Foto's van je date

Status
Niet open voor verdere reacties.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Dat heb je verkeerd 538, ik had toch echt een kut op m'n gezicht tijdens het pijpen.

Niet iedereen heeft het lichaam van een fotomodel he

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ik weet dat het risico is dat we lang over je foto's gaan babbelen...maar ik heb een aantal jaar geleden een stel gehad, midden 40, die mij toen ontvingen in Rotterdam-Zuid. Zij was nogal van de fetisch, leren pakjes enzo, ik heb ze toen meerdere malen ontmoet en het was altijd een bare feestje. Hij was ook niet vies van zaad trouwens. Zij was nogal een flinke dame, niet dik, die stevig tekeer ging en echt een liefhebber van creampie en zaad. Jammer dat ik daarna een tijd in het buitenland zat want ik heb wel genoten van ze. Veel plezier!

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Vraag me alleen meestal af bij de foto's wie deze eigenlijk maken.........of hebben jullie lang armen? :D

Hooked

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dat ziet er uit als een Chinese rotterdamse kut waar al heel wat liters zaad in zijn gedoneerd... Zal er wel stil zijn :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Misschien topic herken de kut?
Inderdaad, deze uit Knor ken ik. Heb ik ook paar keer vol mogen spuiten. Het duo werkt trouwens niet meer samen.

Mikado

Toogplakker
29 mei 2015
42
1
CWP zei:
Dat ziet er uit als een Chinese rotterdamse kut waar al heel wat liters zaad in zijn gedoneerd... Zal er wel stil zijn :lol: :lol: :lol:

Klopt ik heb van jou hier ook wel eens een foto van haar voorbij zien komen... Ik heb alleen gemist waarom dit drukke topic opeens verdwenen was..

A

Anonymous

Guest
Dames konden zich niet vinden in de berichten en waren bang voor politie. Topic is verwijderd, maar dames en worden nog veelvuldig door klanten volgespoten. Genoeg reclame geweest hier.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
teddybeer66 zei:
En nog een nieuwe donkere maar die beperkt zich alleen tot masseren.

Toen ik er eeind juni was zag ik er idd 2 donler harige zitten , maar twijfelde of de 2de welke ook weer achter de tafel zat niet
dezelfde (lichte) dame was .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven