Genevieve - Den Haag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Dat linkje staat ook al in het hookers bericht.
Met de vraagtekens vraagt cwp zich waarschijnlijk aad waarom dit bericht is geplaatst.

kingwillem

Toogplakker
28 dec 2016
117
10
Waarschijnlijk omdat in de recensie staat dat de dame voor de liefhebbers ook te neuken is zonder. Een na laatste regel.
Helaas staat er niet bij wat de eventuele extra kosten zijn en intern komen ook niet.

Kortom, wie heeft de ervaring bare met deze dame?

Recensie uit hookers.
Onlangs bij deze geile dame geweest in Den Haag , vlakbij **** priv? info **** , zonder kaartje tot 18 uur parkeren , rustige straat.
Lijkt er op dat dame sex te kort komt , want is beregeil. Jammer dat ze slappe borsten en slappe buik heeft : voor het mooie kan ze misschien beter een stoeipakje zonder kruisje aanhouden ; maar ja dat is het ook niet echt.
Ze vindt het heerlijk om klaar gebeft te worden en kan , naar mijn mening dan , echt heel goed pijpen. Slikken doet ze alleen bij vaste klanten en toen ik zei dat ik vanaf nu ook vaste klant ben werd er stilzwijgend in toe gestemd.
Niet geneukt , maar voor de liefhebbers neuken kan zonder !
Al met al een goede date geweest , maar omdat ik geen neukert ben zou ik 100 euro goed betaald vinden.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als je dat aan de telefoon of per mail of sms of WhatsApp gevraagd heb kan ik dat begrijpen en moet je nog veel leren en ben je rete dom.
Gewoon langsgaan en ter plaatse vragen.

Max0180

Snuffelaar
19 jul 2016
12
0
Ook hier geldt idd: goede klik, lekker lang beffen en hij glijdt er zo in om haar vervolgens vol te spuiten ;)

Jeremy

Snuffelaar
14 sep 2016
19
0
beffer007 zei:
Als je dat aan de telefoon of per mail of sms of WhatsApp gevraagd heb kan ik dat begrijpen en moet je nog veel leren en ben je rete dom.
Gewoon langsgaan en ter plaatse vragen.

Wat een "vriendelijkheid" zeg... :eek: . niet oordelen over een ander voordat je meer info hebt... ;)
ik ben bij haar langs geweest en toen zei ze dat tegen mij.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Misschien handig om dat dan gelijk te schrijven voortaan ;)
Normaal als mensen schrijven wat jij schreef dan hebben ze het gedaan op de manier die ik aangaf en dan kan je van meerdere mensen zoals mij een dergelijke reactie krijgen hier op het forum omdat wij de ervaring hebben dat het op die manier gegaan zal zijn.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Dus geile man schrijft dat neuken zonder mogelijk is maar heeft het niet gedaan en jeremy wilde nzc maar was niet mogelijk??

Jeremy

Snuffelaar
14 sep 2016
19
0
beffer007 zei:
Misschien handig om dat dan gelijk te schrijven voortaan ;)
Normaal als mensen schrijven wat jij schreef dan hebben ze het gedaan op de manier die ik aangaf en dan kan je van meerdere mensen zoals mij een dergelijke reactie krijgen hier op het forum omdat wij de ervaring hebben dat het op die manier gegaan zal zijn.
Whatever... ik ben geen hele frequente bezoeker van dames. Dus een bericht wat (blijkbaar) iets afwijkt wat "normaal" is op een dergelijk forum, lokt meteen woorden als "retedom" uit. Zegt meer over jou dan over mij, denk ik...

Trouwens, wellicht kan je wat punten en komma's gebruiken in je zinnen. Goedbedoelde tip ;)

Jeremy

Snuffelaar
14 sep 2016
19
0
Paultje59 zei:
Dus geile man schrijft dat neuken zonder mogelijk is maar heeft het niet gedaan en jeremy wilde nzc maar was niet mogelijk??
Wellicht is het in the heat of the moment wel mogelijk? ;) Geen idee hoor, ik denk "hardop" na. Ik kwam voor een blowjob, dus heb het niet geprobeerd. Tijdens het praten liet ze in ieder geval vallen dat het niet mogelijk was..

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Begin oktober had ik een date met deze dame. Van te voren via de mail wel even laten doorschemeren dat ik liever 'puur natuur' wil. Haar reactie daarop was geen ja, maar ook geen nee. Afgaande op andere ervaringen toch maar gegaan.
Na een korte babbel uitgekleed. Na wat beffen kon ik hem er zo van achter in schuiven. We hebben het niet over een condoom gehad. Ze droeg zo'n lingerie pak net als op de foto's, waarin ze zich de eerste ronde lekker liet neuken. Bij de 2e ronde had ze dat pak uitgedaan na wat opfrissen. Wat dan opvalt is haar flinke hangbuik, wat ik persoonlijk best een afknapper vind. Dat pak houdt de boel wel een beetje bij elkaar bij haar.
Ze heeft een kleine amputatie aan haar voet, waar ze behoorlijk onzeker over is. Als ze het niet had gezegd, was het mij niet eens opgevallen en stoorde me daar eigenlijk helemaal niet aan.
Tweede ronde heeft ze me klaargepijpt. Dat kan ze goed.
Ze kwam hygiënisch over: doucht na interne donatie.

Leuk voor een keertje. Voor mij geen herhalingsgevaar.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Grappig hookers heeft de recensie gesensureerd en er is niks zichtbaar meer ....

kingwillem zei:
Waarschijnlijk omdat in de recensie staat dat de dame voor de liefhebbers ook te neuken is zonder. Een na laatste regel.
Helaas staat er niet bij wat de eventuele extra kosten zijn en intern komen ook niet.

Kortom, wie heeft de ervaring bare met deze dame?

Recensie uit hookers.
Onlangs bij deze geile dame geweest in Den Haag , vlakbij **** priv? info **** , zonder kaartje tot 18 uur parkeren , rustige straat.
Lijkt er op dat dame sex te kort komt , want is beregeil. Jammer dat ze slappe borsten en slappe buik heeft : voor het mooie kan ze misschien beter een stoeipakje zonder kruisje aanhouden ; maar ja dat is het ook niet echt.
Ze vindt het heerlijk om klaar gebeft te worden en kan , naar mijn mening dan , echt heel goed pijpen. Slikken doet ze alleen bij vaste klanten en toen ik zei dat ik vanaf nu ook vaste klant ben werd er stilzwijgend in toe gestemd.
Niet geneukt , maar voor de liefhebbers neuken kan zonder !
Al met al een goede date geweest , maar omdat ik geen neukert ben zou ik 100 euro goed betaald vinden.

A

Anonymous

Guest
Deze dame kortgeleden bezocht.
Ik kan er kort over zijn: geen nzc, prijzig en alle info van fe voorgangers klopt. Leuke vrouw, maar geen herhalingsgevaar..

A

Anonymous

Guest
Deze dame een tijdje geleden ook bezocht.
Mailverkeer ging gemakkelijk. Eerst kon ze niet op de door mij aangegeven tijd maar ik kreeg 2 uur van tevoren toch het bericht dat ze kon. De straat krijg je meteen en het nummer later
Verzorgde dame. Meteen een gevoelige tongzoen en het ijs was verpulverd. Zoent erg lekker. Lang gedaan ook en ging de hele date door als onze monden nergens anders mee bezig waren. Pijpen is ongelooflijk goed. Heel afwisselend. Kijkt je leuk aan. Maakt je gek met haar mond en tong. Lekker maar mijn beurt. Zoenend en likkend omlaag gezakt. Haar langdurig gelikt. Ze kwam en kwam en kwam nog een keer. Ze wordt hier heel heel geil van en toen ik omhoog kwam pakte zij mijn pik en schoof hem zo in haar soppende drijfnatte kutje.
Even goed doorgeneukt tot ze me onder spoot. Haar nogmaals gelikt met 2 vingers erin en weer klaar laten komen. Nu gleed ik hem er zelf in en neukte haar rustig maar heel diep. Volgens mij kwam ze weer klaar was het was een drassige boel. Voor mij was er ook geen houden meer aan en spoot mijn lading diep in haar. Zo bleven we nog even zoenend liggen. Bloedgeil en inderdaad zwaar seks tekort denk ik.
3 kwartier binnen geweest voor 90 euro.
Ik had niet meer dus eigenlijk voor een half uurtje betaald met 10 euro fooi maar uiteindelijk heeft ze mij een kwartier fooi gegeven. Ze had idd het pakje van de fotos aan. Ik zag wel een flinke buik maar niet storend. Vooraf en achteraf netjes kunnen douchen. Woning was keurig en schoon. Rustige straat vlakbij valkenboslaan.

Denk dat ik haar nog wel eens doe want de seks was geweldig. Lekker, geil, drijfnat, ze blijft komen en volspuiten geen probleem.
Kijkt je dan ook intens aan alsof ze er van geniet en lekker vind. Gelukkig zijn ze niet allemaal fake want deze is 100% echt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven