Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beffer007 zei:Als je dat aan de telefoon of per mail of sms of WhatsApp gevraagd heb kan ik dat begrijpen en moet je nog veel leren en ben je rete dom.
Gewoon langsgaan en ter plaatse vragen.
Whatever... ik ben geen hele frequente bezoeker van dames. Dus een bericht wat (blijkbaar) iets afwijkt wat "normaal" is op een dergelijk forum, lokt meteen woorden als "retedom" uit. Zegt meer over jou dan over mij, denk ik...beffer007 zei:Misschien handig om dat dan gelijk te schrijven voortaan![]()
Normaal als mensen schrijven wat jij schreef dan hebben ze het gedaan op de manier die ik aangaf en dan kan je van meerdere mensen zoals mij een dergelijke reactie krijgen hier op het forum omdat wij de ervaring hebben dat het op die manier gegaan zal zijn.
Wellicht is het in the heat of the moment wel mogelijk?Paultje59 zei:Dus geile man schrijft dat neuken zonder mogelijk is maar heeft het niet gedaan en jeremy wilde nzc maar was niet mogelijk??
kingwillem zei:Waarschijnlijk omdat in de recensie staat dat de dame voor de liefhebbers ook te neuken is zonder. Een na laatste regel.
Helaas staat er niet bij wat de eventuele extra kosten zijn en intern komen ook niet.
Kortom, wie heeft de ervaring bare met deze dame?
Recensie uit hookers.
Onlangs bij deze geile dame geweest in Den Haag , vlakbij **** priv? info **** , zonder kaartje tot 18 uur parkeren , rustige straat.
Lijkt er op dat dame sex te kort komt , want is beregeil. Jammer dat ze slappe borsten en slappe buik heeft : voor het mooie kan ze misschien beter een stoeipakje zonder kruisje aanhouden ; maar ja dat is het ook niet echt.
Ze vindt het heerlijk om klaar gebeft te worden en kan , naar mijn mening dan , echt heel goed pijpen. Slikken doet ze alleen bij vaste klanten en toen ik zei dat ik vanaf nu ook vaste klant ben werd er stilzwijgend in toe gestemd.
Niet geneukt , maar voor de liefhebbers neuken kan zonder !
Al met al een goede date geweest , maar omdat ik geen neukert ben zou ik 100 euro goed betaald vinden.