
Eens afwachten en zien....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien denk ik in complot theorieen.... GLIJMIDDEL EN PEEWEEHERMAN ZIJN BROERS JOH !! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Hahaha nou wees wees maar niet bang, ik heb in de verste verte niks met die engerd te maken hoor! Ben idd een stuk rustiger en dat komt omdat er minder bullshit wordt gepost waar ik op kan reageren :mrgreen:
Ben ook minder actief in het bezoeken van dames...er is minder aanbod vanuit mijn doelgroep dus maak niet meer zo veel mee.

En vwb het publiceren van IP en/of MAC adressen, daar moet Barefan wel mee oppassen want dat zijn privacygevoelige gegevens en iedereen weet dat daar de laatste tijd veel aandacht aan wordt besteed vanuit de instanties. Oftewel, niet doen!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
PeeweeHerman zei:
En vwb het publiceren van IP en/of MAC adressen, daar moet Barefan wel mee oppassen want dat zijn privacygevoelige gegevens en iedereen weet dat daar de laatste tijd veel aandacht aan wordt besteed vanuit de instanties. Oftewel, niet doen!

Er staat ook een dikke smily achter zijn post, MAC adressen heeft hij sowiezo niet, en IP adressen publiceren zie ik niet 1,2,3 gebeuren. maar vergeet niet dat een overheidsinstantie die wel kan op eisen, en als hij niet zou leveren dan doet zijn hoster dat wel.
Maar goed er gebeurt hier volgens mij niets illegaals.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
samurai zei:
Zeer zorgwekkend hoe admin omgaat met privacy van leden.
En dit puur omdat hij zelf een hekel aan deze glijmiddel heeft.

Ik heb helemaal geen "hekel" aan glijmiddel.
Ik begin wel een serieuze hekel te krijgen aan jou onozel heden!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
daar vreesde ik al voor.
Enkel aan je zelf denken en niet aan je mede mens ik had persoonlijk niet anders verwacht.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Cerato zei:
creampie adriano zei:
Was onze vriend bij het oude forum van sammeke ook niet betrapt op onwaarheden ??

Ja en op vorige forum met PWH als moderator ook: beweerde lange tijd dat Sweet Surrender zoals hij zich toen noemde niet dezelfde persoon was als Choi Kwai (zijn vorige naam op zelfde forum)
Pas na lange tijd kon hij niet ontkennen dat hij idd Choi Kwai was en nu nieuwe naam had.
Was geen verrassing want zelfde schrijfstijl en ook zelfde korte lontje bij tegengas en zelfde nare pb`s die hij stuurde.
Dus niet alleen zijn recensies waren onwaar, ook over zijn pseudoniem loog hij.
Komt vast hier ook weer terug onder weer een nieuwe naam en zal eerst weer rustig aan doen.
Maar we zullen snel genoeg zien dat hij het is want schrijfstijl en reacties zullen zeker weer hetzelfde worden.
Eens afwachten en zien....

Gewoon een negatieve reacties schrijven op een van zijn pareltjes , liefst ook dr aha lichaamsbouw aanpakken en hij meldt zich snel genoeg

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Barefan zei:
samurai zei:
Zeer zorgwekkend hoe admin omgaat met privacy van leden.
En dit puur omdat hij zelf een hekel aan deze glijmiddel heeft.

Ik heb helemaal geen "hekel" aan glijmiddel.
Ik begin wel een serieuze hekel te krijgen aan jou onozel heden!

het kan best een"aardige" jongen zijn maar hij begrijpt dit wereldje niet , ja mooie verhaaltjes schrijven om met korting bij de dames een hippie te mogen maken , zijn dure prijzen is gewoon bullshit ....... hij werd op die manier door sam al eens van het forum verwijderd wegens dit soort praktijken en daarna was San ineens niets meer ..... Dit komt steeds weer terug bij hem

A

Anonymous

Guest
Sorry dat ik dit ga melden maar vind het allemaal erg overtrokken. Wie wordt er op dit forum eigenlijk wel serieus genomen ? En er zijn er vast nog wel meer, die verschillende accounts hier hebben.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
VinnyOneBlood zei:
Sorry dat ik dit ga melden maar vind het allemaal erg overtrokken. Wie wordt er op dit forum eigenlijk wel serieus genomen ? En er zijn er vast nog wel meer, die verschillende accounts hier hebben.

95% van de mensen heeft hier meerdere profielen.
Maar als ik ga delen wie en welke dat begint iedereen met privacy naar men kop te gooien.

Dus ik lag me soms een breuk hoe sommige met zichzelf in discussie gaan met 2 verschillende profielen. LOL

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Barefan zei:
Dus ik lag me soms een breuk hoe sommige met zichzelf in discussie gaan met 2 verschillende profielen. LOL

Dat meen je niet ??? Gaan er werkelijk mensen op zichzelf reageren met een ander profiel ??? Waar basseer je dat op, op IP adressen ?

Kan mij voorstellen dat als je toevallig in een groot bedrijf werkt en een collega zonder je het weet ook lid is hier, maar je moet toch wel helemaal van de pot gepleurt zijn als je een discussie met je zelf gaat voeren op een forum.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
waar ik me op baseer ga ik voor me zelf houden. ik zou niet willen dat ze het gaan omzeilen :)

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
image.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    157,5 KB · Weergaven: 126
A

Anonymous

Guest
Geweldig ik heb een eigen topic hahaha,

En weer door!

Glijmiddel

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
He Glijmiddel, weer in ons midden.

Niet dat ik elke discussie goed keur, Maar moet wel zeggen, dat het de afgelopen tijd erg rustig is geweest om het forum.

Laten we hopen dat het er nu wat vriendelijker aan toe gaat, discussie geen problemen mee, maar elkaar niet voor rotte vis uitmaken, laten we het gewoon gezellig houden.

underkoffer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven