Foto's van je date: Deel 2 (2025) Werkende dames met link adv of recensie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jababba1

Toogplakker
10 jun 2015
50
14
Ze is echter wel gewillig. Alle gaatjes beschikbaar en doet wat ze beloofd.
Vele DVP's kunnen daar nog een lulletje aan zuigen. Prijs is betaalbaar.
Naar wat ik hier voorbij zie komen regelmatig een kat(poes) in de zak. Overbetaald en bedrogen waar je bij staat.
Greetje zal altijd actief meedoen. Mogen de meeste van mij de jonge (fotomodel)dames hebben. Geef mij maar een vrouw die niet uitmaakt hoe jij eruit ziet. Maar gewoon mee geniet van jouw en je gewoon in je waarde laat.
Ze is altijd vriendelijk als je er bent en zal er voor jouw een feestje van maken. Doe je voordeel en behandel de dame zoals je zelf ook behandeld wens te worden.
Groetjes en veel spuitplezier.
Jababba

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Regels zijn simpel

1. Enkel fotos van WERKENDE dames
2. Link naar profiel advertentie en/of recensie hier (Zeg in ieder geval WIE het is!)

3. Geen herkenbare foto's (geen gezicht dus)

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Een paar weken geleden stond er op Sexjobs een advertentie van Fleur zij is een mooie slanke NL dame rond de 30.
Contact leggen was lastig maar na een paar weken eindelijk contact.

Haar advertentie is nu offline omdat t erg druk is/ was. ( Ik deel geen gegevens van haar)

Ondertussen had ik wel een andere mooie slanke dame ontmoet en een paar keer gedate( foto's staan ook hier ergens boven)

Eind vorige week heb ik haar (Fleur) voor t eerst gedate wat heerlijk was en recent kreeg kreeg ik een bericht dat ze in een huisje in Drenthe aan het relaxen was en als ik mss ook wilde komen mee relaxen … dat natuurlijk meteen gedaan. Daar ook meteen een foto gemaakt van haar little money maker. En deze is echt heerlijk ze doet heel goed mee en weet wat ze er mee moet doen qua bewegingen. Daardoor heeft zij een aantrekkingskracht als een magneet.
Volspuiten geen probleem en ze vindt t heerlijk m na t neuken even lekker te pijpen zodat hij weer lekker hard wordt en weer schoon is voor de volgende ronde. Geen gehannes met doekjes en tissues gewoon doorgaan en actie.

Bijlagen

• IMG_1264-min.jpeg
    IMG_1264-min.jpeg
    453,2 KB · Weergaven: 2.340

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
446
190
Een paar weken geleden stond er op Sexjobs een advertentie van Fleur zij is een mooie slanke NL dame rond de 30.
Contact leggen was lastig maar na een paar weken eindelijk contact.

Haar advertentie is nu offline omdat t erg druk is/ was. ( Ik deel geen gegevens van haar)

Ondertussen had ik wel een andere mooie slanke dame ontmoet en een paar keer gedate( foto's staan ook hier ergens boven)

Eind vorige week heb ik haar (Fleur) voor t eerst gedate wat heerlijk was en recent kreeg kreeg ik een bericht dat ze in een huisje in Drenthe aan het relaxen was en als ik mss ook wilde komen mee relaxen … dat natuurlijk meteen gedaan. Daar ook meteen een foto gemaakt van haar little money maker. En deze is echt heerlijk ze doet heel goed mee en weet wat ze er mee moet doen qua bewegingen. Daardoor heeft zij een aantrekkingskracht als een magneet.
Volspuiten geen probleem en ze vindt t heerlijk m na t neuken even lekker te pijpen zodat hij weer lekker hard wordt en weer schoon is voor de volgende ronde. Geen gehannes met doekjes en tissues gewoon doorgaan en actie.
Lekkere grote kut mmm zie daar graag t zaad lekker uitlopen

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Selientje uit regio West-Vlaanderen. Doet NZC maar laat helaas niet in haar poesje komen. Dan maar ergens anders gespoten. :p

Advertentie is momenteel offline maar ik update eens die terug is.
Ik dacht altijd dat dames niet herkenbaar mochten zijn op de foto's. Ik vraag me een beetje af of dat in dit geval wel helemaal gelukt is. Maar toegegeven, er is zeker een heel serieuze poging gedaan....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven