Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Het onderste kutje lijkt een andere te zijn dan die er boven met jou er op.
Klopt dat ? En dan natuurlijk de vraag. Waar kunnen wij meer over haar vinden ??

errorfault404

Snuffelaar
12 nov 2018
23
1
Ik dacht al dat deze vraag gesteld ging worden :twisted:
Er waren 2 vrouwen voor een dag actief in Wommelgem (eigenlijk 2 dagen maar adverteren telkens de dag zelf)
Het is hetzelfde kutje (2 foto's)
Ik heb de namen wel
Maar vraag me niet in de welke ik zat

De ene zonder tatoos alvast
Hieronder foto's van hun advertentie voor ze verwijderd werden
Gebeurt wel vaker in Wommelgem dat 1 of 2 vrouwen actief zijn op zondag en soms op maandag
Is met organisator :)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ohhh dat zijn wel heerlijke jonge kippetjes hoor. Jammer dat ik niet kon ivm avond/nacht diensten.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Om terug te komen op onze Chineesjes...de "blonde" ontvangt thuis in DenHaag en ze kan wel wat klantjes gebruiken, telefoonnr is nog steeds hetzelfde en ook haar sofinummer :lol:

A

Anonymous

Guest
Een Dominicaanse volgens mij Naam weet ik niet meer. Werkte er rond 2012. Nu niet meer aanwezig.

13 mei 2015
1.163
462
Gisteren voor een derde keer deze 'toevallig' gevonden meid ontvangen.
Ze adverteert nergens waardoor ik ook geen verdere informatie kan lossen over haar.

Sir Cumalot

Snuffelaar
31 jan 2019
6
6
Ricardo74 zei:
Om terug te komen op onze Chineesjes...de "blonde" ontvangt thuis in DenHaag en ze kan wel wat klantjes gebruiken, telefoonnr is nog steeds hetzelfde en ook haar sofinummer :lol:

Er is hier nu een nieuwe dame welke dezelfde diensten aanbiedt. Vorige week voor €70 all-in.

Wil de blonde nog wel eens een keer bezoeken, maar ben haar nummer kwijt .... iemand die bereid is om deze te delen?

Voormalig lid 331

Toogplakker
13 apr 2015
101
15
Wat heb ik toch weer zin om haar te neuken. Ze is al een tijdje niet te vinden.

Christina, Ambra, Criss, Maya etc

Bijlagen

• 2.png
    2.png
    755,9 KB · Weergaven: 1.548
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven